Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0 dti brak mocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 255 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 02 lipca 2010 - 11:54

Witam
zakupiłem zafirke 2.0 dti! jak dodam gazu na 1 potrafi zgasnąć, na pozostałych biegach zamula maks! zimny (nie meczę) czy ciepły silnik to samo! prędkość maks około 120km/h
dzięki wszystkim
Pozdrawiam

#2 OFFLINE   chudykrzys

chudykrzys
  • 35 postów
  • Dołączył: 01-07-2009

Napisany 03 lipca 2010 - 20:07

Mój ojciec miał podobny problem w vectrze 2.0DTI problemem był zapchany kolektor dolotowy i padnięty przepływomierz. Dodatkowym objawem było zapalanie kontrolki CHECK. Po oczyszczeniu kolektora i wymianie przepływomierza auto odzyskało moc. Zacznij od odczytania błędów.

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 lipca 2010 - 10:14

Witam
zakupiłem zafirke 2.0 dti! jak dodam gazu na 1 potrafi zgasnąć, na pozostałych biegach zamula maks! zimny (nie meczę) czy ciepły silnik to samo! prędkość maks około 120km/h
dzięki wszystkim
Pozdrawiam


sprawdz na komputerze ile pompuje turbina. podcisnienia dobrze popodpinane ? zawory pracuja ?




 


#4 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 lipca 2010 - 11:11

Przyczyn może być wiele i najlepszym sposobem jest podłączenie komputera i sprawdzenie parametrów w opisanych przez Ciebie sytuacjach. PRzepływomierz, ciśnienie doładowania, parametry pmpy wtryskowej. Oprócz tego warto podociskać wężyki podciśnienia i sprawdzić jego wartość vacuometrem oraz podokręcać wszystkie opaski zaciskowe na drodze filtr powietrza - kolektor dolotowy.

#5 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 255 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 06 lipca 2010 - 15:27

dzięki wszystkim byłem na kompie, nic nie pokazało! w czwartek bujne na serwisowy ! napisze co było !

#6 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 255 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 08 lipca 2010 - 16:28

przepływomierz 650zł

#7 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lipca 2010 - 19:06

350 zł oryginał w Inter Carsie :(...

#8 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 09 lipca 2010 - 13:15

eee, panowie. nie wprowadzajcie w błąd...
do tego modelu trzeba sprawdzic numer przeplywki ale prawdopodobnie bedzie to z koncowką 180 lub 428 (5-pin) zawierającą w sobie diodę.
rzecz w tym ze wazny jest nie numer przeplywomierza bo ten bOSCH co chwile zmienia by wydusic kasę od niedouczonych, ale wazny jest numer czujnika pomiarowego, jezeli to: F 00c 2g2 030 to orginał przeplywki boscha kosztuje ok 240zł.
http://forum.roverki...978dc6102ca8bdc oraz na jakiejś stronce "alfaholików".
sam jezdze na przeplywce od alfy romeo i smiga jak ta lala. wszystko to same tylko numer na obudowie inny :D

#9 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 255 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 10 lipca 2010 - 20:11

końcówka 478 ! jeżeli takie ceny jak podaliście to zostałem wy.......!! życie !
dzięki i pozdrawiam

#10 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 11 lipca 2010 - 11:26

nie ma znaczenia czy koncowka 180 , 428 czy 478. wazne jaki jest wkrecony czujnik w obudowę przeplywki - te numery 180 itp to tylko numery obudowy.
Jak pisalem wczesniej wazny jest uklad pomiarowy /f 00C 2G2 030/ A NIE OBUDOWA

#11 OFFLINE   krasulec

krasulec
  • 255 postów
  • Dołączył: 22-03-2010
  • Skąd: Sompolno

Napisany 13 lipca 2010 - 21:45

jednak to nie przeplywka kasa została w kieszeni a teraz mechan myśli ze to coś z turbiną ! nasi mechanicy .....

#12 OFFLINE   Thenighter

Thenighter
  • 6 postów
  • Dołączył: 21-10-2010
  • Skąd: oborniki

Napisany 14 listopada 2011 - 18:51

hej mam problem z autkiem na komputerze wykazal blad systemu recylkulacji spalin zawor jest dobry turbina dziala wszystkie parametry sie zgadzaja co mam robic prosze o pomoc

#13 OFFLINE   kamilbadyl

kamilbadyl
  • 6 postów
  • Dołączył: 12-11-2011
  • Skąd: Lipsko

Napisany 14 listopada 2011 - 20:14

u mnie tak bylo i mialem zawór zanieczyszczony i nie domykal sie dobrze . a jak wyczyscilem to juz jest dobrze. a swieci ci na desce ta kontrolka pomaranczowa "check"?

#14 OFFLINE   Thenighter

Thenighter
  • 6 postów
  • Dołączył: 21-10-2010
  • Skąd: oborniki

Napisany 14 listopada 2011 - 20:16

tak zapala sie a gdy dodam gazu gasnie...ale na zaworze nie ma zanieczyszczen

#15 OFFLINE   kamilbadyl

kamilbadyl
  • 6 postów
  • Dołączył: 12-11-2011
  • Skąd: Lipsko

Napisany 14 listopada 2011 - 20:31

wlasnie mialem identycznie i to na 100 procent mialem zawor moze byc tego nie widac... albo jeszcze jedna opcja ole malo realna te cienkie wezyki od popcisnienia moze ci którys spadl1 sprawdz to i ten zawor no i oczywiscie potem kasowanie bledu i musi byc dobrze

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 listopada 2011 - 08:51

wlasnie mialem identycznie i to na 100 procent mialem zawor moze byc tego nie widac... albo jeszcze jedna opcja ole malo realna te cienkie wezyki od popcisnienia moze ci którys spadl1 sprawdz to i ten zawor no i oczywiscie potem kasowanie bledu i musi byc dobrze


albo pompa vacuum daje za male podcisnienie na wolnych obrotach albo jest nieszczelnosc na ukladzie. wakuometr w lape i sprawdzic




 


#17 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 15 listopada 2011 - 17:28

poszukajcie w moich postach, pisałem o ruszajacej sie tulejce na kolektorze ssacym. błąd 0400, egr regenerowany (niepotrzebnie), kontrolka gasła gdy zwiększałem obciazenie silnika (m.in. zwiekszanie gazu).
Koszt naprawy - 0 zł.
potrzebne chęci.

#18 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 16 listopada 2011 - 09:04

poszukajcie w moich postach, pisałem o ruszajacej sie tulejce na kolektorze ssacym. błąd 0400, egr regenerowany (niepotrzebnie), kontrolka gasła gdy zwiększałem obciazenie silnika (m.in. zwiekszanie gazu).
Koszt naprawy - 0 zł.
potrzebne chęci.



Dokładnie tak jak kolega napisał, ja miałem taki sam przypadek i winna była tulejka w kolektorze ssącym, ale ona występuje tylko przy plastikowym grzybku zaworu EGR.

#19 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 16 listopada 2011 - 20:17

tak, przy plastykowym EGR - a on jest w 2.2 dti.
Nie widziałem kolektora od 2.0 wiec nie mam pewności czy tam jest tulejka....

#20 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 17 listopada 2011 - 09:52

Nie widziałem kolektora od 2.0 wiec nie mam pewności czy tam jest tulejka....


W 2.0 występują oba modele, plastikowy z tulejką i metalowy bez tulejki, widziałem oba.