

usterka dostrajania paliwa
#1
OFFLINE
Napisany 19 marca 2007 - 17:29
Oprocz tego posiadam jeszcze jeden blad
P0110,"Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka"
Prosze o pomoc :roll:
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 20 marca 2007 - 12:46
Może być tak, że p0110 generuje p0170.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 20 marca 2007 - 17:58
Witam dzis sprawdzalem sobie bledy i zobaczylem nowosc P0170 to jest Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa co to jest?? Co sie zepsulo?? Co trzeba wymienic itp
Oprocz tego posiadam jeszcze jeden blad
P0110,"Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka"
A co sie dzieje z autem ? Czy tak dla siebie zczytałeś błędy ?
Może gdzięs czujnik temperatury powietrza wlotowego nie łączy --> przetary kabel, urwany albo nie podpięty.
Ale powiedz czy coś sie dzieje z autem

Pozdro
#6
OFFLINE
Napisany 20 marca 2007 - 21:28
Zakupilem omege w niemczech lecz szybko sie okazalo ze przeplywomierz jest walniety ale postanowilem wrocic do polski bez niego bo koszt byl tego maly a autko mi sie bardzo podoba(ło). Po powrocie odrazu zakupilem przeplywomierz zalozylem i problem gasniecia na wolnych obrotach minol lecz brak mocy pozostal. Autko posiada silnik 2,2 benzyna wiec jak na moj gust nie jest to juz malo 144konie a chodzi jak 1,4 na gazie i na swiatlach to nawet CC 700 by mnie wzielo. Autko czasem ma lepszy dzien a czasem gorszy chodzi roznie ale z przewaga tych zlych dni. Podpielem na kompa wyszedl blad P0110 za pare dni wyszedl P0170. W miedzy czasie zauwazylem ze w jednej swiecy mialem sporo oleju wiec wymienilem wszystkie swiece uszczelke pod deklem ktora byla dobra ale fakt ze ostanio nie ma oleju. Lecz problem nadal pozostal i nikt nie potrafi mi pomoc :sad: :sad: Auto jak mu sie daje gaz do dechy ma zamula takze wogole nie chce isc :bad: PROSZE POMOZCIE BO JUZ NIE WIEM CO MAM Z TYM ROBIC :roll:
#7
OFFLINE
Napisany 21 marca 2007 - 08:26
Czujnik temp. powietrza dolotowego - co prawda jest to fotka X20XEV ale to przecież to samo co Twój. Być może tak jak pisałem może być zepsuty / kabel przetarty lub urwany - sprawdź.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego:
Przepływomierz - jeśli byłby dalej zepsuty to powinna Ci się świecić kontrolka silnika (pomarańczowa) ale również nie musi. Jeśli byłby walnięty odczuwał byś to podczas jazdy - zamulone auto w dolnych obrotach, nie wkręca się na obroty po gwałtownym dodaniu gazu oraz spalanie by wzrosło.
Jeszcze jedno - spróbuj wyjąć całkowicie przepływomierz i zobacz czy te blaszki są połączone ze sobą takim drucikiem - jeśli tak to powinno być ok, jeśli nie - to wymiana.
A jak wygląda sprawa z obrotami ? Utrzymują się w normnie czy spadają czasem ?
Zmierzam do tego czy może mają na to wpływ przewody WN - u mnie właśnie się tak działo (spadały do 200) - no chyba, że wymieniałeś więc odpada.
Tak więc spróbuj z tym czujnikiem temp. oraz zobacz przepływkę

Pozdrawiam
#8
OFFLINE
Napisany 21 marca 2007 - 18:03

#9
OFFLINE
Napisany 21 marca 2007 - 22:33
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 09:05
orientuje sie ktos ile kosztuje orginalna przeplywka??
Wg cennika na stronie www.opel.com.pl Miernik przepływu powietrza o numerze katalogowym GM 8 36 583 kosztuje 665,77zł brutto.
:hehe:
Ja proponuję, żebyś kupił używkę u Mariusza Borówki

Pozdrawiam :mrgreen:
#12
OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 09:25
#13
OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 15:37
#14
OFFLINE
Napisany 24 marca 2007 - 13:43
Labudin, kup oryginalną przepławkę w sklepie, a nie na allegro. Te parametry Twojej przepławki są baaardzooo nęęęędzneeee.
a czy ktoś wie ile ma pokazywać przepływka na kompie bo moja pokazuje od 9-10 kg/h na wolnych obrotach(ok 750). Przy ok 2500 tys. niecałe 100 kg/h. (Potem może zdjęcie pokażę moich kilku parametrów)) Czy to dobrze.
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2009 - 19:10
a czy ktoś wie ile ma pokazywać przepływka na kompie bo moja pokazuje od 9-10 kg/h na wolnych obrotach(ok 750). Przy ok 2500 tys. niecałe 100 kg/h. (Potem może zdjęcie pokażę moich kilku parametrów)) Czy to dobrze.
u mnie na postoju jest podobnie - mam chyba 8kg/h przy obrotach 710.
na wyższych nie patrzyłem

Witam dzis sprawdzalem sobie bledy i zobaczylem nowosc P0170 to jest Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa co to jest?? Co sie zepsulo?? Co trzeba wymienic itp
Wymienić / sprawdzić sondę lambda.
Oprocz tego posiadam jeszcze jeden blad
P0110,"Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka"
Czujnik temperatury zasysanego powietrza jest gdzieś między filtrem a przepływką (tak jest w x20xev)
EDIT:
Sprawdziłem - jak trzymałem na postoju 2500obr/min - przepływomierz wskazywał 37kg/h wg OP-COMa