


wymiana uszczelki glowicy 2.5 td
#1
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 22:05

#2
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 23:07
na poczatku to zwal glowice i daj do sprawdzenia na szczelnoscwitam czy ktos juz wymienial uszczelke pod glowica 2,5 td i mógł by opisac w przyblizeniu co tam trzeba namodzic zeby ja wymienic a musze ja wymienic poniewasz pojawil sie olej w plynie na początku sladowe ilosci a teraz to zawiesina oleju plywa w zborniczku wyrownawczym
#3
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 23:16

#4
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 23:17
tak masz racje z sprawdzeniem tej szczelnosci glowicy ale chodzi mi tez o pompe i lancuszek zeby miec jakies informacie o znakach zeby to puzniej poskladac spowrotem bo zauwazylem ze na 50 procent z wymieniajacych uszczelki
pompy to dzieja sie cuda hehe typu jedzie tylko 150 i jest zamulona
w autodacie masz schemat.
#5
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 10:52
mam windows 7 i za nic nie idzie tej auto daty zainstalowac musi byc xp tak wiec jak ktos by mial jakies informacie ustawieniach pompy i itd to bym prosil o informacjie
#6
OFFLINE
Napisany 24 marca 2010 - 15:51
Zainstaluj sobie np MS Virtual PC, na tym postaw XP i w wirtualce instaluj Autodate.niewiem czy to ta wersia pl 3.17 o ta ci chodzilo
mam windows 7 i za nic nie idzie tej auto daty zainstalowac musi byc xp tak wiec jak ktos by mial jakies informacie ustawieniach pompy i itd to bym prosil o informacjie
#7
OFFLINE
Napisany 24 marca 2010 - 22:56
#8
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 00:10

#9
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 21:38
dopiero co wrucilem z garazu i tak glowica jest z 97 roku czyli byla juz zmieniana bo adam z 94. Na uszczelce jest maly przepal i walila komprecha bo nawet byl maly slad na bloku uszczelka odeszla w calosci z dwoch stron sztywna jak jakas blacha chartowana nic sie nie przykleilo do glowicy ani bloku pierwszy raz sie spodkalem z takim przypadkiem na glowicy w okolicy otworu wtryskiwacza sa male pekniecia na 5..6 milimetrow dlugosci mysle ze to normalne i nie bede tego spawal dam glowice tylko do sprawdzenia na szczelnosc. przyczyna grzania chyba zostala zlokalizowania zastanawia nie tylko skąd ten olej w plynie jak on sie ta mogl dostawac bo plyn do oleju napewno sie nie dostal co o ty myslicie:dziura:
to nie jest normalne - masz pekniecie w glowicy- rozgladaj sie juz za druga
#10
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 23:38


#11
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 18:54
#12
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 19:45
#13
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 19:58
witam czy ktos juz wymienial uszczelke pod glowica 2,5 td i mógł by opisac w przyblizeniu co tam trzeba zrobic zeby ja wymienic a musze ja wymienic poniewasz pojawil sie olej w plynie,zaczela kopic bardzo i z poczatku mam problem aby ja odpalic. Czy moglbym prosic o jakies rady? dzieki
Kolego caps lock ci się zaciął ?


#14
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 20:33
#15
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 20:49
po tym śmiało można odkręcac głowice i koniecznie planowanie szczelnośc
#16
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 18:27
#17
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 19:24
#18
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 20:22
powiem tak za części około 500zł zapłacisz + robocizna( około 350zł) no chyba że głowica pęknięta to plus spawanie..
nie wiem jaki warsztat by wzial za 2.5td 350 pln. ja za tyle bym jej nawet nie dotknal
#19
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2011 - 09:12
#20
OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2011 - 09:46