

Łatwy sposób na 20ps w 2.5v6
#1
OFFLINE
#2
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 16:08
#3
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 16:31

#4
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 16:35
#5
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 17:56
#6
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 19:36
Cichy możesz napisac o ci qrna chodzi??
tłumaczę za kolegę:
Też, tak z reszta jak i ja, chciałby przez zwykłą zmianę wałka dostać bonusowe kuce

"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#7
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 20:08

#8
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 21:39


a jakiś sofcik


a pozatym montaż tego wymaga rozpiecia rozrządu i tylko tyle chyba


zdaje sie proste ale moze coś nie wiem


BC.. napisz po polsku co tak naprawde trzeba do takiego moda

#9
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 22:26
#10
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2006 - 23:40
#11
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2006 - 00:41
Skoro już mówimy o zamianie wałków to powiedzmy też jakie są zalety takowej operacji... chętnie i ja się dowiem o skutkach takiej wymiany!
większa moc i moment obrotowy, czy trzeba do szczęścia coś więcej :mrgreen:
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#12
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2006 - 10:00
Skoro już mówimy o zamianie wałków to powiedzmy też jakie są zalety takowej operacji... chętnie i ja się dowiem o skutkach takiej wymiany!
a jaki jest tytuł wątku kolego? na LOBie jeszcze nie nauczyli Cię czytać wszystkiego? :twisted:
#13
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2006 - 23:41
#14
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2006 - 06:30
A co ma piernik do wiatraka w ostatniej twojej wypowiedzi!? Zapewne coś mądrego chciałeś mi napisać, ale nie wyszło?
widac z emas zklopoty z czytaniem ze zrozumieniem, rozumiem, i prawie wcale mi to nie przeszkadza, postaraj sie czytac po kilka razy, to pomaga zrozumiec :neutral:
#15
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2006 - 08:28
Zapewne coś mądrego chciałeś mi napisać, ale nie wyszło?
jeśli to co pisze jest niemądre to po co wogóle czytasz? odpuść sobie moje posty...
a poza tym to spokojnie spokojnie :mrgreen: nie jesteśmy na LOBie więc kolegi nie będziemy gnoić, lecz mu powoli wytlumaczymy, bo te forum ma się tym różnić właśnie od LOBu :mrgreen:
temat postu kolego to ŁATWY SPOSÓB NA 20PS w 2.5 V6, czyli inaczej łatwy sposób na 20 dodatkowych koni w 2.5 V6. Bo wiesz, przepraszam że od razu nie napisałem jaśniej, ale w PS = równa się koniki mechaniczne.
Jeśli teraz jest tytuł dla CIebie już zrozumialy, to z dyskusji powinieneś resztę wywnioskować sam, jeśli zaś nie to mając dodatkowe 20 PS
większa moc i moment obrotowy, czy trzeba do szczęścia coś więcej
:mrgreen:
PS.
wiem.. jestem wredny... ale koniec spamu w tym temacie :razz:
#16
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2006 - 14:21

a spytaj fachowo o takie wałki dla mnie :mrgreen:
#17
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2006 - 15:48
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2006 - 21:08
Dziwię się, że zadajesz jeszcze takie pytanie! W tym temacie za coś takiego możesz być posądzony o różne rzeczy...wysoka komisja pewnie wkrótce opisze ten przypadek!a jak ze spalaniem po zmianie tego...
#20
OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2006 - 21:19
Dziwię się, że zadajesz jeszcze takie pytanie! W tym temacie za coś takiego możesz być posądzony o różne rzeczy...wysoka komisja pewnie wkrótce opisze ten przypadek!
komisje to są ewentualnie w LOBie kolego, a w zasadzie pluton egzekucyjny w postaci czarnej listy... ale tu nie o tym....
spalanie coś tam wzrośnie, ale z osób które wymienily wałki na VXon nikt nie pisał o spalaniu, były prezentowane wykresy z hamowni i rzeczywiście jest przyrost 20ps, chętni niech już grzebią VXon na własną rękę....