Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

LOVATO FAST problem z podłączeniem szarpie gaśnie...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   rafalsnk

rafalsnk
  • 64 postów
  • Dołączył: 10-11-2008
  • Skąd: Kraków \ Sanok

Napisany 27 lipca 2010 - 10:39

Panowie brak mi już sił... Mam komputer firmy LOVATO fast mieszkam na podkarpaciu w Sanoku a instalacja była montowana we Wrocławiu i kompletnie nikt na terenie sanoka i okolic Rzeszowa ani w krakowie niechce podłączyć mi tego do komputera z powodu braku programów kabli itp. itd. Naprawde obdzwonilem kilkunastu gazowników zjeździłem też sporo ponad 10 i nikt mi nie pomógł. Może znacie kogoś kto się na tym zna i podowie mi cokolwiek ?

Silnik 2,5 v6 wszystko lovato listwy matrixa butla tmasetto

Objawy to:

Lekkie szarpanie na wolnych obrotach (im wyższe tym mniej albo wcale)

Przy wysokich jednostajnych obrotach (np. autostrada) zapala się check engine gdzy zwolnie to gaśnie

Jak wrzucam luz to obronty mocno spadaja poniżej 600 i auto sie krztusi (czasami nawet zgaśnie)

Czasami pomimo wcisnietego pedału gazu auto poprostu niechce jechać tak jak by brakowało gazu.

wszelkie wskazówki mile widziane....

#2 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 28 lipca 2010 - 19:09

siadla prawdopodobnie jedna sekcja w matrxie, bez podpiecia pod kompa nic nie sprawdzisz, kup kabelek na alledrogo, sciagnij program i szukaj sa ale najlepiej podjedz tam gdzie zakladales

chociaz patrze ze do uruchomienia programu do diagnozy potrzebny jest klucz hardwarowy wiec raczej podjedz tam gdzie montowales, lovato fast to klon AEB wiec slaby serwis w Polsce

#3 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 29 lipca 2010 - 11:48

Witam, ja też mam problem z sekwencją, ale ze stagiem 300-6+. Objawia sie tym, że po odłączeniu akumulatora szarpie na gazie na niskich obrotach, im wyższe obroty tym lepiej chodzi:(. Samochód przed odłączeniem akumulatora wręcz śmigał na gazie.
W czym może być problem ??
PZDR 4 ALL :)

Pomoże ktoś ??

#4 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 lipca 2010 - 11:55

Witam, ja też mam problem z sekwencją, ale ze stagiem 300-6+. Objawia sie tym, że po odłączeniu akumulatora szarpie na gazie na niskich obrotach, im wyższe obroty tym lepiej chodzi. Samochód
przed odłączeniem akumulatora wręcz śmigał na gazie.
W czym może być problem

odłącz aku jeszcze raz a póżniej na samej beni z 30km i dopiero włącz gaz jak nie pomoże to trzeba podpiąć kabel

#5 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 30 lipca 2010 - 12:00

Byłem u gazownika na ustawienie gazu i nic to nie pomogło. Samochód nadal przerywa na gazie a na benzynie jest ok. Zapomniałem dodać, że stało sie to po wymianie przewodów zapłonowych. Co może być usterką ??

Jeszcze dodam, że mam uszkodzony silniczek krokowy. Jak jest podłączony to silnik gorzej chodzi na benzynie, a jak go odłącze to silnik lepiej chodzi.

#6 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 lipca 2010 - 12:20

Zapomniałem dodać, że stało sie to po wymianie przewodów zapłonowych. Co może być usterką

posprawdzaj czy dobrze kable siedzą na swoim miejscu a jak nie pomierz miernikiem bo może któryś kuleje na benzynie tego możesz nie odczuć
albo cewka daje ostatnie znaki życia

eszcze dodam, że mam uszkodzony silniczek krokowy. Jak jest podłączony to silnik gorzej chodzi na benzynie, a jak go odłącze to silnik lepiej chodzi.

doprowadź benzynę do porządku a dopiero zajmiesz sie lpg

Byłem u gazownika na ustawienie gazu i nic to nie pomogło.

jak przed regulacja nie resetowałeś ECU benzyny i nie pojeździłeś na beni to szkoda twojej kasy na takie regulacje bo tylko większe głupoty wychodzą z mapami

#7 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 31 lipca 2010 - 20:23

Witam, a jaką średnice powinny mieć dysze przy wtryskiwaczach?? Wtryskiwacze to Magic Jet z dyszą 2mm.
PZDR 4 ALL ??

#8 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 31 lipca 2010 - 20:28

u mnie byly 2.3 przy cisnieniu 1.05

#9 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 31 lipca 2010 - 20:43

Bo chce je rozwiercić na 2.5mm czy to bedzie dobry wybór, ponieważ mam bardzo wysoki mnożnik

#10 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 31 lipca 2010 - 20:56

nie polecam,
pewnie nie wyrabia ci juz reduktor

#11 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 31 lipca 2010 - 22:42

Reduktor napewno wyrabia. Musze zmienić dysze i króćce na większe bo szarpie mi samochodem na gazie, a na benzynie dobrze chodzi. Nawet jak podwyższam ciśnienie to nic nie daje, więc dlatego chce rozwiercić dysze od wtryskiwacza.

A opłaca sie połączyć dwie szyny wtryskiwaczy LPG przewodem gumowym tak jak na zdjęciu niżej tylko na jednym reduktorze i czy to coś da ??

#12 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 01 sierpnia 2010 - 05:51

tak kompensacja jest niezbedna przy v-kach

roziwercanie i tak cieczeka zaczalbym w twoim przypadku od 2.2

#13 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 01 sierpnia 2010 - 06:14

tak kompensacja jest niezbedna przy v-kach


Mam nadzieje, że chodzi ci o połączenie tych dwóch szyn wtryskiwaczy ;) A mogłbyś dokladnie opisać co to da??

#14 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 01 sierpnia 2010 - 09:09

wyrownuje cisnienie gazu pomiedzy listwami

#15 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 04 sierpnia 2010 - 19:42

Do Rafalsnk :
interface pasuje każdy uniwersalny , program nie ma zabezpieczenia , jak nigdzie nie znajdziesz to daj znać to prześlę płytę i przez telefon wyregulujemy Fasta . Ale najprawdopodobniej albo przycisnąłeś przewód od listwy do wtryskiwacza , albo ( jak napisano wcześniej ) , padła jedna sekcja w listwie i jest do wymiany . Przy pracy na LPG zaciskaj po kolei przewody gazowe od listwy i na tym na którym nie będzie zmiany w pracy silnika to znaczy ,że ta sekcja jest padnięta ( lub zagięty/przyciśnięty przewód )