


Program acgassunchro 1.14 ???
#1
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:44

#2
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:59
http://www.ac.com.pl...ro-1.14.1.0.exe
POprawilem linka
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 20:40
#5
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:00
Ta mapka nie znaczy, ze jest zle (one sie caly czas zmieniaja a jak na benzynie tylko odpalasz i jedziesz na zimnym silniku a na gazie jezdzisz juz na cieplym i w innych warunkach to beda sie rozjezdzac)wszystko działa serdeczne dzięki od razu sprawdziłem mapę wtrysków masakra
Zeby obiektywnie ocenic musisz skasowac mape PB i LPG i przejechac najpierw z 5 km na PB i potem na LPG (jak przy ustawianiu) i wtedy porownac jak sie wyrysuja. A jeszcze pasuje popatrzec na prace sond i ustawiac na czas wtrysku a nie sama mapke.
Wszystko znajdziesz na necie na stronach gazowych, ale trzeba poswiecic troche czasu.
Poszukalbym na elektrodzie lub tu : http://lpg-forum.pl/index.phpTo ja się dołączę ale szukam do zavoli sekwencja.
#6
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:05
Ta mapka nie znaczy, ze jest zle (one sie caly czas zmieniaja a jak na benzynie tylko odpalasz i jedziesz na zimnym silniku a na gazie jezdzisz juz na cieplym i w innych warunkach to beda sie rozjezdzac)
Zeby obiektywnie ocenic musisz skasowac mape PB i LPG i przejechac najpierw z 5 km na PB i potem na LPG (jak przy ustawianiu) i wtedy porownac jak sie wyrysuja. A jeszcze pasuje popatrzec na prace sond i ustawiac na czas wtrysku a nie sama mapke.
Wszystko znajdziesz na necie na stronach gazowych, ale trzeba poswiecic troche czasu.
wiem muszę poświęcić trochę czasu bo mój gazownik jest do d......
#7
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:13
Przy jezdzie w tych samych warunkach na paliwie i potem na gazie maja sie pokryc.
Mapki sie ciagle zmieniaja, wiec nawet jak idealnie ustawisz to za kilka dni jak sie podlaczysz to sie rozjada, dlatego niesugeruj sie tym, ze teraz tak wygladaja.
Mnoznik koncowy masz za wysoki >> powinno byc ok 1
#8
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:29
#9
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 08:30
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:13
Ta mapka nie znaczy, ze jest zle (one sie caly czas zmieniaja a jak na benzynie tylko odpalasz i jedziesz na zimnym silniku a na gazie jezdzisz juz na cieplym i w innych warunkach to beda sie rozjezdzac)
Zeby obiektywnie ocenic musisz skasowac mape PB i LPG i przejechac najpierw z 5 km na PB i potem na LPG (jak przy ustawianiu) i wtedy porownac jak sie wyrysuja. A jeszcze pasuje popatrzec na prace sond i ustawiac na czas wtrysku a nie sama mapke.
Wszystko znajdziesz na necie na stronach gazowych, ale trzeba poswiecic troche czasu.
Poszukalbym na elektrodzie lub tu : http://lpg-forum.pl/index.php
dzisiaj miałem trochę czasu i odczyt wygląda tak dodam ze posiadam reduktor KME Silver i do tego czerwone waltek oczywiście do wymiany,ale nie teraz
#12
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:20
Błąd napięcia to spadek napięcia, najczęściej przy rozruchu, poniżej 9V.
#13
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 19:34
Zamieść kolego plik oscyloskopu na forum. To zapis wszystkich parametrów do pliku. Naciskasz czerwone kółeczko tam, gdzie są wykresy. Najlepiej, gdyby znalazł się w pliku oscyloskopu moment, kiedy dochodzi do ewentualnego błędu.
Błąd napięcia to spadek napięcia, najczęściej przy rozruchu, poniżej 9V.
ok zrobiłem tylko nie umiem tego wgrać błędny plik:mad:
#14
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 20:38
#15
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2010 - 18:45