Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stag 300 plus same problemy....


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Adrian0018

Adrian0018
  • 47 postów
  • Dołączył: 27-12-2009
  • Skąd: Niemodlin k.Opola

Napisany 10 czerwca 2010 - 22:01

Witam
dwa dni temu odebralem omege 3.0 Mv6 99r od gazownika fakt faktem mam ja dopiero od max miesiaca ale była na benzynie i nie bylo problemów .
Założyłem staga 300 plus i zaczeło sie ...

Nie wiem czy to normalne ale silnik mi trzyma temperature w trasie okolo 92st a w miescie 95 moment ale wyżej nie widziałem żeby poszła temp stag przełącza sie przy 30 stopniach i dosłownie dławi sie na wolnych obrotach lekko gazu dodam dławi sie i dopiero łapie dusi sie druga sprawa jak mu zrobilem kickdowna (automat) przy 80 doszło do 4 tys obrotów i sygnalizator od staga zaczął brzęczeć jak jade spokojnie to nic sie nie włącza dzwoniłem do gazownika powiedział ze brak gazu zatankwałem i dalej musze zgasić silnik bo brzęczy i nie przestaje (tylko i wyłącznie wtedy gdy ciągne na obrotach) iii 3 ost sprawa dlaczego jak niby jade na gazie ubywaja mi kilometry na komputerze z benzyny normalnie jakbym jechał na benzynie ...czy to piszczenie staga może być przyczyna zbyt mała ilość gazu w dyszach?
pozdrawiam

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2010 - 22:10

Jak przy wysokich obr pika to przelacza sie na PB (spada cisnienie na red)-za slaby red lub jakis blad montazowy. Chyba, ze jest zle wpiety i zamarza.
Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda :)

Masz instalke na gwarancji jedz gazownika i niech on sie martwi.

Z temp silnika raczej ok przy takich upalach

Napisz jaki masz red i wtryski

#3 OFFLINE   Adrian0018

Adrian0018
  • 47 postów
  • Dołączył: 27-12-2009
  • Skąd: Niemodlin k.Opola

Napisany 10 czerwca 2010 - 22:19

Jak przy wysokich obr pika to przelacza sie na PB (spada cisnienie na red)-za slaby red lub jakis blad montazowy. Chyba, ze jest zle wpiety i zamarza.
Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda :)

Masz instalke na gwarancji jedz gazownika i niech on sie martwi.

Z temp silnika raczej ok przy takich upalach

Napisz jaki masz red i wtryski


"Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda :)"
Kolego ale jak jade na gazie to poziom benzyny powinien wogole sie nie zmieniac chyba ze sie myle hehe zeby to nie bylo ze bedzie mi paliła benzyne i gaz jednoczesnie hehe
a reduktor do jakiej mocy przy mv6 powinien być? minimalna?

#4 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2010 - 22:22

Kolego ale jak jade na gazie to poziom benzyny powinien wogole sie nie zmieniac chyba ze sie myle hehe zeby to nie bylo ze bedzie mi paliła benzyne i gaz jednoczesnie hehe

Ja pisalem o wskazanich na kompie sredniego spalania dystansu itp.. -zle cie zrozumialem.

Normalne, ze ubywa ci benzyna jak przy deptaniu centralka piszczy i mruga to przelacza na benzyne i dopiero po chwili wraca na lpg, czyli auto podpiera sie PB

Troche benzyny tez ubywa zanim auto sie zagrzeje, choc teraz przy tych upalach teraz i stagu ustawionym na temp przelaczania 30 C powinna sie bardzo szybka wskakiwac na gaz powiedzmy po kilku mnutach (max do 5 w tym silniku jak jest dobrze wpiety red))

#5 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 czerwca 2010 - 22:39

jak ci ubędzie dystansu wyliczonego przez kompa to przełącz na benzynę i trochę pojeździj - prawdopodobnie zauważysz zjawisko powstawania benzyny z nicości

#6 OFFLINE   wrocek66

wrocek66
  • 176 postów
  • Dołączył: 24-02-2010

Napisany 11 czerwca 2010 - 21:08

Przyczyn przełączania na Pb może być kilka ( za mały reduktor , za wysoko ustawiony poziom niskiego ciśnienia , uszkodzony MAP sensor , Cu 6mm zamiast 8mm , nie do końca odkręcony wielozawór itd. ) . Sprawdzić to powinien monter LPG i do niego bym najpierw podjechał . napisz jakie masz elementy inst. - red. , listwy , wrzuć screeny z ustawień i mapy to postaramy się pomóc .
STAG 300 PLUS jest jedną z najlepszych elektronik LPG przy poprawnym montażu . Nie ma tu winy STAG-a tylko ustawień i regulacji .

