Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Skrzywione pod kątem tylne prawe koło.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 05 marca 2010 - 19:46

Po raz kolejny udzielam się koledzy/ koleżanki z pomocą do Was. Temat jest dość dziwny i nie wiem jak go prawidłowo nazwać. Pisałem już wcześniej o mojej przygodzie http://forum.omegakl...postcount=12001 i mój problem jest z nią związany. Otóż byłem na ustawieniu zbieżności i niby jest cacy, gdyż autko jedzie prosto. Problem jest z prawym tylnym kołem, ponieważ gościo powiedział mi, że jest pochylone pod większym kątem niż być powinno. Więc zapytałem co z tym zrobić, odpowiedział że nie ma pojęcia. Nie wiem do kogo się z tym zgłosić i czy mogę spokojnie podróżować? :confused: Może ktoś miał taki problem i sobie z tym poradził?

Dodaję rysunek http://img502.images...us/i/kolay.jpg/ czerwoną kreską oznaczyłem pochylenie koła. :pokoj:

Ups, proszę o przeniesienie postu Zawieszenie, Podwozie, Hamulce i Koła , dopiero zobaczyłem że wszedłem w złą zakładkę.

#2 OFFLINE   rafipl

rafipl
  • 418 postów
  • Dołączył: 06-01-2008
  • Skąd: Lubniewice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 marca 2010 - 00:08

no z tym moze byc problem. generalnie jesli kolo jest tak pochylone to znaczy ze dostala ktoras czesc tylnego zawieszenia. posprawdzaj dokladnie czy wszystkie tylne gumy, jaja, wachacze sa w porzadku, ale raczej watpie zeby problem dalo sie zauwazyc golym okiem, bo delikatnie moze oberwal wachacz i pozamiatane... najlepiej przekladka calej tylnej zawieszki wg mnie ;) chyba ze zostawic jak jest - bedzie zarlo opone niestety. zalezy tez o jakim wychyleniu ponad norme mowisz. jesli jest to pare minut to bym zostawil. sam u siebie mam z tylu na kolach ok 3-4minuty odchylu od normy i jest ok i opon nie zdziera...

#3 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 marca 2010 - 17:42

skrzywiony wahacz prawdopodobnie po zaliczeniu tego rowu , trzeba go wymienić

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#4 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 07 marca 2010 - 16:33

Dzięki chłopaki za info. Zobaczymy, może też mi się uda podróżować jak Tobie rafi, a jak nie to trzeba robić. Bo na oko to wahacz jest oKej

#5 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 marca 2010 - 03:26

Dzięki chłopaki za info. Zobaczymy, może też mi się uda podróżować jak Tobie rafi, a jak nie to trzeba robić. Bo na oko to wahacz jest oKej


Miałem po wjechaniu w dziurę półtorej stopnia różnicy na pochyleniu koła pomiędzy tylnymi kołami i autko nie wiedziało w którą stronę jechać. Na 100% wymień ten wachacz na początek bo mimo iż wygląda jak od czołgu to potrafi się pogiąć i posprawdzaj czy nic więcej nie ucierpiało (w szczególności drążek zbieżności). Po wymianie tego wachacza tylnego kąt pojawił się prawidłowy i teraz jeżdzi już znów prosto.