Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Program acgassunchro 1.14 ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:44

witam czy może ktoś posiada starsza wersje programu diagnostycznego do STAG 300 ponieważ przy połączeniu z kompem wyskakuje mi komunikat 'sterownik gazu wymaga starszego oprogramowania w wersji 1.x.x.x , a posiadam wersje 5.5.0.4 zaś gdy zainstalowałem wersje starsza (1.13.12.0) sterownik gazu wymaga oprogramowania w wersji 1.14.x.x.Czy może ktoś posiada taka wersje ponieważ jak szukam w necie to już te strony nie istnieją :)

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 kwietnia 2010 - 19:59

POdaj maila to ci wysle, albo sciagnij sobie z tej stronki:
http://www.ac.com.pl...ro-1.14.1.0.exe

POprawilem linka

#3 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 20 kwietnia 2010 - 20:35

To ja się dołączę ale szukam do zavoli sekwencja.

#4 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 20 kwietnia 2010 - 20:40

wszystko działa serdeczne dzięki od razu sprawdziłem mapę wtrysków masakra

#5 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:00

wszystko działa serdeczne dzięki od razu sprawdziłem mapę wtrysków masakra

Ta mapka nie znaczy, ze jest zle (one sie caly czas zmieniaja a jak na benzynie tylko odpalasz i jedziesz na zimnym silniku a na gazie jezdzisz juz na cieplym i w innych warunkach to beda sie rozjezdzac)

Zeby obiektywnie ocenic musisz skasowac mape PB i LPG i przejechac najpierw z 5 km na PB i potem na LPG (jak przy ustawianiu) i wtedy porownac jak sie wyrysuja. A jeszcze pasuje popatrzec na prace sond i ustawiac na czas wtrysku a nie sama mapke.

Wszystko znajdziesz na necie na stronach gazowych, ale trzeba poswiecic troche czasu.

To ja się dołączę ale szukam do zavoli sekwencja.

Poszukalbym na elektrodzie lub tu : http://lpg-forum.pl/index.php

#6 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:05

Ta mapka nie znaczy, ze jest zle (one sie caly czas zmieniaja a jak na benzynie tylko odpalasz i jedziesz na zimnym silniku a na gazie jezdzisz juz na cieplym i w innych warunkach to beda sie rozjezdzac)

Zeby obiektywnie ocenic musisz skasowac mape PB i LPG i przejechac najpierw z 5 km na PB i potem na LPG (jak przy ustawianiu) i wtedy porownac jak sie wyrysuja. A jeszcze pasuje popatrzec na prace sond i ustawiac na czas wtrysku a nie sama mapke.

Wszystko znajdziesz na necie na stronach gazowych, ale trzeba poswiecic troche czasu.


wiem muszę poświęcić trochę czasu bo mój gazownik jest do d......

#7 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:13

Mapki sie ciagle zmieniaja, wiec nawet jak idealnie ustawisz to za kilka dni jak sie podlaczysz to sie rozjada, dlatego niesugeruj sie tym, ze teraz tak wygladaja.

Przy jezdzie w tych samych warunkach na paliwie i potem na gazie maja sie pokryc.

Mapki sie ciagle zmieniaja, wiec nawet jak idealnie ustawisz to za kilka dni jak sie podlaczysz to sie rozjada, dlatego niesugeruj sie tym, ze teraz tak wygladaja.

Mnoznik koncowy masz za wysoki >> powinno byc ok 1

#8 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 20 kwietnia 2010 - 21:29

Znalazłem ciekawą opcję u siebie czyli przy wyższych obrotach np. 3tys mogę pomieszać gaz z benzyną :confused: co to daje ? Ma ktoś tak ustawione

#9 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 kwietnia 2010 - 08:30

Owca, szukaj tutaj Zavoli, nowe, z nowymi firmware. Strategia przejścia powyżej ustawionych obrotów na benzynę to "wyjście awaryjne" gazownika, jeśli auto nie chce pracować poprawnie na benzynę. Przypominam, że układy Zavoli to układy kompletne, za bardzo nie można przekładac elementów innych producentów.

#10 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 kwietnia 2010 - 15:01

Chodzi mi o to co jest zaznaczone na czerwono
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:13

Ta mapka nie znaczy, ze jest zle (one sie caly czas zmieniaja a jak na benzynie tylko odpalasz i jedziesz na zimnym silniku a na gazie jezdzisz juz na cieplym i w innych warunkach to beda sie rozjezdzac)

Zeby obiektywnie ocenic musisz skasowac mape PB i LPG i przejechac najpierw z 5 km na PB i potem na LPG (jak przy ustawianiu) i wtedy porownac jak sie wyrysuja. A jeszcze pasuje popatrzec na prace sond i ustawiac na czas wtrysku a nie sama mapke.

Wszystko znajdziesz na necie na stronach gazowych, ale trzeba poswiecic troche czasu.


Poszukalbym na elektrodzie lub tu : http://lpg-forum.pl/index.php


dzisiaj miałem trochę czasu i odczyt wygląda tak dodam ze posiadam reduktor KME Silver i do tego czerwone waltek oczywiście do wymiany,ale nie teraz

#12 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 kwietnia 2010 - 18:20

Zamieść kolego plik oscyloskopu na forum. To zapis wszystkich parametrów do pliku. Naciskasz czerwone kółeczko tam, gdzie są wykresy. Najlepiej, gdyby znalazł się w pliku oscyloskopu moment, kiedy dochodzi do ewentualnego błędu.

Błąd napięcia to spadek napięcia, najczęściej przy rozruchu, poniżej 9V.

#13 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 21 kwietnia 2010 - 19:34

Zamieść kolego plik oscyloskopu na forum. To zapis wszystkich parametrów do pliku. Naciskasz czerwone kółeczko tam, gdzie są wykresy. Najlepiej, gdyby znalazł się w pliku oscyloskopu moment, kiedy dochodzi do ewentualnego błędu.

Błąd napięcia to spadek napięcia, najczęściej przy rozruchu, poniżej 9V.


ok zrobiłem tylko nie umiem tego wgrać błędny plik:mad:

#14 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 kwietnia 2010 - 20:38

Spakuj WinRARem, taki plik powinieneś z powodzeniem zamieścić na forum.

#15 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 22 kwietnia 2010 - 18:45

daję zarządzaj załącznikami szukam pliku i wgraj błąd podczas wysyłania