Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

astra H 1.7 cdti nie odpala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   JARK

JARK
  • 121 postów
  • Dołączył: 25-10-2009

Napisany 22 kwietnia 2010 - 23:02

witam moze to nie omega ale ktos coś doradzi.. auto jest u mnie od tygodnia jezdziło bez problemu odpalało. wczoraj wracając do domu zgasła odpalilem bez problemu za chcwile znowu i tak w koło aż już sie nie dało uruchomić i wrociłem na lince. myslalem ze paliwo bo była rezerwa.. dziś po zatankowaniu lipa.. nadal. rozrusznik kręci a motor nawet nie zipnie.. teraz pytanie do ekspertów od CR czy po przekręceniu kluczyka w pozycjie zapłon powinna pracowac jakaś pompka w baku??? słysze jakieś cyknięcie przekażnika ale pompki nie.. czy jak kręce rozrusznikiem to powinno sikać paliwo z rurek idących na wtryski... co tam sprawdzić i czym to zdjagnozować Opel Scanner chyba nie da rady

#2 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 23 kwietnia 2010 - 08:53

Nie znam tego silnika ale moze warto przyjrzec sie elektrozaworowi w pompie...

#3 OFFLINE   JARK

JARK
  • 121 postów
  • Dołączył: 25-10-2009

Napisany 23 kwietnia 2010 - 22:15

a więc tak moze się komuś przyda. auto odpaliło z plaka w dolot.. na 90 procent uszkodzony czujnik wału tyle się dowiedziałem. orjentacyjna cena czujnika 400pln

#4 OFFLINE   krzysiek1989

krzysiek1989
  • 770 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: Przemyśl

Napisany 23 kwietnia 2010 - 22:18

sprawdzcie najpierw auto kompem a pozniej ladujcie w nie kase.Taka moja rada ;)

#5 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 23 kwietnia 2010 - 23:20

wedlug mnie padla pompa w zbiorniku,kazdy diesel odpali na plaku...jezeli nie ma reakcji na wtryski(mechanika powinna oblac ropa z wielkim rozbryzgiem)to pompa w zbiorniku(niskiego cisnienia) lub pompa cisnieniowa (wysokiego cisnienia) padla najwyrazniej!!! ewentualnie wtryski co w BMW bardzo czesto sie zdarza

#6 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 kwietnia 2010 - 09:14

witam moze to nie omega ale ktos coś doradzi.. auto jest u mnie od tygodnia jezdziło bez problemu odpalało. wczoraj wracając do domu zgasła odpalilem bez problemu za chcwile znowu i tak w koło aż już sie nie dało uruchomić i wrociłem na lince. myslalem ze paliwo bo była rezerwa.. dziś po zatankowaniu lipa.. nadal. rozrusznik kręci a motor nawet nie zipnie.. teraz pytanie do ekspertów od CR czy po przekręceniu kluczyka w pozycjie zapłon powinna pracowac jakaś pompka w baku? słysze jakieś cyknięcie przekażnika ale pompki nie.. czy jak kręce rozrusznikiem to powinno sikać paliwo z rurek idących na wtryski... co tam sprawdzić i czym to zdjagnozować Opel Scanner chyba nie da rady

posiadam takową astere na wychowaniu tatko się nią porusza, po pierwsze jeśli faktycznie była jazda z małą ilością paliwa i poszło powietrze, to ten układ się sam nie odpowietrzy, o ile dobrze pamiętam tam niema elektrycznej pompy paliwa tylko jest pompa zasilająca zębata na pompie CR, i jeśli ta pompa niewytworzy ciśnienia to ECU niepoda napięcia na wtryski i na regulator ciśnienia, także odkręcanie przewodów wysokiego ciśnienia niema sensu, do odpowietrzenia trzeba naprawdę dobrej pompy VAC, nawet po wymianie filtra jest problem, a tak to wygląda
http://c14.wrzuta.pl...4bd2a810/pompa? pompka zasilająca jest zaznaczona czerwoną otoczką

co tam sprawdzić i czym to zdjagnozować Opel Scanner chyba nie da rady

niestety ta ASTERKA jest na CANie, ale możesz odczytać błędy tak (tylko silnika), wsiadasz do auta zamykasz drzwi wcikasz do oporu pedał hamulca i gazu i przekręcasz kluczyk do zapaleni kontrolek, na wyświetlaczu kilometrów, jeśli są błędy pokaże się w górnej linijce ECN (error code number) a w dolnej 6 cyfrowy numer, pierwsze 4 to numer błędu, te dwie ostatnie niewiem co to jest, sposób działa bo jak padł u ojca czujnik temperatury dolotu to ten sam numer pokazał OP-COM i tu potwierdzenie wyświetlacz wywalił 01000A czyli P0100-0A
http://c6.wrzuta.pl/...4bd2af20/blad1?
a tu ten sam błąd w OPie
http://c13.wrzuta.pl...24bd2af1a/blad?
wyświtlacz pokazuje wszystkie błądy po kolei po 2 do 3 sekund na każdy a potem znowu powraca licznik z przebiegiem

#7 OFFLINE   JARK

JARK
  • 121 postów
  • Dołączył: 25-10-2009

Napisany 24 kwietnia 2010 - 18:05

o i właśnie kolega damian ma największą wiedze. nie obrażając innych.tak jak piszesz ten mechanior kazał mi sprawdzić czy na wtryski idzie paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem i idzie tylko wtryski nie reagują. mówił jeszcze ze tam jest jakiś moduł co wytważa wysokienapięcie i moze on.. ale na 90 procent czujnik wału.. tak jak piszesz w baku nie ma zadnej pompy jakież było moje zdziwienie gdy wyrwałem fotela a tam tylko 2 cieniutkie kabelki do czujnika poziomu... właśnieta framuga jest na canie i moj opel scaner jej sie nie ima.sprawdze twoim sposobem bo gdzieś o nim czytałem ale wyleciał mi z głowy. od tamtej pory na jakieś 100 odpaleń dziś raz zawiodła próżno kręcić ją do wyczerpania aku delikatne psiknięcie w dolot i odpala chodzi jak igła . no nic wielkie dzięki. miejmy nadzieję ze się sprzeda