

astra H 1.7 cdti nie odpala
#1
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 23:02
#2
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 08:53
#3
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 22:15
#4
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 22:18

#5
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2010 - 23:20

#6
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 09:14
posiadam takową astere na wychowaniu tatko się nią porusza, po pierwsze jeśli faktycznie była jazda z małą ilością paliwa i poszło powietrze, to ten układ się sam nie odpowietrzy, o ile dobrze pamiętam tam niema elektrycznej pompy paliwa tylko jest pompa zasilająca zębata na pompie CR, i jeśli ta pompa niewytworzy ciśnienia to ECU niepoda napięcia na wtryski i na regulator ciśnienia, także odkręcanie przewodów wysokiego ciśnienia niema sensu, do odpowietrzenia trzeba naprawdę dobrej pompy VAC, nawet po wymianie filtra jest problem, a tak to wyglądawitam moze to nie omega ale ktos coś doradzi.. auto jest u mnie od tygodnia jezdziło bez problemu odpalało. wczoraj wracając do domu zgasła odpalilem bez problemu za chcwile znowu i tak w koło aż już sie nie dało uruchomić i wrociłem na lince. myslalem ze paliwo bo była rezerwa.. dziś po zatankowaniu lipa.. nadal. rozrusznik kręci a motor nawet nie zipnie.. teraz pytanie do ekspertów od CR czy po przekręceniu kluczyka w pozycjie zapłon powinna pracowac jakaś pompka w baku? słysze jakieś cyknięcie przekażnika ale pompki nie.. czy jak kręce rozrusznikiem to powinno sikać paliwo z rurek idących na wtryski... co tam sprawdzić i czym to zdjagnozować Opel Scanner chyba nie da rady
http://c14.wrzuta.pl...4bd2a810/pompa? pompka zasilająca jest zaznaczona czerwoną otoczką
niestety ta ASTERKA jest na CANie, ale możesz odczytać błędy tak (tylko silnika), wsiadasz do auta zamykasz drzwi wcikasz do oporu pedał hamulca i gazu i przekręcasz kluczyk do zapaleni kontrolek, na wyświetlaczu kilometrów, jeśli są błędy pokaże się w górnej linijce ECN (error code number) a w dolnej 6 cyfrowy numer, pierwsze 4 to numer błędu, te dwie ostatnie niewiem co to jest, sposób działa bo jak padł u ojca czujnik temperatury dolotu to ten sam numer pokazał OP-COM i tu potwierdzenie wyświetlacz wywalił 01000A czyli P0100-0Aco tam sprawdzić i czym to zdjagnozować Opel Scanner chyba nie da rady
http://c6.wrzuta.pl/...4bd2af20/blad1?
a tu ten sam błąd w OPie
http://c13.wrzuta.pl...24bd2af1a/blad?
wyświtlacz pokazuje wszystkie błądy po kolei po 2 do 3 sekund na każdy a potem znowu powraca licznik z przebiegiem
#7
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 18:05