Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

check engine mruga non-stop


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 04 lipca 2010 - 15:05

Witam...Mam problem tego typu ze moja omesia dzialala bez zarzutu. Ktoregos dnia postawilem ja przed domem i na drugi dzien juz nie odpalila. Kontrolka "check engine" nie wymruguje zadnych bledow tylko mruga caly czas bezustannie. Bardzo prosze o pomoc.

#2 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 lipca 2010 - 15:33

Kolego to się dzieje cały czas, czy po włożeniu oraz przekręceniu kluczyka?

Jeśli po włożeniu i przekręceniu kluczyka to wydaje mi się, że jest to problem z immobiliserem...
Czy jak przekręcisz kluczyk w pozycję rozruchu to słychać pracę rozrusznika?

#3 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 04 lipca 2010 - 15:40

Jak wloze kluczyk do stacyjki i przekrece w pozycje zaplonu to zapala sie check i po chwili zaczyna bezustannie migac. A silnik kreci normalnie. Immobilisera nie mam bo rozbieralem kluczyk i w srodku jest pusto...

#4 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 lipca 2010 - 15:44

Czyli nie będzie to immobiliser, kurcze to nie wiem jak mogę Ci kolego pomóc. Pozostaje czekać aż inni Koledzy się wypowiedzą na ten temat. Może któryś z Kolegów spotkał się z takim przypadkiem.
Kolego a sprawdzałeś sczytywać błędy metodą na spinacz?

#5 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 04 lipca 2010 - 15:51

Jeszcze nie probowalem bo za jakies 2 godziny przyjedzie znajomy kumpla z kompem. Podlaczy i moze na kompie cos pokaze... Spotkalem sie z jednym tematem ze moze czujnik polozenia walu korbowego. Odlaczylem go ale nic to nie dalo...A jesli to bylby czujnik polozenia walu korbowego to powinna odpalic na samym czujniku polozenia walkow rozrzadu.

#6 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 lipca 2010 - 15:59

Nie jestem pewny, czy powinna odpalić, ale wydaje mi się, że nie odpali bo to właśnie ten czujnik odpowiada za iskrę na świeczkach.
Bez owego czujnika raczej Omega nie odpali.
Być może przyczyną jest tenże czujnik.
Jak masz możliwość, sprawdź czy masz iskrę.

#7 OFFLINE   the_wizard

the_wizard
  • 169 postów
  • Dołączył: 03-03-2009
  • Skąd: Warszawa

Napisany 04 lipca 2010 - 16:04

Jak wloze kluczyk do stacyjki i przekrece w pozycje zaplonu to zapala sie check i po chwili zaczyna bezustannie migac. A silnik kreci normalnie. Immobilisera nie mam bo rozbieralem kluczyk i w srodku jest pusto...


a na pewno nie masz takiej małej czarnej kosteczki włożonej na sztorc.. bo mi tez sie wydawało że nie mam a nie zwrociłem uwagi na na właśnie tą kostęczke...

BTW... w piątek miałem taką samą akcję jak Ty... tyle że po 1h udało mi sie odpalić. Jak masz inne kluczyki spróbuj nimi odpalić

#8 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 04 lipca 2010 - 16:11

Iskra jest bo wczoraj sprawdzalem. A w kluczyku nie ma tej kosteczki bo przed chwiajeszcze raz sprawdzilem...A drugiego kluczyka niestety nie posiadam.

#9 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 lipca 2010 - 17:01

a na pewno nie masz takiej małej czarnej kosteczki włożonej na sztorc.. bo mi tez sie wydawało że nie mam a nie zwrociłem uwagi na na właśnie tą kostęczke...

BTW... w piątek miałem taką samą akcję jak Ty... tyle że po 1h udało mi sie odpalić. Jak masz inne kluczyki spróbuj nimi odpalić


Przyjacielu, Kolega lorenzo87 ma autko z 94 roku, a wtedy były montowane immobilisery na podczerwień, a nie transponderowe o którym Ty mówisz.
Oczywiście głowy nie daję sobie uciąć, ale myślę, że transponderowych jeszcze nie było. Były chyba montowane od 96 albo 97 roku, ale nie o tym tu mowa ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i czekamy na nr. błędów z kompa Kolegi lorenzo87
Podziel się co tam Ci wyszło.

