

Stag300 lub Stag4
#1
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 16:56
Jest Stag 300 lub Stag 4 ??
wtryski valteka zółte czy czerwone które lepsze
Która bedzie instalacja lepsza ??
#2
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 17:49
Wtryski każ sobie zamontować chociaż MagicJety i żeby przypadkiem ci alaski nie chcieli wstawić

#3
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 17:57
Stag 300+ teoretycznie ma więcej możliwości, ale u Ciebie w zupełności wystarczy STAG 4.
Wtryski każ sobie zamontować chociaż MagicJety i żeby przypadkiem ci alaski nie chcieli wstawić
Mi znowu odradził MagicJety bo lubią sie brudzic i podobno nie da sie ich czyscic tylko wymiana na nowe, wiec mówił tylko o Valtekach ze są dobre
#4
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 18:08
Nie mówię, że są idealne, sam zrobiłem na nich dopiero ~3tys km, ale myślę, że są najlepsze z tych najtańszych

#5
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:26
#6
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:28
Mi znowu odradził MagicJety bo lubią sie brudzic i podobno nie da sie ich czyscic tylko wymiana na nowe, wiec mówił tylko o Valtekach ze są dobre
Nie brudzą się wcale tak bardzo, ale musza być jak najbardziej w pionie. Są rozbieralne i dadza się czyścić. Jak wymieniasz filtry co 10 tyś. i nie tankujesz na "syfiastych" stacjach to nie ma problemu.
Ja polecam zestaw;
- sterownik Stag-4;
- wtryski MagicJet;
- reduktor Zavoli Zeta N (jak lubisz ostre butowanie to dla bezpieczeństwa daj Zeta S).
Zestaw sprawdzony w moim silniku 2.2.
#7
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:37
Nie brudzą się wcale tak bardzo, ale musza być jak najbardziej w pionie. Są rozbieralne i dadza się czyścić. Jak wymieniasz filtry co 10 tyś. i nie tankujesz na "syfiastych" stacjach to nie ma problemu.
Ja polecam zestaw;
- sterownik Stag-4;
- wtryski MagicJet;
- reduktor Zavoli Zeta N (jak lubisz ostre butowanie to dla bezpieczeństwa daj Zeta S).
Zestaw sprawdzony w moim silniku 2.2.
O dobra rade to sobie musze zapamiętac bo troszke lubie poszalec

to widze ze jednak Stag 4 lepszy
#8
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:46
to widze ze jednak Stag 4 lepszy
Do silnika 4-cylindrowego w omedze wystarczający.
U mnie tak to wygląda:
http://forum.omegakl...39&postcount=14
#9
OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 20:58
Do silnika 4-cylindrowego w omedze wystarczający.
U mnie tak to wygląda:
http://forum.omegakl...39&postcount=14
Niom powiem ze ładnie to wyglada, mam nadzieje ze u mnie tez jak cos bedzie dobrze chodzic