Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana rozrządu V6 - koszty wymiany


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
43 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Nowak

Nowak
  • 163 postów
  • Dołączył: 29-10-2006
  • Skąd: Żabno (k Tarnowa)

Napisany 06 maja 2010 - 23:42

Dziś mechanik wymienił mi cały rozrząd (pasek i wszystkie rolki bez pompy) zapłaciłem 900zł. Czy to nie za dużo?

#2 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 07 maja 2010 - 00:02

Z grubsza licząc dobre klamoty 500zł., a reszta robota. Na warszawę no norma.
Z tego co się orientuję kupując kpl. rozrząd w ASO pęknie 1tys.zł.

#3 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 maja 2010 - 03:06

Dziś mechanik wymienił mi cały rozrząd (pasek i wszystkie rolki bez pompy) zapłaciłem 900zł. Czy to nie za dużo?


zależy co Ci założył i czemu nie wymienil pompy? ASO liczy sobie jakieś 450-.......pln
ja za wymiane wałków na G,A uszczelnienie pokryw,wymiana świec i kabli WN (moje klamoty)
wymiana kpl. rozrządu (gates pompa chyba też albo skf) i obudowy rozrządu,czyszczenie odmy,dolewka oleju do skrzyni ,komp itd, 1150 peelenów z częściami.

Robił mi to kolega z forum:p
Chłopak się narobił za przysłowiowe piwo więc sam oceń czy dużo.;)


ps. jeszcze mnie odwiozł do domu i przyjechał po mnie:D

#4 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 maja 2010 - 08:00

Robił mi to kolega z forum
Chłopak się narobił za przysłowiowe piwo więc sam oceń czy dużo

Jeżeli nie utrzymuje z tego rodziny, nie ponosi innych kosztów działalności to dobra cena , w innym przypadku to .......


koszt wymiany rorządu w V to od 350-450 zł

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#5 OFFLINE   niepamietam

niepamietam
  • 0 postów
  • Dołączył: 09-04-2010

Napisany 07 maja 2010 - 13:27

Ja kupiłem klamoty za 470zł (pasek conti, 2 rolki z blacha (chyba napinacz) RUVILLE + trzecia rolka RUVILLE, z tym ze na rolkach i tak wytłoczone skf) + robocizna 250zl.

#6 OFFLINE   robertus

robertus
  • 379 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Jelcz-Laskowice

Napisany 07 maja 2010 - 13:54

U mnie robocizna wymiana rozrządu i pompy wody - 380zł (50zł więcej bo mam lpg)
Części rozrząd 405zł + pompa 140zł

Ze cztery lata temu robiłem w ASO i tam to samo 1400zł za wszystko.

Cześci sam kupowałem na allegro. U ciebie pewnie kupił w intercarsie lub focie tam rozrząd kosztuje ok 600-700zł (przecież on i tak nie płaci)

#7 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 maja 2010 - 15:46

U mnie robocizna wymiana rozrządu i pompy wody - 380zł (50zł więcej bo mam lpg)
Części rozrząd 405zł + pompa 140zł

Ze cztery lata temu robiłem w ASO i tam to samo 1400zł za wszystko.

Cześci sam kupowałem na allegro. U ciebie pewnie kupił w intercarsie lub focie tam rozrząd kosztuje ok 600-700zł (przecież on i tak nie płaci)


jak kupił w intercars to jeszcze dostał ze 30-40% zniżki, więc nieźle się obłowił, jednak musi kalkulować również ryzyko związane z kosztami ewentualnej awarii rozrzadu

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2010 - 20:12

Jeżeli nie utrzymuje z tego rodziny, nie ponosi innych kosztów działalności to dobra cena , w innym przypadku to .......


koszt wymiany rorządu w V to od 350-450 zł


na gdansk tak - u mnie w kwidzynie 250 pln (jesli nie ma lpg - bo jesli jest i przeszkadza to + 50pln) - za rozrzad w v6. co miasto to inne ceny




 


#9 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 07 maja 2010 - 21:17

Ja płaciłem za robocizne ok 200 zł. Części tj. paski rolki, pompa wody i co tam jeszcze trzeba kupowałem u kolei Kczech

#10 OFFLINE   Nowak

Nowak
  • 163 postów
  • Dołączył: 29-10-2006
  • Skąd: Żabno (k Tarnowa)

Napisany 07 maja 2010 - 22:27

Pompy wody nie wymieniał bo była jeszcze dobra. Ale jak na taką małą miejscowość (gdzie mieszkam) to wydaje mi się trochę dużo.
Dzięki za info.