#10 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 lipca 2010 - 18:05

Oczywiście głowy nie daję sobie uciąć, ale myślę, że transponderowych jeszcze nie było.

były, w mojej omie z 94 roku (modelowo 95) był transponder w kluczyku

A jesli to bylby czujnik polozenia walu korbowego to powinna odpalic na samym czujniku polozenia walkow rozrzadu.

nie ma takiego prawa, gdyby był to ten czujnik to by nie migała a świeciła światłem ciągłym


czy omegę otwierasz oryginalnym pilotem ??

#11 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 04 lipca 2010 - 18:48

http://www.speedysha...96/CIMG1867.MOV

to jest filmik z mojego odczytywania bledow spinaczem...Jesli ktos jest w stanie odczytac te bledy to bede brdzo wdzieczny..

#12 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lipca 2010 - 19:34

a mnie się jeszcze w oczy rzuciło nie gasnąca kontrolka ABS, nie jestem pewien ale w mojej B FL'ce gaśnie poducha, chwilę później ABS i check, wcześniej nic się nie działo z kontrolką ABS'u ? Ja bym na początek posprawdzał klemy przy aku i połączenia masy aku-karoseria i aku-silnik, zabieg prosty a moje wątpliwości rozwieje.

#13 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 04 lipca 2010 - 19:39

to nie jest wina masy bo silnik normalnie ladnie kreci ale nie chce za nic odpalic...gdyby byla wina masy nie krecilby

#14 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lipca 2010 - 19:49

mnie też kręcił i odpalał a waliło ABS'em TC i poduchami przy pracującym silniku poprawiłem kleme i znikło

#15 OFFLINE   lorenzo87

lorenzo87
  • 41 postów
  • Dołączył: 04-07-2010

Napisany 05 lipca 2010 - 12:17

Spojrze jutro na to... Komputer dzisiaj do mnie nie dojechal wiec jeszcze nic konkretnego nie wiem..

mnie też kręcił i odpalał a waliło ABS'em TC i poduchami przy pracującym silniku poprawiłem kleme i znikło


sprwadzilem przewody od poczatku to nie jest niestety wina masy...Ani tej od karoserii ani tej od silnika :/ A ABS juz przestl swiecic...

#16 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 05 lipca 2010 - 20:43

Kolego, autko dalej unieruchomione?
Mam aktualnie słabe łącze z Internetem i nie mogę pobrać filmiku, który zamieściłeś.
Jakie wyświetliło Ci błędy poprzez sczytywanie metodą na spinacz?
Postaramy się pomóc, żebyś dalej mógł użytkować swój samochodzik.
Pozdrowienia.

#17 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2010 - 20:47

wg. filmiku mruga sobie jak chce i tak przez 2 min non stop, to wygląda na immo ale jak lorenzo87 pisze że nie ma chipa no to za wysokie loty na moją głowę :(

#18 OFFLINE   dobols

dobols

    DobolsGarage dobols.pl

  • 917 postów
  • Dołączył: 18-03-2008
  • Skąd: Stłolica Pyrlandii
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 lipca 2010 - 20:49

immo na podczerwień
otwierałeś auto tym samym pilotem którym zamknąłeś?

#19 OFFLINE   gumol77

gumol77
  • 50 postów
  • Dołączył: 13-05-2007
  • Skąd: Sliwice

Napisany 05 lipca 2010 - 21:07

Z tego co widze to padł immobiliser wszystko jest do zrobienia bo te auta nie miały jescze pestki w kluczu przynajmniej niektóre,przerabiałem to niedawno wyśłe opis na PW!
Dzieki nas rzeka nie wypowiedzianych marzeń i słów

#20 OFFLINE   Barthez

Barthez
  • 519 postów
  • Dołączył: 27-05-2009
  • Skąd: Nowe Czarnowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 05 lipca 2010 - 22:23

No to tak jak pisałem wcześniej, najprawdopodobniej masz uszkodzony immobiliser.
Kolego, a świeci Ci się przycisk z tzw. "uciekającym ludzikiem"?
Jeśli immo zablokowało Ci komputer to właśnie czerwona kontrolka w tym przycisku powinna się Ciągle palić.