

Turbosprężaka - czy to zatarte cięgno?
#1
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 21:22
#2
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 21:34
#3
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 21:39
#4
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 21:39
Dobry penetrant i trochę siły, powinno puścić, później znów penetrant, a jak już się będzie swobodnie ruszać, to jakiś smar miedziany.Oraz jeżeli nie rusza się to jaki jest sposób na przywrócenie go do życia?
#5
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 21:45
#6
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 22:04
#7
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 07:59
A i jeszcze jedno bo z tego co się orientuję to w tej gruszce jest jakaś membrana jak to w środku wygląda czy w ogóle ta gruszka jest otwieralna lub można ją osobno kupić razem z cięgnem?
#8
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 18:00
przypuszczm że grucha jest zaprasowana i jej nieotworzysz, tak w srodku jest membrana i z jednej strony membrany działa na nia ciśnienie a z drugiej sprężyna, miedziaka masz popryskać na oś zaworu tej klapki.A i jeszcze jedno bo z tego co się orientuję to w tej gruszce jest jakaś membrana jak to w środku wygląda czy w ogóle ta gruszka jest otwieralna lub można ją osobno kupić razem z cięgnem?
#9
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 12:01
cięgno sprawdzone chodzi ładnie ta kierowniczka w turbince nie jest zatarta a samo cięgno co z gruszki wychodzi przy użyciu siły wysuwa się i ciśnienie trzyma czyli membrana dobra a więc nie ma się do czego doczepić. A i sprawdziłem jeszcze po przygazownaiu do 4,5 tyś obrotów uchyla się pod wpływem nadmiaru spalin w turbinie a więc jest wszystko sprawne.
#10
OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 08:20
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 10:18
to nie jest kierowniczka tylko zawór upustowy i wygląda taktej kierowniczki jak się to fachowo nazywa to nie wiem

kierowniczka jest w Y25DT i wygląda to tak


#13
OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 14:12
#14
OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 15:03
tak sciagasz dolot powietrza do turbo i mozesz nim poruszacda się bez zdejmowania turba sprawdzić czy wirnik turbiny obraca się bez oporów?
#15
OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 15:05
No to już wiem jak powinno się zachowywać to cięgno i ten zawór. da się bez zdejmowania turba sprawdzić czy wirnik turbiny obraca się bez oporów?
jak zdejmiesz od spodu wąż od turbo co idzie do IC to zobaczysz wirnik. jak zapalisz to nawet powinien się kręcić

a DamianSz jeszcze lepiej Ci doradził..pozdrawiam
#16
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 15:58
ostatnio zdjąłem wąż idący od IC odpaliłem auto i dałem gazu i w sumie nic a kiedyś był huk z turbo
jak wąż założyłem na rezonator z poluźnioną obejmą to przy dodaniu gazu zeskoczył ale bez szału
no to dzisiaj obejrzałem zawór upustowy czy się nie zablokował w pozycji otwartej bo słychać świst przy dodawaniu gazu
ale w ogóle nie mogę go ruszyć w żadną stronę

czy dużo trzeba użyć siły bo próbowałem go ruszyć z pozycji leżącej to nie miałem zbytnio pola do popisu??
#17
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 10:41