#11 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 10 maja 2010 - 22:55

ja robilem piniowi rozrzad czesci z gornej polki bralem bo nie bede robil pozniej w razie czego silnika cala lewatywa zajela mi 1 dzien pracy trzeba bylo troszke sie narobic ale co tam :) aha i musze utrzymac rodzine i ponosze koszty dzialanosci prad itd... wiec wydaje mi sie ze ta cena jest ok ze wzgledu tez na ceny czesci (pasek gates rolki napinajace SKF do tego pompa wody tez SKF-u uszczelniacze ELRING no i zakup uzywanej pokrywy rozrzadu bo ktos wczesniej chcial ja chyba wyciagnac bez demontazu napinacza paska PK)
PRacuje obecnie w serwisie mercedesa w berlinie dzialalnosc w polsce zawieszona.....

#12 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 maja 2010 - 23:19

500 czesci + 200 robocizna 30 tys km temu :)

#13 OFFLINE   Mati3g

Mati3g
  • 31 postów
  • Dołączył: 26-11-2009
  • Skąd: Kłobuck
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 maja 2010 - 21:41

800 zł za części + robocizna

#14 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 maja 2010 - 10:46

Jakis czas temu kupowalem zestaw oryginalny z serwisu i placilem 130 Funtow (ze znizkami). Zalozylem i spokoj. Potem polasilem sie na cene "tego co w serwisie tylko ze sklepu" czyli rolki SKF i pasek Gatesa (GM aktualnie sprzedaje Conti) i 3 razy sprawdzalem bo cos szuralo (napisy na pasku).
Jak patrze na co niektore ceny czesci to za glowe sie mozna chwycic.
Jezeli chodzi o robocizne to ktos kto wie co robi i ma sprzet uwinie sie w 2h z kawa za sam rozrzad. 200-300 jest dosc normalna cena za robocizne.

#15 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 października 2012 - 11:45

widzę że ceny różne podajecie ale fakt że w różnych miastach ceny będa różne, jutro popytam ile w moich okolicach kosztuje w omedze v6 wymiana rozrządu, chodzi mi o robociznę, sam nie wiem ile wołać, podam przykład Astra G 1.4 16v to ceny 200-300zł co sie podpytałem tu i tam, jak wiadomo w astrze dostęp jest całkiem niezły

#16 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 października 2012 - 12:10

W Skierniewicach 2 lata temu wołali 800zł za robotę :masakra: teraz to mnie to nie interesuje :D ośmielę się stwierdzić że co mechanik to inna cena, nie koniecznie miasto ;)

#17 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 października 2012 - 12:26

a coz to za problem wymienic rozrzad w v6..

#18 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 października 2012 - 12:36

problem żadny, blokady rozrządu konieczne czy da rade samemu dorobić?? to zn bez blokad zrobi czy lepiej nabyć blokady??

#19 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 października 2012 - 12:40

Jedynie taki że trzeba rolkami ustawiać znaki na kołach, jak się robi pierwszy raz to trochę problematyczne jest. Ale opis z forum pomaga bardzo.

#20 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 października 2012 - 12:44

a coz to za problem wymienic rozrzad w v6..

przeca napisałem że:

teraz to mnie to nie interesuje :D

blokady rozrządu konieczne czy da rade samemu dorobić

ja robiłem bez blokad i 45tyś km przelatała Omega.

Ale opis z forum pomaga bardzo.

Zdecydowanie, gdyby nie on to bym nie wiedział za co się zabrać :D