

Obroty a załączanie się turbiny
#1
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 13:33
Mam do Was pytanie: przy jakich obrotach silnika załącza sie Wam turbina?Chodzi mi o mocne przyspieszanie na drugim biegu.Pytania do właścicieli 2.2 dti.
Dzieki pozdro
#2
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:09
#3
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:11
generalnie od 1800 czuc roznice
#4
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:14
pozdro
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:27
#7
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:30
#8
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 14:33
#9
OFFLINE
Napisany 03 maja 2010 - 16:50
dzieki konradbiker posprawdzam moze gdzis jest dziura albo odczepil sie.co jeszcze sprawdzic?
Jeden z forumowiczów mówil mi ze przewody od podcinien najlepiej wymienić gdy turbina puzno łapie, koszt to pare zł
#10
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 04:58
nie zawór sterójący pracą turbiny i kierownice spain w turbiniemiasz na mysli EGR czy inny zawór? a kierownica czyli co?
#11
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 11:55
#12
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 14:28
cos chyba pokręciłeś...
#13
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 19:04
#14
OFFLINE
Napisany 04 maja 2010 - 19:13
#15
Guest_stasiek30_*
Napisany 04 maja 2010 - 22:03
a w jaki sposób ma on sterowac turbo?? błedne koło. o turbo decyduje ecu i przepływka. ten mierzy tylko cisnienie i ewent. spowoduje wywalenie checka gdy zostanie przekroczone cisnienie. na pewno nie steruje załączeniem i praca turbo!
To weź go odepnij i zobaczysz wtedy czy będziesz miał turbo...napewno nie..mi jak nawalił to miała takiego muła że głowa mała...
#16
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 07:00
A ecu ma info z czujnika doładowania.o turbo decyduje ecu
#17
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 08:57
bo sterownik przechodzi w tryb awaryjny stąd ten muł,To weź go odepnij i zobaczysz wtedy czy będziesz miał turbo...napewno nie..mi jak nawalił to miała takiego muła że głowa mała...
tak ale to jest tylko info o ciśnieniu aby nie przeładować chociaż w X25DT jest to rozwiązane mechanicznieCytat:Napisał rafja
o turbo decyduje ecu
A ecu ma info z czujnika doładowania.
#18
OFFLINE
Napisany 05 maja 2010 - 10:36
Ten czujnik tylko podaje info o aktualnym doładowaniu, nic więcej. działanie turbiny steruje ECU - przeciez chiptunning to miedzy innymi przeprogramowanie ECU /map wtrysków/ gdzie zapisane zostają nowe wartości doładowania i dawki paliwa. Jak turbina szwankuje i przeładowuje to podpinając kompa bedziesz dzieki temu czujnikowi widział jakie masz aktualne cisnienie względem żadanego. Jak bedziesz przekraczał 2 bary do powiedzmy 2.1 bar to nawet nie wywali checka ale przestaje ciągnąć i robi sie muł / sprawdzałem tak kompem zafirkę, która przełodowywała/
#19
OFFLINE
Napisany 06 maja 2010 - 18:12
