

2.0 dti brak mocy
#1
OFFLINE
Napisany 02 lipca 2010 - 11:54
zakupiłem zafirke 2.0 dti! jak dodam gazu na 1 potrafi zgasnąć, na pozostałych biegach zamula maks! zimny (nie meczę) czy ciepły silnik to samo! prędkość maks około 120km/h
dzięki wszystkim
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2010 - 20:07
#3
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 10:14
Witam
zakupiłem zafirke 2.0 dti! jak dodam gazu na 1 potrafi zgasnąć, na pozostałych biegach zamula maks! zimny (nie meczę) czy ciepły silnik to samo! prędkość maks około 120km/h
dzięki wszystkim
Pozdrawiam
sprawdz na komputerze ile pompuje turbina. podcisnienia dobrze popodpinane ? zawory pracuja ?
#4
OFFLINE
Napisany 04 lipca 2010 - 11:11
#5
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 15:27
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 13:15
do tego modelu trzeba sprawdzic numer przeplywki ale prawdopodobnie bedzie to z koncowką 180 lub 428 (5-pin) zawierającą w sobie diodę.
rzecz w tym ze wazny jest nie numer przeplywomierza bo ten bOSCH co chwile zmienia by wydusic kasę od niedouczonych, ale wazny jest numer czujnika pomiarowego, jezeli to: F 00c 2g2 030 to orginał przeplywki boscha kosztuje ok 240zł.
http://forum.roverki...978dc6102ca8bdc oraz na jakiejś stronce "alfaholików".
sam jezdze na przeplywce od alfy romeo i smiga jak ta lala. wszystko to same tylko numer na obudowie inny

#9
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2010 - 20:11

dzięki i pozdrawiam
#10
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2010 - 11:26
Jak pisalem wczesniej wazny jest uklad pomiarowy /f 00C 2G2 030/ A NIE OBUDOWA
#11
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:45
#12
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 18:51
#13
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 20:14
#14
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 20:16
#15
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 20:31
#16
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 08:51
wlasnie mialem identycznie i to na 100 procent mialem zawor moze byc tego nie widac... albo jeszcze jedna opcja ole malo realna te cienkie wezyki od popcisnienia moze ci którys spadl1 sprawdz to i ten zawor no i oczywiscie potem kasowanie bledu i musi byc dobrze
albo pompa vacuum daje za male podcisnienie na wolnych obrotach albo jest nieszczelnosc na ukladzie. wakuometr w lape i sprawdzic
#17
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 17:28
Koszt naprawy - 0 zł.
potrzebne chęci.
#18
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 09:04
poszukajcie w moich postach, pisałem o ruszajacej sie tulejce na kolektorze ssacym. błąd 0400, egr regenerowany (niepotrzebnie), kontrolka gasła gdy zwiększałem obciazenie silnika (m.in. zwiekszanie gazu).
Koszt naprawy - 0 zł.
potrzebne chęci.
Dokładnie tak jak kolega napisał, ja miałem taki sam przypadek i winna była tulejka w kolektorze ssącym, ale ona występuje tylko przy plastikowym grzybku zaworu EGR.
#19
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2011 - 20:17
Nie widziałem kolektora od 2.0 wiec nie mam pewności czy tam jest tulejka....
#20
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2011 - 09:52
Nie widziałem kolektora od 2.0 wiec nie mam pewności czy tam jest tulejka....
W 2.0 występują oba modele, plastikowy z tulejką i metalowy bez tulejki, widziałem oba.