

check engine mruga non-stop
#1
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 15:05
#2
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 15:33
Jeśli po włożeniu i przekręceniu kluczyka to wydaje mi się, że jest to problem z immobiliserem...
Czy jak przekręcisz kluczyk w pozycję rozruchu to słychać pracę rozrusznika?
#3
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 15:40
#4
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 15:44
Kolego a sprawdzałeś sczytywać błędy metodą na spinacz?
#5
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 15:51
#6
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 15:59
Bez owego czujnika raczej Omega nie odpali.
Być może przyczyną jest tenże czujnik.
Jak masz możliwość, sprawdź czy masz iskrę.
#7
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 16:04
Jak wloze kluczyk do stacyjki i przekrece w pozycje zaplonu to zapala sie check i po chwili zaczyna bezustannie migac. A silnik kreci normalnie. Immobilisera nie mam bo rozbieralem kluczyk i w srodku jest pusto...
a na pewno nie masz takiej małej czarnej kosteczki włożonej na sztorc.. bo mi tez sie wydawało że nie mam a nie zwrociłem uwagi na na właśnie tą kostęczke...
BTW... w piątek miałem taką samą akcję jak Ty... tyle że po 1h udało mi sie odpalić. Jak masz inne kluczyki spróbuj nimi odpalić
#8
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 16:11
#9
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 17:01
a na pewno nie masz takiej małej czarnej kosteczki włożonej na sztorc.. bo mi tez sie wydawało że nie mam a nie zwrociłem uwagi na na właśnie tą kostęczke...
BTW... w piątek miałem taką samą akcję jak Ty... tyle że po 1h udało mi sie odpalić. Jak masz inne kluczyki spróbuj nimi odpalić
Przyjacielu, Kolega lorenzo87 ma autko z 94 roku, a wtedy były montowane immobilisery na podczerwień, a nie transponderowe o którym Ty mówisz.
Oczywiście głowy nie daję sobie uciąć, ale myślę, że transponderowych jeszcze nie było. Były chyba montowane od 96 albo 97 roku, ale nie o tym tu mowa

Pozdrawiam Was serdecznie i czekamy na nr. błędów z kompa Kolegi lorenzo87
Podziel się co tam Ci wyszło.
#10
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 18:05
były, w mojej omie z 94 roku (modelowo 95) był transponder w kluczykuOczywiście głowy nie daję sobie uciąć, ale myślę, że transponderowych jeszcze nie było.
nie ma takiego prawa, gdyby był to ten czujnik to by nie migała a świeciła światłem ciągłymA jesli to bylby czujnik polozenia walu korbowego to powinna odpalic na samym czujniku polozenia walkow rozrzadu.
czy omegę otwierasz oryginalnym pilotem ??
#11
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 18:48
to jest filmik z mojego odczytywania bledow spinaczem...Jesli ktos jest w stanie odczytac te bledy to bede brdzo wdzieczny..
#12
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 19:34
#13
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 19:39
#14
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 19:49
#15
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 12:17
mnie też kręcił i odpalał a waliło ABS'em TC i poduchami przy pracującym silniku poprawiłem kleme i znikło
sprwadzilem przewody od poczatku to nie jest niestety wina masy...Ani tej od karoserii ani tej od silnika

#16
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 20:43
Mam aktualnie słabe łącze z Internetem i nie mogę pobrać filmiku, który zamieściłeś.
Jakie wyświetliło Ci błędy poprzez sczytywanie metodą na spinacz?
Postaramy się pomóc, żebyś dalej mógł użytkować swój samochodzik.
Pozdrowienia.
#17
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 20:47

#18
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 20:49
otwierałeś auto tym samym pilotem którym zamknąłeś?
#19
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 21:07
#20
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 22:23
Kolego, a świeci Ci się przycisk z tzw. "uciekającym ludzikiem"?
Jeśli immo zablokowało Ci komputer to właśnie czerwona kontrolka w tym przycisku powinna się Ciągle palić.