newton
moje gratulacje!
zrealizowałeś moje marzenie... :mrgreen:
ja już niestety tego nie zrobię, bo "puściłem" moją Omcię w inne ręce..
wciąż uważam, że Omcia może tylko zyskać na podniesieniu..
pozdro
PS
jeśli kiedyś będę w twoich okolicach to chętnie sobie obejrzę twoje autko z tymi guamami


Nietypowe pytanie o podniesienie Omy
Rozpoczęte przez
niko
, 02 kwi 2007, 19:13
24 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 12 maja 2007 - 22:48
#22
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 19:13
spoko, zapraszam.
jak narazie pracuje w poznaniu, jesli będzie ci wygodnie - wpadaj
jak narazie pracuje w poznaniu, jesli będzie ci wygodnie - wpadaj

#23
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 21:08
Podnosicie a ja bym chetnie obnizyl, ale jest problem.
Nie chce zakladac sportowych sprezyn ( chce zachowac ten komfort co jest )
A chcialbym zeby Omka optycznie nizej siedziala ( w poprzednich auta ucinalem po pol zwoju na sprezynie, ale w omce tego nie zrobie )
Nie chce zakladac sportowych sprezyn ( chce zachowac ten komfort co jest )
A chcialbym zeby Omka optycznie nizej siedziala ( w poprzednich auta ucinalem po pol zwoju na sprezynie, ale w omce tego nie zrobie )
#24
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 08:35
na twoim miejscu wybrałbym obniżenie optyczne - jakiś spoiler z przodu, progi,
inaczej będziesz szorował nawet na koleinach na asfalcie - szczerze odradzam obniżanie,
czyba, że nie jeździsz po naszych drogach
inaczej będziesz szorował nawet na koleinach na asfalcie - szczerze odradzam obniżanie,
czyba, że nie jeździsz po naszych drogach



#25
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 21:49
na twoim miejscu wybrałbym obniżenie optyczne - jakiś spoiler z przodu, progi,
inaczej będziesz szorował nawet na koleinach na asfalcie - szczerze odradzam obniżanie,
czyba, że nie jeździsz po naszych drogach![]()
![]()
Tyle, ze ja nie lubie takiego tuningu w omedze - niepodoba mi sie.