

Stag 300 plus same problemy....
#1
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 22:01
dwa dni temu odebralem omege 3.0 Mv6 99r od gazownika fakt faktem mam ja dopiero od max miesiaca ale była na benzynie i nie bylo problemów .
Założyłem staga 300 plus i zaczeło sie ...
Nie wiem czy to normalne ale silnik mi trzyma temperature w trasie okolo 92st a w miescie 95 moment ale wyżej nie widziałem żeby poszła temp stag przełącza sie przy 30 stopniach i dosłownie dławi sie na wolnych obrotach lekko gazu dodam dławi sie i dopiero łapie dusi sie druga sprawa jak mu zrobilem kickdowna (automat) przy 80 doszło do 4 tys obrotów i sygnalizator od staga zaczął brzęczeć jak jade spokojnie to nic sie nie włącza dzwoniłem do gazownika powiedział ze brak gazu zatankwałem i dalej musze zgasić silnik bo brzęczy i nie przestaje (tylko i wyłącznie wtedy gdy ciągne na obrotach) iii 3 ost sprawa dlaczego jak niby jade na gazie ubywaja mi kilometry na komputerze z benzyny normalnie jakbym jechał na benzynie ...czy to piszczenie staga może być przyczyna zbyt mała ilość gazu w dyszach?
pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 22:10
Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda

Masz instalke na gwarancji jedz gazownika i niech on sie martwi.
Z temp silnika raczej ok przy takich upalach
Napisz jaki masz red i wtryski
#3
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 22:19
Jak przy wysokich obr pika to przelacza sie na PB (spada cisnienie na red)-za slaby red lub jakis blad montazowy. Chyba, ze jest zle wpiety i zamarza.
Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda![]()
Masz instalke na gwarancji jedz gazownika i niech on sie martwi.
Z temp silnika raczej ok przy takich upalach
Napisz jaki masz red i wtryski
"Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda :)"
Kolego ale jak jade na gazie to poziom benzyny powinien wogole sie nie zmieniac chyba ze sie myle hehe zeby to nie bylo ze bedzie mi paliła benzyne i gaz jednoczesnie hehe
a reduktor do jakiej mocy przy mv6 powinien być? minimalna?
#4
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 22:22
Ja pisalem o wskazanich na kompie sredniego spalania dystansu itp.. -zle cie zrozumialem.Kolego ale jak jade na gazie to poziom benzyny powinien wogole sie nie zmieniac chyba ze sie myle hehe zeby to nie bylo ze bedzie mi paliła benzyne i gaz jednoczesnie hehe
Normalne, ze ubywa ci benzyna jak przy deptaniu centralka piszczy i mruga to przelacza na benzyne i dopiero po chwili wraca na lpg, czyli auto podpiera sie PB
Troche benzyny tez ubywa zanim auto sie zagrzeje, choc teraz przy tych upalach teraz i stagu ustawionym na temp przelaczania 30 C powinna sie bardzo szybka wskakiwac na gaz powiedzmy po kilku mnutach (max do 5 w tym silniku jak jest dobrze wpiety red))
#5
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2010 - 22:39
#6
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 21:08
STAG 300 PLUS jest jedną z najlepszych elektronik LPG przy poprawnym montażu . Nie ma tu winy STAG-a tylko ustawień i regulacji .
#7
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2010 - 23:11
Przyczyn przełączania na Pb może być kilka ( za mały reduktor , za wysoko ustawiony poziom niskiego ciśnienia , uszkodzony sensor , Cu 6mm zamiast 8mm , nie do końca odkręcony wielozawór itd. ) . Sprawdzić to powinien monter LPG i do niego bym najpierw podjechał . napisz jakie masz elementy inst. - red. , listwy , wrzuć screeny z ustawień i mapy to postaramy się pomóc .
STAG 300 PLUS jest jedną z najlepszych elektronik LPG przy poprawnym montażu . Nie ma tu winy STAG-a tylko ustawień i regulacji .
Pewnie gazownia na gwarancji 2 lata wiec sie nie martwie pojade i bede mardził tyle az zrobi na igłe postaram sie wrzucić fotki i podać dane

#8
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2010 - 09:04
#9
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 11:48
Zapodaje słabym reduktorem. Generalnie jak zamontowali ci jakiś reduktor teoretycznie na styk do mocy , to będzie za słaby. Są przypadki że reduktory teoretycznie na 200KM nie dają rady w 150KM.
czesc reduktory sa na 250 koni
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 16:18
zrobilem 320 km na 46.5 litrach gazu(100zl) jest to dobry wynik jak myslicie dodam ze cykl mieszany trasa miasto stosunek 3/4 jaka jest najbardziej ekonomiczna predkosc dla 3.0 ? pozdro
#12
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 18:43
#13
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 19:14
stag ci piszczy bo sygnalizuje prawdopodobnie bledy, musisz sie wpiac fejsikiem i sprawdzic o co stagowi chodzi, stawiam na zamarzajacy parownik ze wzgledu na jego zle wpiecie w obwod chlodzenia silnika, masz manualna klime czy klimatronik?
Piszczy mu w momencie przełaczenia na benzyne...dokładnie tak samo się dzieje gdy gaz się skończy.
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 03:11
Jedź do gaziarza niech poprawi bo coś chyba zrypał. Niektóre błędy sie nie zapisują w pamięci (nie wiem jak w stagu 300+, ale u mnie wlaśnie błąd cisnienia tak ma). i musisz mieć podłączony komputer do centralki lpg w czasie nastąpienia błędu, zeby go zobaczyć.
Ewentualnie możesz mieć wadliwy zawór w butli albo przy reduktorze. Raczej po takim przebiegu sie nie zasyfił do stopnia uniemozliwiającego działanie, ale może być fabrycznie wadliwy.