

czujnik położenia przepustnicy
#1
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2010 - 09:11
Mam pytanko do szanownego forum;
jaka będzie reakcja silnika po odłączeniu czujnika położenia przepustnicy?(czy obroty będą równe,takie same jak przy podłączonym)
Jeżeli nie będzie słyszalnej zmiany tzn.że padł ów czujnik,dobrze rozumiem?
Dodam że wyskoczył błąd (kod 21).
dzięki
pzdr:D
#2
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 08:30
Witam
Mam pytanko do szanownego forum;
jaka będzie reakcja silnika po odłączeniu czujnika położenia przepustnicy?(czy obroty będą równe,takie same jak przy podłączonym)
Jeżeli nie będzie słyszalnej zmiany tzn.że padł ów czujnik,dobrze rozumiem?
Dodam że wyskoczył błąd (kod 21).
dzięki
pzdr:D
Drodzy Panowie czy ktoś da radę odpowiedzieć na to pytanie?
Plissss:)

#3
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 10:21
obroty moge nie drgnac
natomiast po przygazowywaniu czy podczas jazdy da sie zauwazyc efekt zawieszania sie obrotow biegu jalowego albo opadania za nisko na granicy gasniecia
[B]
#4
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2010 - 13:34
A jeżeli będą takie objawy tzn.czujnik kaput?
pzdr all
witam
czujnik sprawny,tylko urwał się jeden drucik od pina we wtyczce do czujnika i dlatego były jaja z obrotami.Teraz wszystko ok:)(błąd zniknął

#5
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 12:35
U mnie zawieszają się czasami obroty w okolicach 2000 i też stawiam na czujnik położenia przepustnicy.
Będę wdzięczny za info.
#6
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 23:13
#7
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 15:43
#8
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 18:17
najpierw zczytaj bledy....
a z opisu wynika ze te czujniki ktore sa odpowiedzialne za owe objawy wymieniles
w tym silniku jest jeden czujnik polozenia walkow rozradu a drugi jaki to czujnik???
Sugeruje ze powionienes wymienic czujnik polozenia walu korbowego ale to takie sugestie.
powienienes sprawdzic tez na kompie jak dziala TPS...
czy normalnie wchodzi na obroty do 7kkkRPM czy odcina wczesniej???
Zachowanie ktore opisales jest na PB czy LPG???
ewentualnie jaka generacja LPG...
Tu sie bez kompa nie obejdzie zreszta jak w kazdej omie lepiej kupic op-com-a lub Opel Scannera wydac 150-200 zł i miec spokojna glowe niz szukac i kase w bloto wywalac
#9
OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 19:49
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#10
OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 11:37
ps. Może ktośz Łodzi lub Pabianic da rade zerknąć coto jest.
#11
OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 14:32
A jak jedziesz to dojdzie powyżej 6 tys. obrotów czy nie? może wydech zapchany?
#12
OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 16:06
#13
OFFLINE
#14
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 13 maja 2012 - 19:56
#15
OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 12:04
#16
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 20:48
#17
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 21:40
Widzę koledzy chyba nie za bardzo się znacie,
Zawsze mozesz pojechac do mechanika co sie zna.
Jedz do kogos na kompa sprawdz warosci czujnikow i sie dowiesz co jej jest.
#18
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 20 maja 2012 - 21:42
Widzę koledzy chyba nie za bardzo się znacie, każdy coś tam bąknie, ale żadnej konkretnej odpowiedzi czy porady. To co piszecie to każdy strzela w ciemno a może się uda.
To jedź do mechanika, zapłać parę złotych (za nie wiadomo co) i on Ci powie, skoro tutaj koledzy nie bardzo się znają. Poza tym nie zawsze da się przez internet powiedzieć co jakiemu egzemplarzowi dolega.

#19
OFFLINE
Napisany 21 maja 2012 - 17:42
#20
OFFLINE
Napisany 25 maja 2012 - 15:27