skad oprocz cewki wziac sygnal obrotow dla stag 300-6 w 2.5 V6?


Skad oprocz cewki wziac sygnal z obrotow stag 300
Rozpoczęte przez
itor
, 22 lip 2010, 21:06
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2010 - 21:06
#2
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2010 - 15:55
Ja też chętnie się dowiem,mam co prawda brc sequent 56,ale myślę o podaniu impulsów z innego miejsca niż cewka.Na obr.powyżej 5tyś lubi zapłon zgubić.Też masz podobny problem Kolego ?
#3
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2010 - 17:24
jeśli przerywa przy wysokich obrotach to przyjrzałbym się raczej układowi zapłonowemu, potem reduktorowi i ciśnieniu. Sygnał obrotów jest potrzebny sekwencji tylko po to, by wiedziała czy silnik pracuje i czy nie ma zbyt niskich lub zbyt wysokich obrotów.
kiedy wymieniałeś filtry?
kiedy wymieniałeś filtry?
#4
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2010 - 22:35
Gubienie zapłonu przy wysokich obrotach to raczej wina świec.
Co do sygnału to powinno być do wyboru cewka lub obrotomierz ale obrotomierz też bierze sygnał z cewki wiec nie ma różnicy.Chyba że jest zle ustawione w opcji (cewka pojedyńcza lub podwójna)wtedy komp gazowy zaniża lub zawyża odczyt obrotów i może sie pierniczyć, nie kombinowałbym z sygnałem tylko jak już kolega napisał sprawdziłbym układ zapłonowy.
Co do sygnału to powinno być do wyboru cewka lub obrotomierz ale obrotomierz też bierze sygnał z cewki wiec nie ma różnicy.Chyba że jest zle ustawione w opcji (cewka pojedyńcza lub podwójna)wtedy komp gazowy zaniża lub zawyża odczyt obrotów i może sie pierniczyć, nie kombinowałbym z sygnałem tylko jak już kolega napisał sprawdziłbym układ zapłonowy.
#5
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 23:06
Filtry nówki,świece NGK i przewody WN Sentech mają ok 4 tyś km przejechane nie więcej.W sumie nie ma innych problemów tylko na LPG powyżej 5,5 tyś obr.przerywa,obrotomierz głupieje,łapie błąd po tym "19" nieprawidłowy sygnał obr/min.Na benzynie wszystko jest OK. Reduktor ciśnienie w bólach,ale trzyma.Ma Ktoś pomysł ? Pozdrawiam