

Rotrex!!!
#21
OFFLINE
Napisany 25 października 2015 - 13:19
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 25 października 2015 - 14:03

#24
OFFLINE
Napisany 25 października 2015 - 19:12
Zastanawia mnie dlaczego jeszcze nikt z naszych kolegów którzy mają dwulitrówki i chcą/mają zamiar robić swap silnika nie wpadli na pomysł zamontowania czegoś takiego? Moim zdaniem to najtańszy i najpewniejszy sposób na zwiększenie mocy silnika.
#25
OFFLINE
Napisany 25 października 2015 - 19:35
to lepiej chyba swapa zrobić ciekawe ile takie 2.0 z tym polataZastanawia mnie dlaczego jeszcze nikt z naszych kolegów którzy mają dwulitrówki i chcą/mają zamiar robić swap silnika nie wpadli na pomysł zamontowania czegoś takiego? Moim zdaniem to najtańszy i najpewniejszy sposób na zwiększenie mocy silnika.

#26
OFFLINE
Napisany 25 października 2015 - 19:46
jak ktoś ogarnięty w temacie to dochodzi do wniosku że lepiej zrobić swapa na v6 albo LETa w przypadku mniejszego auta niż omega
btw chyba już ze 4 lata wisi na tablicy, ciekawe co mu dolega
#27
OFFLINE
Napisany 27 października 2015 - 19:15
jak ktoś ogarnięty w temacie to dochodzi do wniosku że lepiej zrobić swapa na v6 albo LETa w przypadku mniejszego auta niż omega
btw chyba już ze 4 lata wisi na tablicy, ciekawe co mu dolega
To mu dolega,że tunerów jest dużo,ale jak przychodzi co do czego to kasy za mało na świrowanie.
#28
OFFLINE
Napisany 27 października 2015 - 21:14
To mu dolega,że tunerów jest dużo,ale jak przychodzi co do czego to kasy za mało na świrowanie.
Ja może i bym się w to zabawil ale pytanie czy silnik to wytrzyma?? Niby ma 230 tys przejechane ale mi się wydaje że bardziej coś koło 350 tys. Więc nie ma sensu w taki silnik ładować kasę by podnieś mu moc.
#29
OFFLINE
Napisany 27 października 2015 - 22:08
Nie, żebym coś - ale idąc tym tropem to w ogóle nie opłaca się nic robić - przecież codziennie jest więcej kilometrów przejechanych.
#30
OFFLINE
Napisany 28 października 2015 - 00:14
Nie, żebym coś - ale idąc tym tropem to w ogóle nie opłaca się nic robić - przecież codziennie jest więcej kilometrów przejechanych.
Zgadzam się ale jaka mam pewność że ten silnik to Wytrzyma?? Nie mam żadnej.
#31
OFFLINE
Napisany 28 października 2015 - 00:25
Amen
#32
OFFLINE
Napisany 28 października 2015 - 10:23
Zgadzam się ale jaka mam pewność że ten silnik to Wytrzyma?? Nie mam żadnej.
Ja wsadzilem turbo do valki i nie mialem pewnosci czy wytrzyma.
Tam gdzie sie konczy zdrowy rozsadek zaczyna sie tuning
#33
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2015 - 20:37
Nikt sie nie wział za tego rotrexa bo w zyciu nie wejdzie chyba ze wytnie sie podszybie w czesci do filtra kabinowego. ten rotrex siedział w xer wynika tak z opisu czyli astra a nie omega tam silnik jest w poprzek.
Własnie mam szybkie pytanie do doswiadczonych kolegow mam własnie pod młotkiem turbine z kolektorem od z20lel. jak wiadomo bardzo podobny konstrukcyjnie silnik do xev. ten sam wymiar i skok tłoka. wiekszosc czesci silnika pasuje p&p tylko inne parametry głowicy czyli inne wałki inne zawory itp. oraz pewnie twardsze tłoki odprezajace.
turbo z kolektorem pasuje p&p i bede zakładał. plan jest taki ze bedzie odprezony na sprezanie takie jak lel przez kanapke, listwa wtryskowa lel, pompa paliwa lel, podłaczone smarowanie i woda tak jaj lel. teraz pytanie
lepiej dokupic ecu lel i wiazke i ładowac juz reszte czyli przepływomierz lel i elektryczna przepustnice i takie tam i spinac to z omega mimo tych róznic w silniku i liczyc ze korekty zrobia swoje ewentualnie lekko mape przezezbic
czy ładowac turbine plus wtryskiwacze i pare elementów koniecznych i pod kompem omegi plus ecu master?
na razie reszta budy zostaje. silnik ma ryczec. hamowac bedzie sie spadochronem
aha uprzedzam pytanie o rozne problemy jakie miały to by teraz nastapic. strojenie bedzie w cenie bo pracuje na hamowni
pytam o plusy i minusy jednego i drugiego rozwiazania ktorych nie wziałem pod uwage