

przegrzewanie sie silnika 2,5 TD
#1
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 19:29
Panowie mam problem z przegrzewajacym sie silnikiem, otóż wczoraj sprawdzajac przyspieszenie mojej omegi podciagnalem ja na 2-ojce do wysokich obrotów (ponad 4 tys) i od tamtej pory grzeje mi sie silnik az do czerwonego pola (10 min jazdy i ponad 100st.). nie wiem co jest grane, płynu nie ubywa i nie smierdzi olejem, olej w silniku jest ok, nie przybywa, obieg chlodnicy poprawny, nie jest zatkana, ponoc po przekroczeniu 95 st, wisko powinno krecic sie tak, ze nie mozna zblokowac wiatraka ale moj można, czy wymiana wiska pomoze? dodam ze nie mam ogrzewania(nawet gdy temp. przekroczyla 100st. tzn jest, ale przez 2-3 sek.pozniej chlodne powietrze) auto nie traci mocy jest dynamiczne, wiatraki od klimiy sie nie kreca i sie nie krecily(nawet gdy auto wczesniej sie nie gotowało) dziwie sie ze wogole nie wywaliło mi korka od zbiornika wyrownawczego. jakies propozycje? PROSZE O POMOC GDYZ JEZDZE AUTEM DO PRACY
#2
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 20:15
#3
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 20:23
#4
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 20:50
#5
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 20:52
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 22:02
#8
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 22:19
Jesli jednak Omege .. to masz silnik 2,5 TD a nie 2,5TDS bo takie są tylko w BMW, a nie w Oplach.
ps. mimo, ze są to prawie identyczne silniki.
#9
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2010 - 22:22
#10
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2010 - 17:41
#11
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2010 - 18:33
Aha mam omege 2,5 td

#12
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2010 - 19:25
a wentylator ci chodzi?? bo chyba nieApropo temaciku też mam problem z przegrzewaniem, ale tylko jak stoje w korku, skacze do 100st. potem w ruchu temp spada do normalnej. Może ktoś pomóc co to może być?
Aha mam omege 2,5 td
#13
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 19:38
#14
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 19:57
Po drugie dlaczego chcesz zmieniać pompę?
#15
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 20:16
Tym bardziej, że napisał, że przybutował sobie...
podciagnalem ja na 2-ojce do wysokich obrotów (ponad 4 tys)
No faktycznie dał po garach, aż ogień z

Co do tematu. To mi też się wydaje, że pompa wody sie skończyła
#16
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 20:52
No faktycznie dał po garach, aż ogień z
poszedł :-D :-D :-D
Może to i nie wiele, jednak ta informacja ma znaczenie, bo gdyby zrobił to na zimnym silniku to sprawa mogłaby się zakończyć kosztownie.
#17
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 20:53
#18
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 20:59
bo moja pompa cieknie a trafila mi sie od bmw i niewiem czy pasi!trzeba chyba sprubowac zalozyc!
Pasuje.
Możesz zakładać
#19
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2010 - 22:31
#20
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 00:51