Witam,
Zaczynając od początku, jakiś czas temu wymieniłem olej, zalałem wtedy 5l. Co jakiś czas zerkałem na bagnet i było w normie oleju, ale teraz znów kontrola "Oil level", a na bagnecie to samo bez zmian, więc dolałem 1,5l przejechałem ze 4km odstawiłem auto na 2h i znów na bagnet, a tam poziom oleju się nie zmienił o milimetr. Sprawdzałem, czy może na bagnecie ta końcówka się rusza czy coś, ale nie rusza się.
Patrzyłem PN bagnetu: GM 90528436 więc jest ok jak do tego silnika (X20XEV)
Komunikaty oczywiście znikły, ale teraz czytam i jak tu porównać do 4,5l w instrukcji do 6,5l, które mam w silniku, ewentualnie gdzie się podziewa te półtora litra skoro nie zmienił się poziom oleju w misce?
Wiem, że są różne miski, jedno, dwu częściowe, z wałkami bez wałków etc.
Teraz nie bardzo wiem co robić, przejmować się tym, że mogę mieć za dużo oleju, czy cieszyć się, że komunikat zniknął?


"Zepsuty" bagnet?? - Problemy z poziomem oleju
Rozpoczęte przez
kamracik
, 10 maj 2010, 17:50
3 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 17:50
#2
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 19:26
Kolego trzeba sprawdzić czujnik poziomu oleju z boku miski olejowej. Lubi się spsuć i będzie wywalało Ci komunikat o braku oleju, a na bagnecie będzie ok.
Jęśli będziesz trzymał stan oleju na max (na bagnecie) to będzie ok. Tak więc olej to i częściej sprawdzaj stan oleju na bagnecie i będzie ok ;-)
Jęśli będziesz trzymał stan oleju na max (na bagnecie) to będzie ok. Tak więc olej to i częściej sprawdzaj stan oleju na bagnecie i będzie ok ;-)
#3
OFFLINE
Napisany 10 maja 2010 - 19:48
Czytałem już takie opinie tutaj na forum, ale zastanawia mnie wlanie 1,5l i brak zmian na bagnecie
Inni wlewają po 100ml i jest odwzorowanie na bagnecie.

#4
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 11:39
w moim silniku(2.0-16V) wskazanie poziomu jest inne po obu stronach bagnetu-tzn. z jednej strony mam np. 3/4 poziomu-a jak obrócę bagnet jest połowa???
pytanie-czy to normalne w tym silniku?może zmienić bagnet?
czyżby aż tak pod skosem wchodzil do miski,że tak pokazuje?
pytanie-czy to normalne w tym silniku?może zmienić bagnet?
czyżby aż tak pod skosem wchodzil do miski,że tak pokazuje?