

Nastawnik - czyli 11 godzin i to nie koniec
#1
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 21:46
#2
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:26
wal do sklepu po pastę do lutowania instalacji CO z Cu ona jest z kwasem i zawiera cyne nieraz pomagała na brudne i tluste powierzchnie.to czekamy do poniedziałku za jakimś kwasem, w nadziei, że może po odpowiednim wytrawieniu powierzchni w końcu załapie
#3
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:31
Tylko, że to mosiądz, a nie miedź, a mosiądz z tego co czytałem w necie strasznie trudno zlutować...pastę do lutowania instalacji CO z Cu
A zapomniałem dodac, dzisiaj moja Omega przeszła siebie w błędach kompa


#4
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:33
#5
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:59
przy użyciu tej pasty lutuje się rewelacyjnie jak miedź w pracy lutuje tym uszczelnienia labiryntowe i zgarniacze oleju właśnie wykonane z mosiądzu, mosiądz lutuje się tak samo jak miedź na pewno lutowałeś stare wsuwki męskie lub żeńskie one właśnie są mosiężneTylko, że to mosiądz, a nie miedź, a mosiądz z tego co czytałem w necie strasznie trudno zlutować...
#6
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:01
#7
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:26
#8
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:47
wal do sklepu po pastę do lutowania instalacji CO z Cu ona jest z kwasem i zawiera cyne nieraz pomagała na brudne i tluste powierzchnie.
Tez polecam ta paste przetrzyj luty papierem sciernym posmaruj pasta nie zaluj i grzej.
#9
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 07:18
#10
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:14
żeby skutecznie zlutować trzeba oba łączone elementy rozgrzać powyżej temp. topnienia lutowia. Jeśli masz za słabą lutownicę to uzyskasz zimny lut i d. zimna, z opisu wygląda na to, że właśnie tu może być problem
my to robilismy duza lutownica kolbowa i nie bylo zadnych problemow ani z rozlaczeniem ani z polutowaniem.
#11
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:04
Lutownicę to ja mam ok, więc to nie w tym problem. Problem jest w tym, że jeśli lut ładnie się rozpłynie po przewodzie, to nie chce na blaszce, jak rozpłynie się na blaszce, to nie chce na przewodzie. Ogólnie to co chwile trzeba je oczyszczać z jakiegoś osadu... Kupię pastę i będziemy próbować.żeby skutecznie zlutować trzeba oba łączone elementy rozgrzać powyżej temp. topnienia lutowia. Jeśli masz za słabą lutownicę to uzyskasz zimny lut i d. zimna, z opisu wygląda na to, że właśnie tu może być problem
#12
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 20:01
http://www.youtube.c...50?feature=mhw4
Teraz mam w sumie taką zagawostkę. Na filmie słychać pracę silnika. Klechci, co mi się nie podoba. Było tak przed, więc to nic z nastawnikiem.
Odpalając bez kolektora dolotowego zauważyłem, że strzela mi z ssących, czyli możliwe, że już gniazda wyjechane, ale do czego zmierzam. Czy to mogłoby być powodem takiego stukania silnika? Podczas jazdy klechci, ale gdy odpuści się gazu silnik chodzi cichutko, niezależnie z jakich obrotów przychodzi mu spadać.
Wisko mam załączone cały czas, rolka od klimy strasznie szumi, to samo z wiatrakami, ale nie sądzę, że to mogłoby być powodem stukania.
Wymieniłem końcówki wtrysków na nowe, ciśnienie otwarcia ustawione na każdym na 150-154 Bar.
Popychacze? Zawory (nie domykają, a nie zbyt mocno domykają, więc nie powinny walić)?
#13
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 00:29
Popychacze? Zawory (nie domykają, a nie zbyt mocno domykają, więc nie powinny walić)?
Bardzo możliwe, jak masz przedmuchy to trzeba by najpierw zrobić korektę ustawienia wałka rozrządu - najtańsze na początek

U mnie tds jak złapie temperatury to Benzyniak normalnie - zegarek



#14
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 19:59
, a jakie powinny byc wlasciwe wartosci ? jak bys mogl troszke rozwinac temat eliminacji klekotania pozdrawiamAle zanim ustawiłem pompę (kąt i dawkę)
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 20:27
Masz w "Sam naprawiam" - http://chomikuj.pl/wicek150
Wicek a masz tą wersję Sam Naprawiam ze wszystkimi stronami czy też tą w której brakuje kilka stron?
#17
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 20:50
#18
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 20:52
Sam nie wiem, wszystko czego potrzebowałem zawsze tam było. O co dokładnie Ci chodzi? Może będę wiedział.
nie ma stron 24,25,26. jak ktos chce to pisac na PW
#19
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 20:59
W piątek biorę się za czyszczenie nastawnika w mojej omie nie ma kompa powiedz mi czy taki program jak Opel tech 2 lub CDIF2 pokarze mi zużycie paliwa na biegu jałowym czy może da się zmontować nastawnik na znaki naniesione wcześniej na nastawnik i pompę ????
#20
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 21:14