Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zerwany gwint w bloku silnika od szpilki do głowicy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Lausbub

Lausbub
  • 5 postów
  • Dołączył: 23-06-2009

Napisany 19 kwietnia 2010 - 18:55

ma pytanie czy da się jakoś naprawić gwint w bloku silnika:(:confused:
chodzi mi tu o gwint do szpilki od głowicy
ostatnio wymieniałem uszczelkę bo uciekał mi płyn z chłodnicy węże dobre chłodnica wymieniona a ten dalej ucieka (w oleju nie było płynu) gdy znajomy mechanik odkręcał mi głowice powiedział ze jedna szpilka nie została przykręcona przez kogoś dlatego płyn ucieka do wydechu przez zawory a gdy zakręcał powiedział mi ze po prostu mam zerwany gwint
dokręcił resztę szpilek trochę mocniej ale powiedział ze to może nie wytrzymać przy mojej jeździe
co mam zrobić? czy da się ten gwint naprawić jakoś lub zmienić na np grubsza szpilkę:confused:??

#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2010 - 19:13

np grubsza szpilkę

to bedzie najlepsze wyjście

#3 OFFLINE   mih2

mih2

    olej gubie litrami.......

  • 329 postów
  • Dołączył: 29-06-2009
  • Skąd: POS (Raszków)

Napisany 19 kwietnia 2010 - 19:24

Naprawa gwintu hail-cail u mnie w regionie 70 zł kasują za naprawę w bloku. Ja sprawdził bym jeszcze raz śruby czy się nie powyciągały za każdym razem brać nowe trzeba. U mnie przy skręcaniu wyciągła się jedna i w kółko kręciła mimo to iż były to nowe śruby victor-reinz.

#4 OFFLINE   Lausbub

Lausbub
  • 5 postów
  • Dołączył: 23-06-2009

Napisany 20 kwietnia 2010 - 10:12

spoko jak wrócę do Polski to spróbuje nową założyć śrubę
a co do większej to nie wiem bo nie chce naruszyć ścianek w bloku żeby dziury jakieś nie zrobić czasem a poszła mi właśnie miedzy 1 a 2 cylindrem
dzięki za rady jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to niech podrzuci
ja miałem jeszcze pomysł żeby dać trochę sznurku azbestowego ale nie wiem czy da to coś przy tej temperaturze