zmiana tylnych kol na czas.

auta testowe -
1) beast'owoz
2) exec;owoz
Napisany 27 marca 2010 - 22:11
Napisany 27 marca 2010 - 23:00
Napisany 27 marca 2010 - 23:01
Jakie zasady?
Napisany 27 marca 2010 - 23:07
nie musisz, każdy może brać udział konkurencjach po uiszczeniu opłaty zlotowej.witam mam zamiar wybrać się na ten spocik ! chce zobaczyć jak to wygląda!
muszę być członkiem klubu???
[
Napisany 27 marca 2010 - 23:33
witam mam zamiar wybrać się na ten spocik ! chce zobaczyć jak to wygląda!
muszę być członkiem klubu???![]()
Przejemność z jazdy
![]()
Napisany 27 marca 2010 - 23:58
2 ludzi - 2 kola - wygrywa ten który zrobi to szybciej - od podstaw czyli lewarowanie, odkręcenie, przełożenie , przykręcenie. - oczywiscie jeden po drugim
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Napisany 27 marca 2010 - 23:59
Kto da swój samochód do tej konkurencji ??
Wystarczy że źle załapie ktoś śrubę koła i masz po gwincie
Ale konkurencja warta rozpatrzenia
Napisany 28 marca 2010 - 10:29
a swój sprzęt można będzie zabrać8)8)8)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Napisany 28 marca 2010 - 10:40
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Napisany 28 marca 2010 - 12:35
Napisany 28 marca 2010 - 13:02
Trzeba by za każdym razem kluczem dynamometrycznym dokręcać śruby, żeby wszyscy mieli jednakowe szanse.
Napisany 28 marca 2010 - 14:03
Napisany 28 marca 2010 - 14:32
Wiecie jak czasami zachowują się oryginalne podnośniki. Lubią się "skręcać".oryginał Opel
Beast, a co jak Twoje auto spadnie z podnośnika i coś Ci się uszkodzi?auta testowe -
1) beast'owoz
2) exec;owoz
Napisany 28 marca 2010 - 18:48
a kto pomyślał o tym jaka przyjdzie naprawić piaste gdyby ktos np ukręcił śruby, przekręcił gwint?
każdy musi wrócic do domu, co wtedy?
Kto da swój samochód do tej konkurencji
Wystarczy że źle załapie ktoś śrubę koła i masz po gwincie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Napisany 29 marca 2010 - 21:07
Beast, a co jak Twoje auto spadnie z podnośnika i coś Ci się uszkodzi?
Nie żebym czarnowidził, ale...