

17 cali i męczarnia
#1
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 17:59
Wczesniej (zima) posiadałem koła z oponkami 195/65 R15 czyli takie normalne i autko prowadziło się rewelacyjnie, aż miło. Od kilku dni mam letnie kapciuszki na nowych felgach i tak na przedzie 205/45 R17 a na tyle 245/45 R17 i poprostu tragedia, trzeba pracować kierownicą jak diabli, jada po mieście i koleinach to dramat ;(
Dopatrzyłem się, że może troche (5mm) odchyją się na zewnątrz do przodu, sprawdze to jutro w warsztacie, ale boje się, że wszystko ok, bo kilka dni temu tuleje zmieniali więc jest na małe prawdopodobieństwo "złego".
Czy to normalne, że tak nie miło się jeździ na R17, czy po prostu to wina zbierzności?
PS Wyglada fajnie, ale co z tego, jak już jedną ręką na luzaku nie da sie prowadzić ;( Ale licze po cichu, że to wina zbierzności ;-)
[ATTACH]6097[/ATTACH]
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:02
jak założyłeś tani zamiennik to zapomni o takich kapciachże wszystko ok, bo kilka dni temu tuleje zmieniali więc jest na małe prawdopodobieństwo "złego".
#4
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:03

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#5
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:10
A tuleje to jakiej firmy kolega zamontował??
Swagowskie
jak założyłeś tani zamiennik to zapomni o takich kapciach
qrcze, mieszkam pod samym michelinem to se piloty nowe załatwiłem ;-) No w sumie to polskie podróby francuza.
#6
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:12
#7
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:12
Do 17 trzeba po prostu przywyknąć
Ta kiedyś przywykne (do wszystkiego człowiek się przyzwyczaja)

#8
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:13
#9
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:15
mała lektura http://forum.omegakl...
doinwestuj w Lenfordera
E to polatam narazie na tych, ale to niemieckie tulejki, i to komplety wymieniłem i n ziemie było ok, to horror zaczoł się od 17-tu cali, ale poczytam, bo trzeba sie uczyć i wyciągać wnioski na przyszłość.
#10
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:17
ale jak sa za miękkie to po tysiącu z tych laci zostanie ci tylko płótnoE to polatam narazie na tych,
#11
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:28
#12
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 18:38
Ta kiedyś przywykne (do wszystkiego człowiek się przyzwyczaja)
Przywykniesz albo zedrzesz opony (prędzej).
#13
OFFLINE
Napisany 28 marca 2010 - 22:05
#14
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 11:02

#15
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 11:21
Powiem tak, jak przedmówca, zawieszenie musi być na tip top, bo przy większym kole bardziej czuć każde nie dociągnięcie "fachowców", gdzie na baniakach (65) 15cali nie było nic złego.
PS. No wygląd autka sie poprawia he he
#16
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 12:22

P.S. Też moje auto było zakupione na 205x65x15 i było komfortowo, ale śmiech - jakie małe koła

#17
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 18:29
#18
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 20:22
na przedzie 205/45 R17 a na tyle 245/45 R17
Hm, co Ci do łba strzeliło, żeby opony o tym samym profilu wstawiać przy różnicy aż 4 rozmiarów na szerokości?

#19
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 03:50
Hm, co Ci do łba strzeliło, żeby opony o tym samym profilu wstawiać przy różnicy aż 4 rozmiarów na szerokości?
Różnica przód-tył to prawie 4cm.
Jak się zjadą to będzie 215 zamiast tych 245