Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Skad oprocz cewki wziac sygnal z obrotow stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 lipca 2010 - 21:06

skad oprocz cewki wziac sygnal obrotow dla stag 300-6 w 2.5 V6?

#2 OFFLINE   tiyo

tiyo
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-05-2008
  • Skąd: Płońsk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 lipca 2010 - 15:55

Ja też chętnie się dowiem,mam co prawda brc sequent 56,ale myślę o podaniu impulsów z innego miejsca niż cewka.Na obr.powyżej 5tyś lubi zapłon zgubić.Też masz podobny problem Kolego ?

#3 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 lipca 2010 - 17:24

jeśli przerywa przy wysokich obrotach to przyjrzałbym się raczej układowi zapłonowemu, potem reduktorowi i ciśnieniu. Sygnał obrotów jest potrzebny sekwencji tylko po to, by wiedziała czy silnik pracuje i czy nie ma zbyt niskich lub zbyt wysokich obrotów.
kiedy wymieniałeś filtry?

#4 OFFLINE   Jesse

Jesse
  • 699 postów
  • Dołączył: 20-07-2009
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 23 lipca 2010 - 22:35

Gubienie zapłonu przy wysokich obrotach to raczej wina świec.

Co do sygnału to powinno być do wyboru cewka lub obrotomierz ale obrotomierz też bierze sygnał z cewki wiec nie ma różnicy.Chyba że jest zle ustawione w opcji (cewka pojedyńcza lub podwójna)wtedy komp gazowy zaniża lub zawyża odczyt obrotów i może sie pierniczyć, nie kombinowałbym z sygnałem tylko jak już kolega napisał sprawdziłbym układ zapłonowy.

#5 OFFLINE   tiyo

tiyo
  • 33 postów
  • Dołączył: 30-05-2008
  • Skąd: Płońsk
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 lipca 2010 - 23:06

Filtry nówki,świece NGK i przewody WN Sentech mają ok 4 tyś km przejechane nie więcej.W sumie nie ma innych problemów tylko na LPG powyżej 5,5 tyś obr.przerywa,obrotomierz głupieje,łapie błąd po tym "19" nieprawidłowy sygnał obr/min.Na benzynie wszystko jest OK. Reduktor ciśnienie w bólach,ale trzyma.Ma Ktoś pomysł ? Pozdrawiam