

Pomarańczowa kontrolka "wykrzyknik w zębatym kole" POMOC!
#1
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 17:58
Jestem nowy na forum i ostatnio spotkał mnie taki problem, wracałem od brata z nad jeziora i wszystko śmigało pięknie, jednak gdy po drodze spotkała mnie potężna ulewa, zmuszony byłem stanąć na poboczu ze względów bezpieczeństwa i później gdy ponownie po ulewie odpaliłem samochód zaczął pojawiać sie pomarańczowy znaczek z zębatym kołem i w środku "!" w tym momencie samochód praktycznie stracił na mocy jednakze jakoś dojechałem powoli do domu, najlepsze ze na drugi dzien bład nie występuje...
moje pytanie co muszę sprawdzić i gdzie zgłosić się o pomoc?
z góry dziękuję Piotr.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 18:12
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#4
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 18:19
#5
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 18:22
#6
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 18:50
Autoatike Getriebe
na kompie
czy cóś takiego...
#7
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 18:57
A jeśli nie ma MID-a, to w TIDzie jest od tego opisywana kontrolka.wtedy powinie mu się wyśfietlac komunikat
Autoatike Getriebe
na kompie
czy cóś takiego...
#8
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 20:30
na 3 biegupo zapaleniu lampki samochód nie stracił na mocy - tylko skrzynia była na stałe załączona na 4. biegu, stąd wrażenie ospałości.

#9
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 20:49
na 3 biegu
ja jednak będę się upierał przy 4.
w trybie awaryjnym:
D = 4 bieg
3 = 4 bieg
2 = 3 bieg
1 = 1 bieg
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 20:51
ja jednak będę się upierał przy 4.
w trybie awaryjnym:
D = 4 bieg
3 = 4 bieg
2 = 3 bieg
1 = 1 bieg
rusza z 3 biegu. potem wrzuca 4.
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 21:02
#14
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 21:18
na szczęście nie miałem jeszcze 'przyjemności' wajchować ręcznie - opis zachowania skrzyni w trybie awaryjnym zaczerpnąłem z instrukcji:
In vehicles with check control, the warning "Automatic Gearbox" appears in the display in the event of a fault; see page 40.
The transmission no longer shifts automatically.
Vehicles with petrol engine:
Driving can be continued. Second gear is not available:
1 = 1st gear
2 = 3rd gear
3 = 4th gear
D = 4th gear
N = Neutral position
R = Reverse gear
P = Park position
dla skrzyni 5L40E jest jeszcze ciekawiej, bo do dyspozycji zostają tylko biegi 4. i 5.