

brak mocy na wyższych biegach
#1
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 18:26
mam jeszcze jedno pytanie od czego jest to pokrętło ?
[ATTACH]5803[/ATTACH]
#2
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 18:27
Witam. Posiadam problem taki iż na wyższych biegach nie posiadam mocy. Moja omcia nie chce wogóle przyspieszać. odczuwalne jest to od 3 biegu. ogólnie nie wchodzi do końca na obroty, na 4 biegu dojdzie tylko do 110km/h a na 5 tylko do 140km/h jest to uciążliwe podczas próby wyprzedzenia brak mocy powoduje niepewność podczas tego manewru. Proszę o pomoc
mam jeszcze jedno pytanie od czego jest to pokrętło ?
[ATTACH]5803[/ATTACH]
zapchany wydech albo katalizator .
a na zdjeciu to nie pokretlo tylko nakretka na zaworku do spuszczania/mierzenia cisnieni paliwa na listwie
#3
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 18:30
#4
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 18:32

#5
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 19:02
#6
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 19:03
A czy może być to coś związane z sondą tak podpowiedział mi jeden znajomy.
nakretka czy brak mocy ?
zacznij od tego ci napisalem w pierwszym poscie
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 14 marca 2010 - 20:21
#9
OFFLINE
Napisany 15 lipca 2010 - 21:04
Witam. Posiadam problem taki iż na wyższych biegach nie posiadam mocy. Moja omcia nie chce wogóle przyspieszać. odczuwalne jest to od 3 biegu. ogólnie nie wchodzi do końca na obroty, na 4 biegu dojdzie tylko do 110km/h a na 5 tylko do 140km/h jest to uciążliwe podczas próby wyprzedzenia brak mocy powoduje niepewność podczas tego manewru. Proszę o pomoc
Siemka miałem taki sam problem jak kolega bartel 89 i tak jak pisze beast ja miałem zapchany tylni tłumik szmaty zatkały tylni wylot , najśmieszniejsze to bylo że jak maiłem zapchany tłumik to spaliny wogóle nie były wyczuwalne tylko sama gorąca para

#10
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2010 - 13:22
Ja wiem że mam wydmuchaną uszczelke między kolektorem a wydechem.Czy to też może powodować spadek mocy(w czasie jazdy na LPG)?Odkręć też osłone termiczną z kolektora wydechowego i zobacz czy kolektor nie jest pęknięty. To też ma wpływ na moc silnika.
#11
OFFLINE
Napisany 27 marca 2015 - 18:56
Najpierw miałem problem z wolnymi. Okazało się ze to lewizna pod kolektorem. Usunąłem ten problem ale okazało się że mam problem z rozpędzaniem. Wymieniony czujnik wałka rozrządu bez zmian sonda ubogo na pełnym bucie. Podczas równej jazdy faluje więc raczej dobra. Wymieniałem ją jakiś miesiąc temu na nową. na wolnych też faluje co przy lewiźnie miała ubogo ale to już ogarnąłem. co jeszcze może być nie tak. Czasem to mam ochotę ją podpalić. Dostaje zawsze nówki części. Wymiany oleju kilka razy w roku ale ze względu na kilometry jakie robi. Może któryś z kolegów coś podpowie bo kończą mi się pomysły. Myślałem, że to może wina gazu więc wymieniłem reduktor na nowy ale dalej kicha i brak mocy na PB i LPG. Choć na tym drugim troszkę lepiej ale LPG trochę oszukuje czujniki.
#12
OFFLINE
Napisany 27 marca 2015 - 23:06
#13
OFFLINE
Napisany 28 marca 2015 - 15:58
Nie równo pracował na wolnych obrotach. Tak jakby nie pracował na jednym cylindrze.Kolego lewizna pod kolektorem jakie objawy dawała na wolnych obrotach?
Dziś po wymianie listwy wtryskowej PB zrobiłem testy na benie dalej mało mocy na pełnym bucie. Jak gaz w połowie to w miarę się rozpędza ale szału nie ma. Na LPG idzie raczej dobrze, a pomysłów na usterkę raczej brak. Pozostaje mi jeszcze przepływka bo czujniki już chyba w tym aucie wszystkie wymieniłem. Może któryś z kolegów miał podobny problem albo coś mu zaświta.
#14
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2015 - 10:49


#15
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2015 - 10:56
#16
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2015 - 12:39
Tomek Ty to wiesz jak dobić człowiekaopony masz niższe od serii więc prędkość i tak zawyżona
