

Jaki rodzaj żarnika xenon do soczewki
#1
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 16:46
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 18:49
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#4
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 19:19
#5
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 19:24
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#6
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 19:27
takie jak DAVE napisał Philips lub Osram
Ale pisałeś, że do soczewek się nie nadają, a ja mam soczewki. Tylko nie pytaj mnie, jakie

#7
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 19:42
A jakie są dobre żarniki z takich wypasionych do oryginalnych ksenonów B FL 2000 r.
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#8
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 19:48
a bo myślałem że masz ksenony bo napisałeś
No ksenony. Ale o ile się nie mylę, to mam też tzw. soczewki Hella. Porównywałem z żarówkami w drugim samochodzie.
#9
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 20:00
No jesli masz zenony to masz i D2S. Chcesz wypasione, to kup w ASO - ponad 1000 zl /szt... ale roznicy nie bedziesz mial miedzy tymi z allegro (130zl/szt). Na stronie philipsa jest jeszcze 1 model D2S, ultra blue - ale na allegro go nie widzialem nigdy >> http://www.lighting....ighting&lang=pl Albo Osram Xenarc Cool Blue (5000K).A jakie są dobre żarniki z takich wypasionych do oryginalnych ksenonów B FL 2000 r.?
#10
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 21:03
No jesli masz zenony to masz i D2S.
Zenonami to się nazywa te żarówki, które tylko udają ksenony. Ja mam prawdziwe.
#11
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 21:38
#12
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 21:50
#13
OFFLINE
Napisany 21 maja 2010 - 22:57
#14
OFFLINE
Napisany 23 maja 2010 - 11:03
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 23 maja 2010 - 19:28
No chodźcie porównamy sobie, jak nam świeciZwykła soczewka H1, ksenon soczewka D2S.

Jak jak tylko będę w aucie, to pstryknę fotkę.
Oczywiście na drodze, bo chodzi o to, żeby można było ocenić, jak daleko widać.
#17
OFFLINE
Napisany 23 maja 2010 - 20:03
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#18
OFFLINE
Napisany 23 maja 2010 - 20:33
ale to jak daleko świeci zależy nie tylko od żarnika ale także od stanu kloszy , odbłyśników , soczewek i samej regulacji
No to właśnie dlatego sobie porównamy.
#19
OFFLINE
Napisany 23 maja 2010 - 22:18
No to właśnie dlatego sobie porównamy.
fotka to żaden materiał porównawczy - można uzyskać fotkę na której ze zmatowiałego ryfla H1 będzie więcej światła niż na funkiel nówka ksenonie z W211
#20
OFFLINE
Napisany 24 maja 2010 - 07:19
fotka to żaden materiał porównawczy - można uzyskać fotkę na której ze zmatowiałego ryfla H1 będzie więcej światła niż na funkiel nówka ksenonie z W211
No dobrze. To napiszcie chociaż, na ile mniej więcej metrów Wam świeci. Na płaskiej drodze, mając za punkt odniesienia odległość między kolejnymi słupkami - 100 m.
Bo mnie się wydaje, że ten główny snop światła to sięga tak gdzieś ze 60 metrów i już. I to jest chyba normalne przy poprawnym ustawieniu świateł. Niemniej jednak mam wrażenie, że nie widzę wcale jakoś więcej niż w poprzednim aucie, gdzie miałem zwykłe żarówki Philips Xtreme Power lub NightVision.
Zawsze mi się wydawało, z tego, co się naczytałem, że jak będę miał ksenony, to "stanie się janość". A dodam, że lampy mam po regeneracji polegającej między innymi na odświeżeniu odbłyśników.