


Sprezarka ciagle chodzi ???????
#1
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 00:34

#2
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 00:56
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#3
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 08:22
O.k. tylko co z tym robic?????????????????????????I jeszcze dodam ze jak ta sprezarka sobie caly czas smiga to jak wlanczam klime to wentylator na chlodnicy klimy ani drgnie a powinien chyba sie wlaczyc? Czy jak odpepne wtyczke od sprezarki to powinna sie wylaczyc??? Bo chyba ja odlczacze bo troche zaczela wyc:(
#4
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 09:19
ale u ciebie moglo sie sprzeglo przypalic i pozostac w pozycji wlaczone.
ale sprawdz najpierw z ta wtyczka.
jak nie pomoze to sprobuj uderzyc mlotkiem w sprzeglo sprezarki. najlepiej jak silnik pracuje. moze pusci wtedy
#5
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 23:17
teoretycznie po odlaczeniu wtyczki sprezarka powinna przestac pracowac.
ale u ciebie moglo sie sprzeglo przypalic i pozostac w pozycji wlaczone.
ale sprawdz najpierw z ta wtyczka.
jak nie pomoze to sprobuj uderzyc mlotkiem w sprzeglo sprezarki. najlepiej jak silnik pracuje. moze pusci wtedy
Dzisiaj nie dalem rady sprawdzic bo mi kobieta porwala auto ale jutro z samego rana sprobuje i napisze co wskuralem
#6
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 23:30
wentylator na chlodnicy klimy ani drgnie a powinien
Dokładnie, ale może się nie włączać bo nie ma czynnika w układzie i brak ciśnienia na czujniku. Dlatego sprężarka mogła zacząć wyć bo nie ma smarowania
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#7
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 09:11
#8
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 09:19
masz sklejone sprzeglo sprezarki (raczej do wymiany)
te kable to podlacz do czujnika. bez tego wentylatory tobie nie rusza jak powinna dziaac klima. w ogole sprezarka tez nie powinna sie wlaczac, no ale masz problem ze sprzeglem.
a na koniec sprawdzic czy w ukladzie jest czynnik i ewentualnie szczcelnosc. ale podejrzewam, ze raczej sprezarka powiedziala papa jezeli dlugo tak jezdziles.
#9
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 09:21
#10
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 09:47
By sprawdzić czy w układzie jest czynnik - znajdź na przewodzie króciec do napełniania, odkręć czarny plastikowy kapturek i cienkim śrubokrętem na króciutki moment wciśnij kulkę zaworu. Powinno dość mocno psyknąć czynnikiem. Jeśli psiknięcie masz niemrawe lub w ogóle nic się nie dzieje - czynnika nie ma.
#11
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 23:30
wlasnie o tym myslalem tylko nie wiem jak puscic ten pasek? Jesli ktos moze to prosze o jakas porade bo ta sprezarka powoli zaczyna ma zagluszac silnik

#12
OFFLINE
Napisany 04 marca 2010 - 23:36
kup krótki pasek klinowy by ominąć sprężarkę.
wlasnie o tym myslalem tylko nie wiem jak puscic ten pasek? Jesli ktos moze to prosze o jakas porade bo ta sprezarka powoli zaczyna ma zagluszac silnik
uzywka sprawna 200 z groszem i masz sprawna klime - a lato tuz tuz
#13
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 00:12
#14
OFFLINE
Napisany 05 marca 2010 - 00:18
Jezeli sprężarka sie zatarła w skutek braku gazu i smarowania to przed załozeniem nowej sprężarki bedziesz musiał wyczyścić cały układ z opiłków aluminium.Bo jeśli założysz nową i cały ten syf zacznie krążyć w układzie to zatrzesz tą nowa sprężarkę , pieniądze i robota pójdą w błoto.
Wiec chyba raczej nie bede kupowal nowej sprezarki bo nie mam teraz na to funduszy, raczej zastosuje najprostsze rozwiazani-omine ta sprezarke tylko chcialbym wiedziec jak ulozyc krotszy pasek
#15
OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 00:55
#16
OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 19:58
