


wyrywa z rak kierownice na nierownosciach, koleinach
#1
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 17:57

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 18:51
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 19:27
#6
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 20:38
#7
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 20:51
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#8
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 20:58
#9
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 21:06
i podział na firmy też jest , jak sprzedał Ci jakieś liche to tuleje są za miękkie i powodują nie kontrolowane ruchy wahacza , w efekcie samochód pływa po całej drodze i jest niestabilny na nierównościach , po wjechaniu w dziurę czuć szarpniecie i auto zmienia tor jazdy tak jakby przeskakuje lekko
najlepsze tuleje to oryginał GM albo Lemforder
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#10
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 21:16
#11
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 21:32
hmm, nie sadze ze sa liche
na jakiej podstawie ?
mowa o omedze b czy jak moja c(bfl)
bez znaczenia , wahacze są jednakowe i w obu tuleje są wymienne
wyraznie widac bylo ze tuleje sa przyspawane, i nowe tez takie byly wiec
zdawało ci się , spawy były na wahaczu a tuleja jest wprasowana w wahacz , zresztą poczytaj http://forum.omegakl...wahacza&page=17
czy moze teraz na tym swiecie wszystko robia tylko aby na sztuke?
dokładnie tak robią
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#12
OFFLINE
Napisany 26 marca 2010 - 21:43
#13
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2011 - 20:10



#14
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 15:21
#15
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 16:02
czy ktoś mi podpowie mam problem wymieniłem wahacze w omedze ,jak jadę to kierownicę szarpie na prawo i lewo jedzie sobie jak się jej podoba.
A jakie tuleje w tych wahaczach były ?? Skręcone na opuszczonym aucie ?? Reszta zawiechy OK ??
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#16
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 16:26
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 16:36
czy tuleje w nowych wahaczach mogą coś mieć wspólnego że drze opony i kierownicą buja to w prawo to w lewo
#19
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 16:48
tego jeszcze nie robiłem nie sprawdzałem
wymieniasz amory, wahacze, a nie robisz geometrii zawieszenia? No to gratulacje. Nic dziwnego, że drze opony. Po takiej ingerencji w zawieszenie, to nie tylko zbieżność, ale cała geo przodu jest konieczna
#20
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 16:53
dzięki za pomoc.wymieniasz amory, wahacze, a nie robisz geometrii zawieszenia? No to gratulacje. Nic dziwnego, że drze opony. Po takiej ingerencji w zawieszenie, to nie tylko zbieżność, ale cała geo przodu jest konieczna