Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dmuchawa nawiewu - bardzo głośna praca

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tomas297

tomas297
  • 9 postów

Napisany 03 kwietnia 2010 - 21:19

Witam Wszystkich forumowiczów.

Zakupiłem niedawno omegę, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia przy tym autku. Jednakże zauważyłem bardzo dziwny problem z dmuchawą. otóż:

Kiedy uruchomi się nawiew (włączy klimatronic) i jest ustawiona temperatura np. 18 st. C, to silnik dmuchawy zaczyna pracować na maxa i strasznie głośno buczeć. Buczenie nie jest naturalne, bo aż mi cały samochód "chodzi". Ten dźwięk można by porównać do pracy silnika jadącej obok starej ciężarówki. Owe buczenie jest słyszalne z odległości kilku metrów na zewnątrz samochodu, więc wyobraźcie sobie co się dzieje w środku :D

Po jakimś czasie to buczenie ustaje i w dolnych obrotach nawiewu, wszystko jest ok i nie słychać żadnego nienaturalnego dźwięku.

Czy ktoś miał coś takiego??

PS. Przeszukałem całe forum i nie ma tam nic konkretnego na ten temat.

#2 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 kwietnia 2010 - 21:34

Ten hałas jest wynikiem wysokich obrotów dmuchawy czy czegoś innego?
sprawdź czy coś się zmienia gdy
wciśniesz eco
wciśniesz obieg wewnętrzny
zmniejszysz siłę nadmuchu do minimum

#3 OFFLINE   tomas297

tomas297
  • 9 postów

Napisany 03 kwietnia 2010 - 21:38

Na początku nie reaguje na eco. Cały czas bardzo głośno ( i na eco i na klimatroniku). Po kilku minutach hałasowania, jak wyłączę klimatronica i zostawię na samym eco, przy zmniejszonym np. na dwie kreski nadmuchu, to wówczas cichnie.

#4 OFFLINE   zygzak

zygzak

• 2 335 postów

Napisany 03 kwietnia 2010 - 22:42