

przeskoczył na rozrządzie
#1
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 17:15
Co mogło być winą tego że przeskoczył na rozrządzie?
#2
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 17:35
#3
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 17:45
#4
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 17:59
Wszystko zaczęło się od tego że pożyczyłem tacie moją Omcie. Na parkingu przywalił w wystającą studzienkę i uszkodził miskę olejową. W misce była nieduża dziurka i wyciekł olej. Tata postanowił naprawić z kolegą "mechanikiem" Podobno trudno było ją zdemontować ponoć coś tam ją blokuje i trzeba było silnik podnieść. Miskę ktoś tam pospawał i ja wsadzili. Nalali 5L oleju a wchodzi coś około 6,5 (wlali tylko tyle tata myślał że mam jeszcze trochę oleju w zostawione i kupił tylko 5L) no i chcieli ją odpalić i zobaczyć czy wszystko gra, wtedy podobno przeskoczył niewiele na rozrządzie i głośno zaczął chodzić i bardzo kopcić. Kolega "mechanik" powiedział że to dlatego że nie nalali wystarczająco oleju i nie wyło dostatecznego ciśnienia i przeskoczył. Czy to możliwe aby przeskoczył przez brak ok 1.5L oleju Uważam że stało się tak bo coś spaprali podnosząc silnik
.
Co mogło być winą tego że przeskoczył na rozrządzie?
Na moje "stary" zatarł Ci silnik :-D
#5
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 07:14
#6
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 11:05
#7
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 12:05
ja tez raz rozwaliłem michę i to dziura była wielka z jakieś 7 cm średnica;/
i po uderzeniu olej wyciekł na monecie a ja zanim sie ogarnołem zeby zatrzymać to z jakieś 500 m bez oleju sobie przejechałem na drugi dzien spawanie michy zalanie oleju 7 l i zapaliła normalnie nawet sie nie zatarła banan odrazu na mordzie :jump:
najprawdopodobniej łańcuszek przeskoczyło jeden ząbek ja miałem tak jak z 4 na dwa zredukowałem i przeskoczył o jeden ząbek no i lipa cały przód rozbierałem zęby ustawić sobie rozrząd ale od razu na nowy......

ja bym zaczął od rozrządu na twoim miejscu troszkę roboty jest ale wtedy sobie od razu na nowy wymień bo pewnie masz juz ponad 200 tys przejechane a powiem ci ze warto:jump:
#8
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 12:23

#9
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 20:42
jakas inna przyczyna musi byc... moze łancuszek jest juz tak rozciagniety ze przez chwilowy brak oleju sobie przeskoczył;/
#10
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 23:28
#11
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 09:08
#12
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 22:27
#13
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2010 - 10:51
Mam go na pasieWicek masz sam motocykl i nawet jak napniesz łańcuch na sztywno a będzie on rozciągniety to i tak odejdzie od zębatki.

#14
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2010 - 12:38
#15
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2010 - 20:18
bo jak przeskoczył to na pewno są do wymiany
a nie warto ustawiać na starych łańcuchach
koszt nie jest duży
#16
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2010 - 01:49
#17
OFFLINE
Napisany 07 października 2010 - 10:31
Jak mi w czasie jazdy zaczął szarpać silnikiem, a na postoju tak samo i właśnie biało siwy dym- może być ze przeskoczył? Spróbuję go przez wlew ruszyć jeszcze. Normalnie zapali ale szarpie nim i kopci...
Błędy sczytane- 92- tempomat jak pamiętam, silnik odpala i chodzi tyle ze szarpie- wtryski będą sprawdzane jeszcze...