

Tylne Zawieszenie Sanki Pod Most(wózek) Wachacze
#1
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 10:20
2.016v
Bardzo wygodne Auto
Mój Problem Polega Na Przekrzywieniu Kół z tylu Próbuje dojść czego to wina
wymieniłem Silent block na wahaczach (tył)
Kola dalej są rozjechane (wygląda Jak żaba )
Auto ma Hak i pochodzi z Holandii
Coś jest Pokrzywione. Moim zdaniem zostało Przeciążone i coś się Pogięło
Szczególnie lewe koło
Musze to w Miarę szybko zrobić bo Uszkodzą się Łożyska itd. .
i tu jest pytanie Wahacze Czy SANKI pod Most
#2
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 11:14
[B]
#3
OFFLINE
Napisany 13 marca 2010 - 12:56

Lewe kolo się najmocniej skrzywiło i góra kola weszła Do środka
jak Oglądałem Te wahacze Dość Solidnie wyglądają za to te mocowania na sankach
na takie solidne nie wyglądają dlatego myślę ze to sanki . . . .
Ale wrąbać się w koszty to nie sztuka . . .
hmm
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 15 marca 2010 - 19:05
Jutro Się Wezmę Za Wymiary Zobaczymy Co Się Pokrzywiło . . . . . .
#6
OFFLINE
Napisany 15 marca 2010 - 19:13
#7
OFFLINE
Napisany 16 marca 2010 - 02:59
A takie pytanie koledzy, czy wahacze z omegi c (bfl) podejdą do b ? u mnie koła są w ten sposób / \ mniej więcej jednakowo
Podejdą. O ile się nie mylę to nawet z 2.0 sedan do 3.0 kombi będzie pasować. Kąt koła powinien oscylować max do około -2st a na zawieszce sport do około -2st50min. Omega ma fabrycznie pochylone tak koła. Sprawdz na geometrii.
#8
OFFLINE
Napisany 16 marca 2010 - 08:53
Ja do wczoraj miałem problem z kątem nachylenia kół tylnych. Do wczoraj bo wymieniłem tuleje (oczywiście Lemforder

I tak kąty przed wymianą:
Lewy Tył: 3st 10'
Prawy tył: 2st 55'
Pow wymianie:
Lewy Tył: 2st 10'
Prawy tył: 2st 10'
Norma: 1st 55' +- 40'
#9
OFFLINE
Napisany 16 marca 2010 - 16:31
Pogięte są mocowania Wahaczy. . . Rożnica jest 1cm
#10
OFFLINE
Napisany 16 marca 2010 - 19:50

#11
OFFLINE
Napisany 16 marca 2010 - 20:54
Podejdą. O ile się nie mylę to nawet z 2.0 sedan do 3.0 kombi będzie pasować. Kąt koła powinien oscylować max do około -2st a na zawieszce sport do około -2st50min. Omega ma fabrycznie pochylone tak koła. Sprawdz na geometrii.
sedan i kombi maja inne wahacze. inne mocowanie amora
#12
OFFLINE
Napisany 03 października 2011 - 16:19
Chodzi mi dokładnie o to czy wycięcia powinny być z lewej i prawej strony tuleji patrząc z tyło do przodu auta? Czy może np wyciecia z przodu i tyłu, no chyba że np pod kątem jakoś bo jak wyjąłem stare to były ustawione tą pełną stroną ale w kierunku dyfra?
#13
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2012 - 14:08
Podepnę się pod temat gdyż mam podobny problem w mojej Omedze (rocznik 97 2.0 16v sedan). Mianowicie mam bardzo dużą odchyłkę kół tylnych do zewnętrznej strony (wewnętrzna strona opon bardziej zdarta) z tego co już wyczytałem to musze zmienić całe wahacze. I tu moje pytanie jakie gdzie i za ile kupić? A może któryś z klubowiczów mógłby jakieś odsprzedać?
#14
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 22:01
nie jestem pewny ale na tyle można regulować kąt kół za pomocą śruby.
Mam pytanko nie mogę znaleźć tylej do zamocowania mosty w 2.0 16V. Szukam i nic!! Jeżeli może ktoś pomóc to będę wdzięczny.

#15
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 22:04
Ke? Jasniej wez napisz, bo to sie kupy nie trzyma.Mam pytanko nie mogę znaleźć tylej do zamocowania mosty w 2.0 16V
#16
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2012 - 22:07
z tyłu nie ustawia się kątów tylko i wyłącznie zbieżność.nie jestem pewny ale na tyle można regulować kąt kół za pomocą śruby.