

miska olejowa w X20XEV
#1
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 18:55
#2
OFFLINE
Napisany 12 maja 2010 - 19:22


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 26 maja 2010 - 01:24
#5
OFFLINE
Napisany 26 maja 2010 - 10:05
zaraz cos tu nie czaje, zeby w tym silniku zrzucic miske nic sie nie podnosi ani nie opuszcza. Spuszczamy olej: D, 2 wsporniki trójkątne łączące skrzynie i silnik(po 3 śruby), wypada tez oslona skrzyni. Potem śrubki miski. a tam w miejscu sanek przedłużką przegubową na grzechotce. Miska lekko opadnie ale zawiesi sie na sankach silnika. Potem odkręcamy smok (2 suby) i mocowanie smoka (2 sruby) smok wpada do miski i wszystko wysuwamy no i tyle
a możesz to poprzeć zdjęciami? jakos nie moge ogarnąć tego co napisałeś.
#6
OFFLINE
Napisany 26 maja 2010 - 18:19
#7
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2010 - 00:33

#8
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2010 - 15:23
1- spuscilem olej i odkręciłem wszystkie sruby miski
2- 3 sruby smoka (tylko trzeba kogoś poprosic o przytrzymanie miski i uszczelki i mieć ze
tak powiem ginekologiczne palce)
3- sciągasz całość
aha montaż jest trudniejszy (ze wzgledu na smok) ale dalem rade

#9
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2010 - 07:58
#10
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 08:14
zaraz cos tu nie czaje, zeby w tym silniku zrzucic miske nic sie nie podnosi ani nie opuszcza. Spuszczamy olej: D, 2 wsporniki trójkątne łączące skrzynie i silnik(po 3 śruby), wypada tez oslona skrzyni. Potem śrubki miski. a tam w miejscu sanek przedłużką przegubową na grzechotce. Miska lekko opadnie ale zawiesi sie na sankach silnika. Potem odkręcamy smok (2 suby) i mocowanie smoka (2 sruby) smok wpada do miski i wszystko wysuwamy no i tyle
:masakra:a jak kolego to poskładasz mini kamera od kolegi :tank: i peseta do trzymania ????
przy misce stalowej


3- odkręcamy poduchy motoru
4- odkręcamy miskę
5- motor w górę
6- miska w dół i przekręcamy w lewo (tyłem w stronę koła pasażera)
:szpital: i problem z wyjęciem z głowy :jump:
składamy na odwrót od 6 do 1
#11
OFFLINE
Napisany 26 września 2011 - 19:46
#12
OFFLINE
Napisany 27 września 2011 - 17:09
Podczepię się pod temat bo coś mi się olej sączy tak jakby z uszczelki miski i tu moje pytanie czy tam jest uszczelka czy na silikon to się łączy ?? a jeśli jest uszczelka to jaka jej cena tak w przybliżeniu ??
Jeżeli micha 2 częściowa to ja za jedną płaciłem ok.50zł, a druga GM 160zł jak pamiętam.
#13
OFFLINE
Napisany 28 września 2011 - 19:03
Jeżeli micha 2 częściowa to ja za jedną płaciłem ok.50zł, a druga GM 160zł jak pamiętam.
Jest jedno częściowa jaki może być koszt tej uszczelki ?
#14
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 19:24
Mam ome 97 20XEV wymieniam silnik z podwójną miską na silnik z 94r. gdzie jest jednoczęściowa ale jest problem. Wyszukałem, że wystarczy przekręcić miski i smoki ale:
1. w 97 - śruby 8mm a w 94 - 6mm
2. smok nie pasuje bo ma inne podejście więc trzeba też przełożyć pompę
3. osłona rozbryzgowa w 97 - przykręcona do jakiegoś stelaża u dołu w bloku a w 94 - osłona razem z uszczelką.
Załączam foto
#15
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 19:28
#16
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 19:46
#17
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 19:58
Bo nie pasuje połączenie ze skrzynią biegów. W podwójnej misce są śruby do skrzyni biegów a w tym 94 z pojedynczą nie ma ( inny kształt )
Wiesz co,ja mam przełożony silnik (miałem z miska blaszana teraz mam z dwuczesciowa) faktycznie cos tam nie pasowało ale bez problemu dało rade przykręcić.Jesli chcesz koniecznie przekładac miski to dorzuce ci jeszcze jeden problem,pod miska dwuczesciowa jest wałek równowazacy,którego nie zamontujesz do starszefo silnika.... Pozostaje pocudowac i ładowac starszy silnik tak jak jest.
#18
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 20:53
#19
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2014 - 23:21