

Nie przełącza na gaz chociaż butla jest pełna
#1
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 12:01
#2
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 13:44
w końcu uporałem się z prawidłowym wpięciem reduktora/parownika w obieg i jest już wszystko cacy:yes: ale za to coś popierniczyłem z przełączaniem na LPG:placzacy:
mianowicie jak u kolegi wyżej gaz zatankowany ale pokazuje ze butla jest pusta, sprawdziłem czy gaz dochodzi do wtryskiwaczy odkręcając przewody - dochodzi.
Wcześniej przepłukiwałem delikatnie parownik zwykłą wodą aby wypchać ze środka syf który się tam zgromadził, potem delikatnie pod ciśnieniem przedmuchałem parownik z wody, dokręcałem delikatnie poluzowane opaski na wężykach gazu i rozłączyłem wtyczkę od takiego cuś??

a tak u mnie wygląda parownik

gaz zawsze przełączał mi się po uzyskaniu tam sobie jakiejś minimalnej temperatury i po przekroczeniu chyba 2000tyś obrotów.
Wygląda to mniej więcej tak że odpalam zapłon/silnik już rozgrzany, miga lampka gotowości lpg dodaje gazu przełącza sie na lpg i od razu po chwili kontrolka pokazuję pustą butlę i zaczyna pipkac a silnik pracuje sobie dalej na benie:(
może ktoś miał podobny problem i podpowie co sprawdzić mniej więcej:pokoj: bo nie ufam totalnie tym cymbałom od gazu u mnie w mieście:?
#3
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 14:33
#4
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 14:34
Czy to samo jest u Ciebie nie wiem ale u mnie jak odłączyłem wtyczkę od krokowca to wszystko działało,tylko wiadomo że tak jeździć nie można bo mieszanka nie taka jak trzeba.Sprawdź nie zaszkodzi.
#5
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 14:35

#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 14:47
podpopwiedz
pod VACUM - musi byc podpiety przewod z kolektora ssacego
pod PRESURE - musi byc podpiety przedow z wtryskow gazowych
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 12:38

wydaje mi sie ze chyba powinno wyglądać to tak:zaklopotanie:
wężyk od kolektora ssącego i wężyk od parownika razem w trójnik i pod VACUM do map sensora
a wtryskiwacze pod PRESURE
idę to sprawdzić

i nic z tego:nie: dalej to samo już jestem zielony całkowicie:nie_wiem: mam jeden wężyk od wtryskiwaczy jeden od kolektora ssącego i jeden wychodzi mi parownika jak na fotce, jak byście to podłączyli:roll:
#10
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 19:21

#11
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 20:29
podmieniliśmy map sensor na ten od Marcina i zaczęło wszystko działać

Tak że musiałem go podczas wciskania wtyczki jakoś wygiąć

#12
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 20:31
Co 3 glowy to nie jedna:D najwazniejsze ze wszystko dzialaproblem rozwiązany:yes_yes: dzisiaj powalczylimy troszkę z marcines i Ducce
podmieniliśmy map sensor na ten od Marcina i zaczęło wszystko działaćno to myślimy sobie na bank zdechł map sensor:ksiadz: alee nieeee:nu_nu: luakam sobie do środka tego niby uszkodzonego a tam gdzie się wtyczkę wpina:oczoplas: jeden z 4rech pinów zagięty.
Tak że musiałem go podczas wciskania wtyczki jakoś wygiąćdzięki chopy:piwo:
#13
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2010 - 20:48

#14
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 17:08
#15
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 01:11
Wymieniłem filtry gazu i zaczeło przełączać normalnie. Tylko ze po 3 dniach znowu cos zaczyna nawalać i przełącza mi dopiero po 2 odpaleniu silnika. Czyścił ktoś kiedyś elektrozawór ktory jest wpiety do reduktora? Mozna to zrobić samemu w domu czy po wyjęciu bede musiał robić regulacje itd?
jak masz troche pojecia to napewno dasz sobie rade,ja nie mam i jezdzilem do gazownika,dokladnie jakies 3dni temu czyscil mi ten zawor w reduktorze,bo wlasnie nie odbijal a regulacji nie trzeba robic
#16
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 10:21

#17
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 15:20