#7 OFFLINE   Adrian0018

Adrian0018
  • 47 postów
  • Dołączył: 27-12-2009
  • Skąd: Niemodlin k.Opola

Napisany 11 czerwca 2010 - 23:11

Przyczyn przełączania na Pb może być kilka ( za mały reduktor , za wysoko ustawiony poziom niskiego ciśnienia , uszkodzony sensor , Cu 6mm zamiast 8mm , nie do końca odkręcony wielozawór itd. ) . Sprawdzić to powinien monter LPG i do niego bym najpierw podjechał . napisz jakie masz elementy inst. - red. , listwy , wrzuć screeny z ustawień i mapy to postaramy się pomóc .
STAG 300 PLUS jest jedną z najlepszych elektronik LPG przy poprawnym montażu . Nie ma tu winy STAG-a tylko ustawień i regulacji .


Pewnie gazownia na gwarancji 2 lata wiec sie nie martwie pojade i bede mardził tyle az zrobi na igłe postaram sie wrzucić fotki i podać dane :)

#8 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 12 czerwca 2010 - 09:04

Zapodaje słabym reduktorem. Generalnie jak zamontowali ci jakiś reduktor teoretycznie na styk do mocy silnika, to będzie za słaby. Są przypadki że reduktory teoretycznie na 200KM nie dają rady w silnikach 150KM.

#9 OFFLINE   Adrian0018

Adrian0018
  • 47 postów
  • Dołączył: 27-12-2009
  • Skąd: Niemodlin k.Opola

Napisany 18 czerwca 2010 - 11:48

Zapodaje słabym reduktorem. Generalnie jak zamontowali ci jakiś reduktor teoretycznie na styk do mocy , to będzie za słaby. Są przypadki że reduktory teoretycznie na 200KM nie dają rady w 150KM.


czesc reduktory sa na 250 koni

#10 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 18 czerwca 2010 - 12:30

teoretycznie...

Jaki masz reduktor?

#11 OFFLINE   Adrian0018

Adrian0018
  • 47 postów
  • Dołączył: 27-12-2009
  • Skąd: Niemodlin k.Opola

Napisany 19 czerwca 2010 - 16:18

witam bylem dzisiaj u gazownika mialem ustawione wczesniej temp 30 stopni zmienil na 35 oraz obroty max 6 tys zmienil na 7.5 i jest wszystko ok
zrobilem 320 km na 46.5 litrach gazu(100zl) jest to dobry wynik jak myslicie dodam ze cykl mieszany trasa miasto stosunek 3/4 jaka jest najbardziej ekonomiczna predkosc dla 3.0 ? pozdro

#12 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 czerwca 2010 - 18:43

stag ci piszczy bo sygnalizuje prawdopodobnie bledy, musisz sie wpiac fejsikiem i sprawdzic o co stagowi chodzi, stawiam na zamarzajacy parownik ze wzgledu na jego zle wpiecie w obwod chlodzenia silnika, masz manualna klime czy klimatronik?

#13 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 19 czerwca 2010 - 19:14

stag ci piszczy bo sygnalizuje prawdopodobnie bledy, musisz sie wpiac fejsikiem i sprawdzic o co stagowi chodzi, stawiam na zamarzajacy parownik ze wzgledu na jego zle wpiecie w obwod chlodzenia silnika, masz manualna klime czy klimatronik?


Piszczy mu w momencie przełaczenia na benzyne...dokładnie tak samo się dzieje gdy gaz się skończy.

#14 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 czerwca 2010 - 19:24

fakt jest to mozliwe

#15 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 20 czerwca 2010 - 03:11

to nie powinno mieć znaczenia przy jakiej temperaturze ustawiasz przełaczanie. Typowo jest 30 stopni i to i tak jest bezpieczna granica z marginesem. Przesunięcie odcinki lpg tez nie wiem czemu miało niby poslużyć. Generalnie jak dzisiaj karmiłem swoje 115 dzikich koni, to wyszło mi 45l/327 km (sekwencja na stagu 4, miasto 100%), czyli to samo mniej więcej co u ciebie. Ale ty masz 3.0. Albo jechałes cały czas po trasie albo jedziesz na ubogiej mieszance (musiałbys mieć denny reduktor i pewnie juz w tej chwili permanentny check engine) albo elektronika pomaga sobie benzyną z okazji braku ciśnienia gazu.

Jedź do gaziarza niech poprawi bo coś chyba zrypał. Niektóre błędy sie nie zapisują w pamięci (nie wiem jak w stagu 300+, ale u mnie wlaśnie błąd cisnienia tak ma). i musisz mieć podłączony komputer do centralki lpg w czasie nastąpienia błędu, zeby go zobaczyć.

Ewentualnie możesz mieć wadliwy zawór w butli albo przy reduktorze. Raczej po takim przebiegu sie nie zasyfił do stopnia uniemozliwiającego działanie, ale może być fabrycznie wadliwy.