

LOVATO FAST problem z podłączeniem szarpie gaśnie...
#1
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 10:39
Silnik 2,5 v6 wszystko lovato listwy matrixa butla tmasetto
Objawy to:
Lekkie szarpanie na wolnych obrotach (im wyższe tym mniej albo wcale)
Przy wysokich jednostajnych obrotach (np. autostrada) zapala się check engine gdzy zwolnie to gaśnie
Jak wrzucam luz to obronty mocno spadaja poniżej 600 i auto sie krztusi (czasami nawet zgaśnie)
Czasami pomimo wcisnietego pedału gazu auto poprostu niechce jechać tak jak by brakowało gazu.
wszelkie wskazówki mile widziane....
#2
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2010 - 19:09
chociaz patrze ze do uruchomienia programu do diagnozy potrzebny jest klucz hardwarowy wiec raczej podjedz tam gdzie montowales, lovato fast to klon AEB wiec slaby serwis w Polsce
#3
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2010 - 11:48
W czym może być problem ??
PZDR 4 ALL

Pomoże ktoś ??
#4
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2010 - 11:55
odłącz aku jeszcze raz a póżniej na samej beni z 30km i dopiero włącz gaz jak nie pomoże to trzeba podpiąć kabelWitam, ja też mam problem z sekwencją, ale ze stagiem 300-6+. Objawia sie tym, że po odłączeniu akumulatora szarpie na gazie na niskich obrotach, im wyższe obroty tym lepiej chodzi. Samochód
przed odłączeniem akumulatora wręcz śmigał na gazie.
W czym może być problem
#5
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2010 - 12:00
Jeszcze dodam, że mam uszkodzony silniczek krokowy. Jak jest podłączony to silnik gorzej chodzi na benzynie, a jak go odłącze to silnik lepiej chodzi.
#6
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2010 - 12:20
posprawdzaj czy dobrze kable siedzą na swoim miejscu a jak nie pomierz miernikiem bo może któryś kuleje na benzynie tego możesz nie odczućZapomniałem dodać, że stało sie to po wymianie przewodów zapłonowych. Co może być usterką
albo cewka daje ostatnie znaki życia
doprowadź benzynę do porządku a dopiero zajmiesz sie lpgeszcze dodam, że mam uszkodzony silniczek krokowy. Jak jest podłączony to silnik gorzej chodzi na benzynie, a jak go odłącze to silnik lepiej chodzi.
jak przed regulacja nie resetowałeś ECU benzyny i nie pojeździłeś na beni to szkoda twojej kasy na takie regulacje bo tylko większe głupoty wychodzą z mapamiByłem u gazownika na ustawienie gazu i nic to nie pomogło.
#7
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2010 - 20:23
PZDR 4 ALL ??
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2010 - 20:43
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2010 - 22:42
A opłaca sie połączyć dwie szyny wtryskiwaczy LPG przewodem gumowym tak jak na zdjęciu niżej tylko na jednym reduktorze i czy to coś da ??
#12
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2010 - 05:51
roziwercanie i tak cieczeka zaczalbym w twoim przypadku od 2.2
#13
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2010 - 06:14
tak kompensacja jest niezbedna przy v-kach
Mam nadzieje, że chodzi ci o połączenie tych dwóch szyn wtryskiwaczy

#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2010 - 19:42
interface pasuje każdy uniwersalny , program nie ma zabezpieczenia , jak nigdzie nie znajdziesz to daj znać to prześlę płytę i przez telefon wyregulujemy Fasta . Ale najprawdopodobniej albo przycisnąłeś przewód od listwy do wtryskiwacza , albo ( jak napisano wcześniej ) , padła jedna sekcja w listwie i jest do wymiany . Przy pracy na LPG zaciskaj po kolei przewody gazowe od listwy i na tym na którym nie będzie zmiany w pracy silnika to znaczy ,że ta sekcja jest padnięta ( lub zagięty/przyciśnięty przewód )