Podświetlenie Tablicy Rejestracyjnej
#1 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:04
Od dawna mam taki problem podświetlenie rejestracji w moim oplu omedze b 1998, 2.0 v 16 kombi nie działa. Oczywiście bezpieczniki wymieniłem na nowe oraz żarówki też i nadal komputer pokazuje, że podświetlenie rejestracji nie działa. Mieliście kiedy kiedykolwiek taki problem? Co myślicie na ten temat co może być przyczyną nie świecącej żarówki?
Pozdrawiam,
Rafayel
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:10
Ale powiedzmy, że nie dochodzi to gdzieś w którymś miejscu musi być przerwa albo niedobór prądu?
#4 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:10
Kontroluje żarówki świateł pozycyjnych i stop.
Napisz jaki masz dokładnie komunikat.
#5 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:15
#6 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:17
Jeżeli jest wszystko OK to komunikat po naciśnięciu hamulca ma zgasnąć.
#7 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:20
#8 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:22
Ale podświetlenie rejestracji nadal nie działa. Myślałem o tym aby zamontować listwy z diodami aby podświetlały rejestracje.
W tym problem aby teraz śmigał na parking i sprawdził czy dochodzi prąd niestety mam skręconą kostkę. Ale w najbliższych dniach zobaczę czy idzie tam prąd.
#9 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:54
Komputer nie sygnalizuje spalonej żarówki oświetlena rejestracji.
Kontroluje żarówki świateł pozycyjnych i stop.
Napisz jaki masz dokładnie komunikat.
Tutaj bym się posprzeczał Nie jestem pewien na 100% tylko na 99%, że komp wyświetla błąd spalonej żarówki oświetlenia rejestracji, ale wiadomo komunikatem o braku świateł pozycyjnych.
właśnie miernikiem nie sprawdzałem.
Ale powiedzmy, że nie dochodzi to gdzieś w którymś miejscu musi być przerwa albo niedobór prądu?
To kolego pomimo Twojej skręconej kostki nie ma co teoretyzować tylko multimetr w łapki i trzeba zmierzyć czy dochodzi napięcie
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#10 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:04
#11 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:11
#12 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 12:13
#13 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 08:38
#14 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 10:47
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#15 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 10:50
Spróbuj jeszcze jedno zrobić. Będziesz wiedział czy masz przerwę w masie czy w przewodzie napięciowym. Weź miernik i sprawdź przejście pomiędzy przewodem masowym a budą auta (ale nie na lakierze tylko w osłoniętym miejscu blachy) a potem zbadaj czy jest napięcie pomiędzy przewodem napięciowym a masą budy. W ten sposób wykluczysz jeden uszkodzony przewód. No chyba, że są dwa, wtedy trzeba będzie szukać od początku wiązki. Jeżeli coś źle napisałem proszę żeby ktoś mnie poprawił
Ok Dzięki za radę Coś pewnie wykombinuję
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2012 - 22:43
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#19 OFFLINE
#20 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 18:43