

czy parownik uszkodził sie od przegrzania ?
#1
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 11:59
#2
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 22:32
#3
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 10:19
Polecam wyżucenie gazowego silnika krokowego i włożenie zwykłego registra na śrubę. Ale mogą się doczepić przy preględzie - według uni i przepisów za przepływ gazu musi odpowiadać elktronika ale wyżej wymieniony gazowy silnik krokowy bardzo często się zapycha i zacina ( jeżeli nie otwoży się całkiem to odczuwa się że auto ma mniejszą moc) przy zwykły registrze ustawione jest to raz mechanicznie. Mi strasznie pomogło auto dostało tak jakby w moim odczuciu 2 cylindry.
tyle ze przy zwyklej srubie nie ma mozliwosci ustawienia prawidlowej mieszanki stechiometrycznej w kazdym zakresie obrotow przez co w wiekszosci jezdzisz na ubogiej mieszance no bo przeciez nie rozkrecisz na tyle zeby plakac ze za duzo pali. a potem placza ze sa problemy- a to silnik sie zatarl a tyo przylapalo na panewce a to kompresje stracil.

#4
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 10:41
#5
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 22:24
#6
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2010 - 14:55
#7
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2010 - 20:18
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 15:12
#11
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 17:00
Mi utawili to przy obrotch około 3500 tyś i przez 5 lat nie miałem z tym problemów, przejechałem 80000 tyś km a auto miało ogółem 190000 tyś jak je sprzedawałem i pobierało około 200 ml oleju na 10 000 km. Niechcę się kłucić ale nikt mi nie wmówi że od gazu zatre silnik, na bęzynie też można szybko motor zadźgać, wszystko zależy od szofera.
chyba tylko zapomniałeś jakie skutki dla silnika ma zbyt uboga i zbyt bogata mieszanka bo raczej nie uwierzę że cały czas jeździłeś na obrotach 3500, potem delikwent który kupił od ciebie auto remontował głowice bo wiele z niej nie zostało
#12
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 17:39
ile ta instalacja ma przejechane kilometrow?? podaj nawet orientacyjny przebieg nawet
sprawdzali czy wtryskiwacze gazowe wszystkie podaje gaz??? czy nie ma peknietej membranyw reduktorze??
#13
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:11
#14
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 18:17
wartosci adaptacyjne to mapa wtryskow benzynowych i gaz pobiera od nich impulsy
#15
OFFLINE
Napisany 25 lutego 2010 - 19:21
tam gdzie wpiety w reduktorze ten wezyk podcisnieniowy ..tam psiknac ??
wydaje mi sie ze jest wszystko szczelne , bynajmniej gazu nie czuc , ale ok zrobie jak mowisz
#16
OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 09:05
#17
OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 12:21
#18
OFFLINE
Napisany 01 marca 2010 - 14:31
Kiedyś wyszperałem coś na temat czyszczenia/testowania wtryskiwaczy.Koledzy czy wtryski gazu się czysci ? jak tak to jakie są przyczyny jak ktorys jest zapchany ? moze to u mnie siedzi ...
http://prinsczyszczenie.pl/
Chętnie bym dał do czyszczenia ale benzynowe.
#19
OFFLINE
Napisany 03 marca 2010 - 14:39
#20
OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2011 - 23:02
Pozdrawiam