Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wysokie obroty na gazie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tomal72

tomal72
  • 53 postów
  • Dołączył: 07-11-2009
  • Skąd: świecie

Napisany 01 maja 2010 - 09:11

witam. ma nastepujacy kłopot. jak sie rozgrzeje silnik mam problem z obrotami. jezeli w czasie jazdy mam obroty powyzej 2 tysiecy i dam na luz obroty podchodza do 2,5 tys. jezeli wychamuje silnikiem i zbije obroty ponizej 2 tys.jest ok. spadaja. probowalem przelaczyc na benzyne oboty schodza do 1 tys. posumowujac. gdyby byla jakas nieszczelnosc objawy by byly na benzynie i gazie silnik krokowy od gazu zamienilem na register wiec sie nie zawiesza. wiem ze raczej na pewno mam do zmiany czujnik temp. podajacy na komputer ale jak to by bylo przyczyna to i na benzynie byly te same objawy.na zimnym jest wszysko ok.prosze o pomoc i zgory dziekiuje za wszelkie sugestie

#2 OFFLINE   pawlog74

pawlog74
  • 2 postów
  • Dołączył: 30-01-2010
  • Skąd: Kraków

Napisany 01 maja 2010 - 10:19

Witaj. Miałem ten sam problem i okazało się, że to silniczek krokowy od benzyny dawał w tyłek. Kupiłem nowy podpiołem na komputer w celu zresetowania i wszystko wróciło do normy.

#3 OFFLINE   tomal72

tomal72
  • 53 postów
  • Dołączył: 07-11-2009
  • Skąd: świecie

Napisany 01 maja 2010 - 12:55

Witaj. Miałem ten sam problem i okazało się, że to silniczek krokowy od benzyny dawał w tyłek. Kupiłem nowy podpiołem na komputer w celu zresetowania i wszystko wróciło do normy.


moze i tak ale dlaczego jak przelacze na benzyne to jest ok. chyba jak juz tez by wariowal. problem jest tylko jak silnik jest mocno rozgrzany

#4 OFFLINE   pawlog74

pawlog74
  • 2 postów
  • Dołączył: 30-01-2010
  • Skąd: Kraków

Napisany 01 maja 2010 - 16:32

Na benzynie jest smarowany paliwem, a na gazie chodzi na sucho i wtedy się zawiesza. Wez jeszcze spróbuj go dokładnie wyczyścić (trzeba go rozebrać i wymyć membrany co są w środku), albo ewentualnie przeczyścić przepustnice. Ja to robię takim środkiem z STP carb cleaner bardzo dobry środek i tam nad przepustnicą jest taka dziura do silniczka krokowego to pryśnij mu tam tego środka,powinno przynajmniej na chwilę się uspokoić ja tak robiłem.Oczywiście na odpalonym silniku na benzynie.W końcu i tak go wymieniłem bo mnie już denerwowało średnio co cztery dni czyścić, ale ja dużo jeżdżę bo robie ok.100 km. dziennie po samym krakowie. Spróbój to najpierw przeczyścić i zobaczysz czy pomoże.

#5 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2010 - 00:33

Chłopaki, dobrze kombinujecie, choć z tym smarowaniem benzyną krokowca to bym się nie zgodził, benzyna wtryskiwana jest wprost na zawory a krokowca brudzi "duża" odma ;) Czyszczenie krokowca i przepustnicy wskazane, nowa uszczelka pod krokowca też. Warto sprawdzić, czy dobrze dolega do przepustnicy, bo "lewe powietrze" na benzynie ECU okiełzna, ale na gazie są problemy. Warto podejrzeć wężyk podciśnienia od podstawy przepustnicy do regulatora ciśnienia paliwa (NOPb); "małą odmę", czyli mniejszy wężyk od pokrywy głowicy do dyszy pod osią przepustnicy - lubi raz, że się zapchać, dwa, że zmurszeć i ciągnie sobie lewe powietrze.

#6 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2010 - 07:34

witam. ma nastepujacy kłopot. jak sie rozgrzeje silnik mam problem z obrotami. jezeli w czasie jazdy mam obroty powyzej 2 tysiecy i dam na luz obroty podchodza do 2,5 tys. jezeli wychamuje silnikiem
i zbije obroty ponizej 2 tys.jest ok. spadaja. probowalem przelaczyc na benzyne oboty schodza do 1 tys. posumowujac. gdyby byla jakas nieszczelnosc objawy by byly na benzynie i gazie silnik krokowy od gazu zamienilem na register wiec sie nie zawiesza. wiem ze raczej na pewno mam do zmiany czujnik temp. podajacy na komputer ale jak to by bylo przyczyna to i na benzynie byly te same objawy.na zimnym jest wszysko ok.prosze o pomoc i zgory dziekiuje za wszelkie sugestie

a napisz jeszcze jaką masz instalacje pod maską

#7 OFFLINE   tomal72

tomal72
  • 53 postów
  • Dołączył: 07-11-2009
  • Skąd: świecie

Napisany 05 maja 2010 - 17:37

a napisz jeszcze jaką masz instalacje pod maską


instalacja BRC. chyba raczej mam do wymiany ten krokowy. wczoraj wymieniłem rozrzad i wykreciłem tego krokowca zeby sie moczył cala noc. gdzies wyczytałem ze jak sie dmucha w jedna z dziur to z drugiej strony nie powinno leciec poniewaz zaworek trzyma. u mnie było odwrotnie. zawór nie domykał. raz było gorzej raz lepiej wszystko zalezało jak sie ułożył. dzisiaj kolega wpadł na pomysł zeby iglice wkrecic w wiertarke i go uszkodził. teraz go juz calkiem nie domykal. zalozylem na poczatku bylo ok. ale pozniej juz strasznie szlal i na benzynie i gazie. skoki sa ok 1tys. do 2,5. to ze sie zawiesza rozumie ale dlaczego obroty wzrastaja tego nie wiem. co do nieszczselnosci wszysko sprawdziłem. weze uszczelki sa ok. tak mysle ze jakby byla jakas nieszczelnosc to by sie zachowywal tak samo a on raz chodzi normalnie a za chwile obroty szleja. wiec mocno mi sie wydaje ze jednak ten krokowy