Na pewno nie jeden z Was już to robił (wymiana czujnika położenia wału w X20XEV) i wielu ma pojęcie co i jak.
Nie odsyłajcie mnie proszę do archiwum bo w poradach jest opis (jak dla mnie) strasznie nieczytelny, rozmiary śrub się nie zgadzają itd itp, ogólny haos panuje.
Do rzeczy. Zabrałem się za to i to co udało mi się do tej pory zrobić to wywaliłem pasek, napinacz, odkręciłem śruby od sprężarki i koniec robota stoi bo sprężarka nie chce się odsunąć. Nie wiem czy odkręciłem wszystkie śruby (nie licząc tych od bagnetu i napnacza wykręciłem 7 sztuk), na dole jak użyję dużej siły to spręzarka przesunie się może o pół góra jeden centymetr. Niestety jest to stanowczo za mało aby wsunąć klucz w szczelinę(na ostatnim zdjęciu) w celu odkręcenia aluminiowego uchwytu.
Teraz pytanie co dalej robić, może nie wszystko odkręciłem, gdzie przyłożyć niutona, aby to ruszyć, sprężarka powinna się odsuwać luźno, czy też idzie to strasznie opornie? :pokoj:
Pomożcie bo auto na koziołkach pod blokiem, a głupio teraz skręcać wszystko tylko po to żeby do mechanika jechać :szpital:
Poglądowe fotki:





