

czy tylnie tarcze mogą odpowiadac za "bicie" podczas hamowania?
#1
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 15:19
#2
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 15:38
#3
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 16:37
czy tylnie tarcze mogą odpowiadac za "bicie" podczas hamowania?.
jasne że tak...ale zakładając do przodu używki daj do toczenia.
#4
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 16:41
#5
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 16:45
o jakich kosztach mówisz sprawdzenie przetoczenie tarcz to 20 zł..a kolega jasno się w temacie wyraził czy tylne tarcze... bo pewnie ich nie sprawdzał tylko przód ..a tył ma też znaczenie..
a zapytam sam z tym robiłeś i jaka uszczelka jak wyjdzie..chyba nie na tłoczku uszczelniająca bo pewnie by płyn wyleciał...
#6
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 18:13
Tak chodzi mi o tą na tłoczku, wysunęła się kawałek, znaczy wyleciała z tego rowka, płyn o dziwo nie wyleciał, nie ubywało go wogole, sprawdzałem kilka razy i było tak samojaka uszczelka jak wyjdzie..chyba nie na tłoczku uszczelniająca bo pewnie by płyn wyleciał...
ale co robiłem bo nie rozumiema zapytam sam z tym robiłeś

#7
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 19:33
Stare tarcze w omedze to nie zbyt dobry pomysł, to ciężkie auto i hamulce maja co robic.
P.S Chciwy traci 2 razy.
#8
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 22:03
[B]
#9
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2010 - 07:52
#10
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2010 - 09:17
Jeśli uszkodziły się tylko uszczelki, to da się naprawić koszt uszczelek to chyba 17zł na jedno koło, ale jeśli na tłoczku są wżery to już trzeba kupić nowy tłoczek, koszt ok. 40złto da sie to naprawic? czy trzeba kupowac nowe?
Jak napisał kolega virusno9 jedz na stacje diagnostyczną, jeśli to coś z hamulcami to sprawdzą na której osi jest problem, a może to wina zawieszenia, tuleje na wahaczu, sworznie?
#11
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 20:29
#12
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 21:04
#13
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 21:10
#14
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 21:23
#15
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 22:13
W jaki sposób mają to na stacji wykryć ? Ja byłem z bijącymi hamulcami i nic nie powiedział...
Wjeżdżają na rolki, najpierw przednią osią, później tylną, rozpędzają rolki i naciskają hamulec i wtedy wiadomo czy bicie jest na przedniej czy tylnej osi

Jak chcesz, jeśli masz fundusze aby wymienić wszystkie 4 tarcze i klocki, takie sprawdzenie to parę groszy, mi nawet zrobili to w gratisiez hamulcami teraz nie bylem i nie planuje jechac bo i tak pewnie nic nie wykryja.
#16
OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 22:53
#17
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2010 - 00:50
#18
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 08:32
#19
OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 22:07
Co jest grane - czy jest możliwość że pompa hamulcowa siedzi i tak pulsuje - odpinałem ABS i nie widzę poprawy. Opony mają lekkie bicia góra/dół jak je wyważałem no i troche ząbkują - pan z wulkanizy rzekł że amory mogą już cienko trzymać i dlatego opona w ten sposób się zużywa. Nie wiem w który juz punkt mam uderzać jeżdże koło 50km dziennie do pracy i z powrotem no i nie mam zamiaru zaliczyć gdzieś drzewa lub tyłka poprzedzającego mój pojazd
#20
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 05:51