

dlaczego pilot raz działa a raz nie???
#1
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2007 - 06:45
#2
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2007 - 06:55

#3
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2007 - 09:13
#4
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2007 - 22:23


#5
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 07:23
#6
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 09:25



#7
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 10:51
[B]
#8
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2007 - 20:34
w każdym razie u mnie identyko, jak nieraz trzepnę pilotem o rękę lub nogawkę to często zadziała
no i gdy są problemy to dioda bardzo słabo jarzy, tak jakby jakieś zwarcie było
chyba przeczekam na lato bo w lecie działa i wezmę się za to na jesień
#9
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2007 - 09:25
Witam i znowu o coś pytam.Pilot raz otwiera i zamyka a za chwile nie działa wcale i za chwile znów działa?Baterie w pilocie zmieniłem na nówkę i akumulator też mam niedawno zmieniony.Czy ktos miał taki problem?
Kolego spróbuj włożyć kluczyk do stacyjki (obróć do pierwszej pozycji) i wtedy naciśnij przycisk od otwierania. W tym momencie kluczyk powinien się na nowo zaprogramować. U mnie to pomaga.
#10
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2007 - 08:59
Ja powiem wam tak.
Moja omcia swoje lata juz ma '92r. Generalnie nie zawodzi. W tym roku zabralem ja do wawy i stoi teraz pod blokiem. Poniweaz obawialem sie ostrej zimy i ze nie odpale ktoregos dnia, zamknolem ja i odlaczylem calkowicie akumulator. podszedlem do drzwi i normalnie z kluczyka otworzylem drzwi. tak mechanicznie.
Otworzyly sie oczywiscie tylko te od kierowcy. Reszta byla zamknieta, bo nie bylo zasilania.
Ale bez prądu w samochodzi zamki powinny otwierac sie bez problemu.
przynajmniej u mnie tak jest.
Nie wyobrazam sobie aby w jakis sposób słaby akumulator blokowal otwieranie mechaniczne ???
#11
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2007 - 09:07
ale jednak spróbuj bo w B tak jestNie wyobrazam sobie aby w jakis sposób słaby akumulator blokowal otwieranie mechaniczne ???
#12
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2007 - 09:27
ja ten temat przerabialem w moim ostatnim aucie - powód to "zimny lut" na jednej z nozek mikrowylacznika. Tydzien temu moj kumpel mial to samo w Vectra B tyle tylko ze sam nie zrobil bo niby wszystkie polaczenia ok ale jak elektronik (innu moj znajomy) zerknal na polaczenia lutowane przez lupe okazalo sie ze jest zimny lut - jeden z elementow elektronicznych niby byl przylutowany jednak nie laczylo dobrze. Przy okazji zostaly poprawione wszystkie wieksze polaczenia lutowane. Pozdrawiam
U mnie ten malutki mikrostyk w srodku sie przycinal. Wciskajac go przez gume w obudowe kluczyka nawet nie czujesz czy on pracuje. Czasem tez nie laczyly batreie w pilocie. Najlepiej rozbierz kluczyk i posprawdzaj. Zimny lod tez moze byc.
#13
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2007 - 14:23
Myslalem ze baterie padly bo dioda sie prawie nie swiecila. zamknolem z kluczyka i olalem sprawe. Jak wracalem to otworzyl sie normalni i teraz dziala znowu bez zarzutu.
Co jeszcze u mnie sie dzieje, to czasem kierunkowskazy przy zamykaniu mrugaja, a czasem nie, a auto i tak sie zamyka.
niby drobnostka, ale moze wkurzac bo czlowiek odejdzie pare krokow zamknie i nie wie czy sie zamknelo czy nie i trzeba sie wraca zeby sprawdzic czy zaskoczyl. co to moze byc?
#14
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2008 - 12:03

#15
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2008 - 19:23

Spróbuja tej metody bo do tej pory co jakiś czas musze włożyć kluczyk w stacyjke przekręcic 1 raz i nacisnąć któryś guzik i na jakis czas jest ok i działa ,raz pomaga na dłużej a raz na krucej.
#16
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2008 - 12:20

#17
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2008 - 08:42
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !