

P0170 - Ubogi wydech (02) - Obecny
#1
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 20:17
Napięcie akumulatora,13.4 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.53 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.51 V
Obliczona pozycja przepustnicy,4 %
Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
Prędkość silnika,747 obr/min
Przepływomierz powietrza,0.29 V
Przepływomierz powietrza,8 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.54 V
Temperatura cieczy chłodzącej,89 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.04 V
Temperatura powietrza wlotowego,47 °C
Sensor zbiornika paliwa,6.94 V
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Sygnał obciążenia A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),10 %
Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.67 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,3 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),78 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),0 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga
O2 Pętla sensora,Otwarte
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Prędkość silnika,747 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,750 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,2.1 ms
Czas wtrysku,2.1 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,8.2 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.4 V
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 1,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 2,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 3,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 4,0 CA
Wzgledne obciazenie silnika,-16 %
Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny
#2
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:16
Blok1Sonda2 0mV a powinno przyjmować stałe wartości około 0,7V - za katalizatorem sonda diagnostyczna bada skuteczność katalizatora. Nie da się uwierzyć, że katalizator wszystko dopalił. Jesli nie problem z okablowaniem to poblem z tą sondą.
Przepływomierz wskazuje dość nisko, choć ja specem w 2,2L nie jestem - chyba w normie sądząc po ilości powietrza.
O co chodzi z tym czujnikiem zasysanego powietrza?
#3
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 22:34
Z drugiej strony sterownik działa w otwartej pętli, czyli wskazania sondy są ignorowane przez ecu, który ustala czas wtrysku 'z pamięci' co może być przyczyną leżących sond.
sprawdź, czy przy przegazowaniu auta wskazania sond się zmieniają
#4
OFFLINE
Napisany 20 marca 2010 - 23:01
tak jest przeważnie jak kabel jest oderwany ale wtedy by zapaliła się kontrolka CHECKBlok1Sonda2 0mV
#5
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:14
#6
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 11:52
Wykonaj adaptację sterownika w opcomie i zobacz czy wtedy ruszy ta druga sonda
Wlasnie sprawdzalem obydwie sondy pracuja ale problem nie znika.
Blad pojawia sie ponownie.Co zauwazylem,powyzej 2500 obr/min wartosc mieszanki powietrzno paliwowej zmienia sie z UBOGIEJ na BOGATA,tyle ze ta wartosc co chwile sie zmienia-bogata,uboga,bogata,uboga itd.Na tescie widac ze przy jednej z sond mieszanka paliwowo-powietrzna jest bogata a na drugiej uboga-w tym momencie zapisalem wyniki testu i dlatego tak jest prosze sie tym nie sugerowac,wartosci na obydwu sondach zmienialy sie co chwile.Na wolnych obrotach jest tak jak w pierwszym tescie.
Napięcie akumulatora,13.6 V
Glówny przekaznik,Aktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.41 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.71 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,11 %
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.96 V
TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.08 V
Obliczona pozycja przepustnicy,15 %
Położenie przepustnicy,Nieważny
Prędkość silnika,3780 obr/min
Przepływomierz powietrza,2.33 V
Przepływomierz powietrza,63 kg/h
Temperatura cieczy chłodzącej,1.48 V
Temperatura cieczy chłodzącej,90 °C
Temperatura powietrza wlotowego,1.37 V
Temperatura powietrza wlotowego,36 °C
Sensor zbiornika paliwa,6.24 V
Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V
Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Sygnał obciążenia A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Aktywny
żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),52 %
Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.98 V
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,3 %
Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),255 mV
B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny
B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),745 mV
B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Bogata
O2 Pętla sensora,Zamknięte
B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-1 %
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
Prędkość silnika,3*780 obr/min
Pożądana prędkość jałowa,750 obr/min
Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Kat zwarcia styków,2.1 ms
Czas wtrysku,3.0 ms
Kat wyprzedzenia zaplonu,34.1 CA
B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.9 V
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 1,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 2,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 3,0 CA
Zmn. wyprzedz. zaplonu ukl. zap. spal. stukowemu - cyl. 4,0 CA
Wzgledne obciazenie silnika,-16 %
Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0
Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Aktywny
Wlasnie kilka minut temu wrocilem z garazy.Odpalilem auto i odlaczylem wtyk od przeplywki.Zero roznicy.Silnik pracuje tak samo jak z podlaczona przeplywka.Wkreca sie na obroty tak samo z jak i bez podlaczonej przeplywki.po odlaczeniu na desce zadnego checka tylko samochod z kluczykiem.
Glupieje w tym momencie.Kontrolka z kluczykiem zapalala mi sie co jakis czas z bledem P1700P,wyczyscilem selektor i styki i byl spokoj przez jakis czas.Po odlaczeniu przeplywki blad P1700P(1700 oznacza że skrzynia biegów informuje sterownika silnika o swoim błędzie),P1781P CAN data bus, ECM actual torque signal - malfunction detected),i oczywiscie info o odlaczeniu czujnika.I tutaj koncza mi sie pomysly.....:-(
Czy przez walnieta przeplywke robi sie taki cyrk???Czy to wogole przeplywka???
#7
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 20:39
Jeśli po przekroczeniu pewnych obrotów sondy zaczynają pracować to może poszukaj nieszczelności w układzie wydechowym, podejrzyj kolektor, "portki", uszczelki.
#8
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 16:37
Na pierwszej sondzie mieszanka ma właśnie oscylowac od ubogiej do bogatej i odwrotnie. Wartość napięcia sondy zmienia się w czasie i można wyrysować wykres funkcji. Sonda druga przy falującej pierwszej wskazuje leniwie się przesuwając 0,5-0,7V. Odłączając przepływomierz ECU podstawia sobie typowe wartości ilości powietrza w stosunku do obrotów i wylicza dawkę benzyny, sygnaliując błąd niskiego napięcia przepływomierza ewentualnie otwartego obwodu przepływomierza. W 2,2L przepływomierz mierzy też temperaturę powietrza i to wskazanie też jest podstawiane.
Jeśli po przekroczeniu pewnych obrotów sondy zaczynają pracować to może poszukaj nieszczelności w układzie wydechowym, podejrzyj kolektor, "portki", uszczelki.
Wydech sprawdzony.Nic nie znalazlem.
Dzis w drodze z pracy zapalila mi sie kontrolka samochodu z kluczykiem i oczywiscie skrzynia zaczela pracowac w trybie awaryjnym.Dziwna sprawa bo przyjechalem do domu,chcialem zeskanowac auto OPCOMem ale po ponownym uruchomieniu silnika blad zniknal sam i nie moge zczytac nic wiecej oprocz tego co bylo czyli ubogiej mieszanki paliwowej.
Druga sprawa to sprawa przeplywki.Zdjalem kolanko idace od filtra powietrza do przeplywki i dmuchnalem kilka razy(sasiedzi pewnie mysla ze jestem nie do konca normalny


Panowie pomozcie ! Mi brakuje juz pomyslow jak i motywacji zeby cokolwiek robic przy tym aucie.Od kupna same problemy!

#9
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 10:24
Przeplywomierz jest nowy (oryginalny).
Sonda druga tez nowa.
Przepustnica byla brudna i male odpowietrzenie odmy zatkane. Po wyczyszczeniu jakby lzej pracuje (na pewno nie wypluwa nic spod korka oleju).
Swiece zamienilismy z Denso na oryginalne.
Sondy pracuja na niskich obroatach na wartosciach ok 120 i 80-90 mV.
Przy przegazowaniu pierwsza idzie do gory, druga stoi.
Sonda pracuje na obiegu otwartym co mnie troche dziwi, ale podgrzewanie jest aktywne (wg OS) i sama sonda nie wyrzuca bledow.
Mieszanka jest na postoju caly czas uboga (LEAN) i przy wyswietlaniu bledu wskazuje, ze problemem jest za uboga mieszanka.
Zastanawiam sie tylko nad:
- podgrzewanie sondy. Tylko, ze wtedy bylby blad. Nie sprawdzalem jednak bo nie bylo czasu.
- problem z pierwsza sonda.
- katalizator
Jezeli ktos bylby zyczliwy i wrzucil parametry dla sprawnego 2.2, glownie MAF i sondy (obiegi i pogrzewanie) to bylbym wdzieczny. Chlopakowi sie zaraz dziecko urodzi wiec jakos przydalo by sie pomoc.
Zastanawiam sie czy ten syk ktory masz na pracujacym silniku to nie jest czasami jakas nieszczelnosc na kolektorze. To by duzo tlumaczylo, bo silnik wtedy dostaje wiecej powietrza niz zlicza MAF i masz uboga mieszanke.
Jak chcesz to moze w przyszly weekend zdejmiemy kolektor i sprawdzimy wszystko. To 2-3h roboty w tym silniku.
#10
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 17:42
Sprawdzilismy wczoraj auto i poza P0170 nie ma bledow.
Przeplywomierz jest nowy (oryginalny).
Sonda druga tez nowa.
Przepustnica byla brudna i male odpowietrzenie odmy zatkane. Po wyczyszczeniu jakby lzej pracuje (na pewno nie wypluwa nic spod korka oleju).
Swiece zamienilismy z Denso na oryginalne.
Sondy pracuja na niskich obroatach na wartosciach ok 120 i 80-90 mV.
Przy przegazowaniu pierwsza idzie do gory, druga stoi.
Sonda pracuje na obiegu otwartym co mnie troche dziwi, ale podgrzewanie jest aktywne (wg OS) i sama sonda nie wyrzuca bledow.
Mieszanka jest na postoju caly czas uboga (LEAN) i przy wyswietlaniu bledu wskazuje, ze problemem jest za uboga mieszanka.
Zastanawiam sie tylko nad:
- podgrzewanie sondy. Tylko, ze wtedy bylby blad. Nie sprawdzalem jednak bo nie bylo czasu.
- problem z pierwsza sonda.
- katalizator
Jezeli ktos bylby zyczliwy i wrzucil parametry dla sprawnego 2.2, glownie MAF i sondy (obiegi i pogrzewanie) to bylbym wdzieczny. Chlopakowi sie zaraz dziecko urodzi wiec jakos przydalo by sie pomoc.
Zastanawiam sie czy ten syk ktory masz na pracujacym silniku to nie jest czasami jakas nieszczelnosc na kolektorze. To by duzo tlumaczylo, bo silnik wtedy dostaje wiecej powietrza niz zlicza MAF i masz uboga mieszanke.
Jak chcesz to moze w przyszly weekend zdejmiemy kolektor i sprawdzimy wszystko. To 2-3h roboty w tym silniku.
Wczoraj po powrocie od z Huntington(bezproblemowym zresztą),przed samym domem ruszylem ze swiatel na sporcie i zaraz zapalila mi sie kontrolka serwisowa i skrzynia weszla w tryb awaryjny.
OPCOM odczytal nast bledy:
Bledy silnika-
P0170 - Ubogi wydech
(02) - Nie wystepuje
P1700 - zadanie SVS przez CAN
(00) - Obecny
Bledy skrzyni-
P0748 - <Nieznany kod bledu
Martwi mnie ten błąd solenoidu ciśnienia.Auto bylo skanowane SNAPem w zeszłym tygodniu i wywaliło P0748.OPCOM wykrywa ten błąd dopiero po zapaleniu sie kontrolki serwisowej,ale w ostateczności wykrywa to samo.Jak to w końcu jest. Przekłamane czy nie????
Jeżeli to ma znaczenie to nie wykasuje OPCOMem błędu P1700 jeżeli nie wykasuje wcześniej błędu na skrzyni.Aczkolwiek czasami pomaga ponowne uruchomienie silnika.Wykasowanie błędów skrzyni pozwala na pojeżdżenie do następnego dnia.Blad P170 jest nie do wykasowania,tyle ze z nim auto pracuje normalnie.P1700 i P0784 to już tryb awaryjny.
Pisze o błędach skrzyni w tym dziale bo to chyba ma związek z P170.
W tym tygodniu mam M.O.T. jak mi wywali błędy podczas M.O.T.u to raczej nie przyjadę. Jeżeli przejdzie to będę u Ciebie w weekend.
#11
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 18:56
Bledy silnika nie maja nic do MOT, pod warunkiem, ze mieszanka jest w normie (lambda jedynie moze byc poza norma)
#12
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2010 - 19:23
Skrzynia normalnie pracuje, ale pamietaj ze ona bierze dane z silnika. Jezeli w danych warunkach silnik ma za malo mocy (mieszanka uboga, szczegolnie na S) to i skrzynia inaczej sie zachowuje. Niestety te silniki 2.2/2.6 i 3.2 sa wypakowane elektronika i strasznie wrazliwe na cokolwiek. Dlatego ja bym najpierw poszukal przy silniku a potem ruszal skrzynie. Tym bardziej, ze bledy skrzyni i silnika wystepuja razem.
Bledy silnika nie maja nic do MOT, pod warunkiem, ze mieszanka jest w normie (lambda jedynie moze byc poza norma)
Ok załatwiam M.O.T. i jestem u Ciebie za tydzień...Zostawiam skrzynie w spokoju.
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 19:26
MOT auto przeszło bez zająknięcia.
#15
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 21:05
Po czym poznales, ze sa uszkodzone? Moga byc jedynie przypchane, moze od tych magicznych czyszczaczy do wtryskow sie zakleily?
#16
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 23:44
Troche dziwne, bo przy takim przebiegu nie padaja wtryski. No i to, ze silnik pracowal poprawnie.
Po czym poznales, ze sa uszkodzone? Moga byc jedynie przypchane, moze od tych magicznych czyszczaczy do wtryskow sie zakleily?
Jeszcze jak bylem u Ciebie to silnik dawał jakoś rade.W ciągu ostatnich dni nie dało się nim jeździć.Syk zasysanego powietrza gdzieś pod maska było już słychać podczas jazdy. Bledy były nie do skasowania.
Wczoraj spędziłem ładne kilka godzin u mechanika starając sie zlokalizować miejsce gdzie łapie lewe powietrze. Sprawdziliśmy każdy przewód co najmniej dwa razy i nic.Auto zostało u mechanika i dziś sam się doszukał.Padly 2 z czterech wtryskiwaczy.Wg. niego jeden był pęknięty i kawałek brakowało a drugiego nie dało się dokręcić i to on własnie przepuszczał.
W sumie wtryski załatwił mi z drugiej reki wiec drogo mnie to nie kosztowało.Rowniez nie jest powiedziane ze nie będzie mi wywalać błędów. Pojeździmy zobaczymy.
#17
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 06:25
Jeszcze jak bylem u Ciebie to silnik dawał jakoś rade.W ciągu ostatnich dni nie dało się nim jeździć.Syk zasysanego powietrza gdzieś pod maska było już słychać podczas jazdy. Bledy były nie do skasowania.
Wczoraj spędziłem ładne kilka godzin u mechanika starając sie zlokalizować miejsce gdzie łapie lewe powietrze. Sprawdziliśmy każdy przewód co najmniej dwa razy i nic.Auto zostało u mechanika i dziś sam się doszukał.Padly 2 z czterech wtryskiwaczy.Wg. niego jeden był pęknięty i kawałek brakowało a drugiego nie dało się dokręcić i to on własnie przepuszczał.
W sumie wtryski załatwił mi z drugiej reki wiec drogo mnie to nie kosztowało.Rowniez nie jest powiedziane ze nie będzie mi wywalać błędów. Pojeździmy zobaczymy.
No to teraz wszystko jasne. Jak robili Ci glowice to pewnie zgubili o'ringi na wtryskach lub ulamali koncowke i sam wtrysk pracowal poprawnie ale dostawal lewe powietrze.
Wtryski sie nie wkreca, ale sa wciskane i wszystkie sa na szynie, wiec jak brakuje o'ringu to bedzie puszczal lewe powietrze i pewnie stad lecialo.
Jakbys przyjechal w sobote to bym to zrobil za darmoszke. Jestem dosc mocno pewny, ze mam jeszcze zestaw wtryskow.
No ale dobrze, ze masz zrobione...teraz sprzedaj w diably i kup cos co sie nie bedzie psulo.
#18
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 11:03
No to teraz wszystko jasne. Jak robili Ci glowice to pewnie zgubili o'ringi na wtryskach lub ulamali koncowke i sam wtrysk pracowal poprawnie ale dostawal lewe powietrze.
Wtryski sie nie wkreca, ale sa wciskane i wszystkie sa na szynie, wiec jak brakuje o'ringu to bedzie puszczal lewe powietrze i pewnie stad lecialo.
Jakbys przyjechal w sobote to bym to zrobil za darmoszke. Jestem dosc mocno pewny, ze mam jeszcze zestaw wtryskow.
No ale dobrze, ze masz zrobione...teraz sprzedaj w diably i kup cos co sie nie bedzie psulo.
Odpalam auto a tu kontrolka serwisowa i skrzynia zostaje na 3ce.P1700.
Skasowalem bledy i udalo mi sie zrobic jakies 3 mile.Gaszenie silnika pozwala na chwilowe skasowanie ale za chwile kontrolka serwisowa zapala sie ponownie .
W zasadzie wywalilem kupe kasy i nic sie nie zmieniło.Przeplywka,sonda,wtryski
Jakieś pomysły????? Ktokolwiek?????
mkaminski100 może w sobotę wpadnę z tym gruchotem co??
#19
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 17:09
Jak chcesz to przyjedz jutro, o podobnej godzinie co ostatnio. Adres pamietasz.
#20
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2010 - 19:08
A slychac syk dalej? Bo mi przychodzi tylko lewe powietrze do glowy. Jak masz Op-Coma to porownaj czasy wtryskow, moze ktorys zle podaje.
Jak chcesz to przyjedz jutro, o podobnej godzinie co ostatnio. Adres pamietasz.
Syku nie słychać.Silnik pracuje jak marzenie.OPCOMem nie sprawdzę bo padł mi laptop.
Przejadę się jutro do ciebie może coś znajdziesz. Jeżeli nic nie wskóramy to sprzedam auto tak jak jest w obecnym stanie.To był drugi i ostatni raz jak kopiłem Omegę.Rozumiem jak się coś zepsuje i stajesz w miejscu.Bynajmniej wiadomo za co się zabrać.To co się dzieje z moim autem to jakiś żart.Cos się sypie od kilku miesięcy ale nie wiadomo co.Raz jeździ dobrze raz nie chce jeździć wogole.Przeklinam dzień w którym kopiłem to auto.
A co jest najbardziej flustrujace to to ze pisze dziesiątki postów a nikt nie wie co sie dzieje. Czyżby nikt wcześniej czegoś takiego nie miał???