

Czym odrdzewić najlepiej tylny zacisk?
#1
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 22:17
Podejrzewam, że blokują się po prostu klocki w zaciskach. Tym bardziej, że miałem ogromny problem wsadzić je na swoje miejsce i krzywo się układały oraz blokowały podczas wkładania. Tak bardzo korozja blokowała im swobodne umiejscowienie we wcześniejszym miejscu.
Mam więc pytanie jak w tytule, czym najlepiej odrdzewić zacisk? Czy ktoś używał preparatu o nazwie Fosol? Czy może wystarczy długo moczyć w czymś w rodzaju WD40?
#2
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 22:57
Wez go wypiaskuj.Mam więc pytanie jak w tytule, czym najlepiej odrdzewić zacisk? Czy ktoś używał preparatu o nazwie Fosol? Czy może wystarczy długo moczyć w czymś w rodzaju WD40?
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 23:46
Co do towotu to raczej nie sądzę aby aż tak bardzo pomógł bez usuwania obecnej korozji. Owszem, po jej usunięciu jak najbardziej wysmaruję zacisk.
#5
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 23:54
czym najlepiej odrdzewić zacisk?
Czy może wystarczy długo moczyć w czymś w rodzaju WD40?
Może spróbuj zostawić na noc w coca-coli?

#6
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 00:04

Jutro zmoczę kilkakrotnie tym całym Fosolem. Czytałem artkuł w necie o jego właściwościach tak więc przekonam się osobiście.
#7
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 00:11
Jutro zmoczę kilkakrotnie tym całym Fosolem. Czytałem artkuł w necie
o jego właściwościach tak więc przekonam się osobiście.
A nie rozpuści to gumy? Jak już będziesz się bawił tym Fosolem to pamiętaj o rekawicach itp, żebyś Ty się nie rozpuścił

#8
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 00:31
Oby tylko pomogło.
#9
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 09:06

a na poważnie szczotka szlifierka i czyścimy

#10
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 14:25
#11
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 14:46

sorry za OT
#12
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 17:18
#13
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 17:42
1. rozbierasz zacisk
2. szczotka druciana, ewentualnie pilnik i papier ścierny
3. smar miedziowy
4. ponowny montaż
5. jazda!
#14
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 19:39
dziwne kombinacje proponujecie
1. rozbierasz zacisk
2. szczotka druciana, ewentualnie pilnik i papier ścierny
3. smar miedziowy
4. ponowny montaż
5. jazda!
popieram troche pracy manuanej nie zaszkodzi to jedyna słuszna droga na koniec mozesz pomalowac zacisk i bedzie ok:p
#15
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 19:47
#16
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 20:49

#17
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 22:42