


Brak mocy w 2.2. DTI bardzo proszę o pomoc
#1
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 18:36

#2
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 19:19
Bo Ja miałem taki przypadek,że jak odpaliłem auto,to po chwili się zapalał chek i auto było strasznie mułowate.Okazało się,że mam padnięty czujnik położenia wału.A objawy miałem podobne jak u Ciebie.
#3
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2010 - 20:18
Odczytaj błędy , może jest coś zapisane ( dodam że błędy odczytasz tylko po przez podpięcie pod komputer ).
#4
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 11:49


#5
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 15:28

Ale na pocieszenie powiem, że ja w sumie to samo miałem, jakiś 1000km po kupnie tej Omegi też mi padł ten czujnik.

#6
OFFLINE
Napisany 10 lutego 2010 - 20:09
dokladnie te same problemy mialem co ty. te same zeczy powymieniane i nic. auta nie mialem ponad 6 miesiecy! az tu nagle okazalo sie ze wtryski sa do wyzucenia poniewaz sa dwu punktowe, to znaczy ze pierwszy punkt wtrysku ci sie wlacza jak mu nie gazujesz mocno ktory w twoim przypadku dziala a drugi punkt wtrysku zalacza sie jak mu docisniesz, ktory w twoim przypadku nie dziala. powymieniali wtryski i nagle zacza hulac ale ze wtryski byly juz uzywane to do dzisiaj nie ma takiego kopniecia jak przed wymiana.
pozdrawiam i zycze powodzenia z omcia!
p.s. jaki przebieg ma autko?
Część ja też jestem od niedawna użytkownikiem omegi 2.2 DTI z 2001r. kupiłem ja od gościa który sprowadził ja z Niemiec było z nią wszystko ok auto ładnie paliło i wszystko ale gdy samochód się zagrzał trochę miałem podobny problem jak ty zapalała się kontrolka silnika i silnik dostawał muła przyjechał do mnie mechanik z komputerem i wyskoczyły dwa błędy czujnik położenia wału i pompa wtryskowa. Załamałem się auto ledwo kupione a już u mechanika i kolejne pieniądze. Ale koleś powiedział żeby się nie martwic bo wczoraj robił opla signum z tym silnikiem i miał takie same objawy wymienił w nim czujnik położenia wału i wszystko ok. O dałem mu auto i po dwóch dniach samochód był zrobiony wymienił czujnik położenia wału koszt 200zł plus robocizna 50zł i auto hula przejechałem nim już ponad 1 tys km i po usterce ani śladu!
!
#7
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 08:45

zyli to ten czujnik wału Drodzy Forumwicze czy jak? zastanawia mnie tylko czemu po prawidłowym założeniu pompy samochód dobrze hulał przez ok. 100 km i potem nagle stanął? AHa. komputer nic nie wykazuje tzn pojawia się jakiś błąd bodajże P1590 ale z tego co wiem to nie ma wpływu na mój problem. Pozdrawiam!
#8
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 08:54
#9
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 10:29
#10
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 13:37
wyjmujesz kluczyki na 3s i wszystko jest niby OK do momentu osiągnięcia 3000
ja miałem podobną sytuację okazało się (tu niestety z nerwów nie wiem który) że w jednym z zaworów EGR jest walnięta blaszka mech podlutował i wszystko gra!

jednak mam wrażenie że KLUCHA się muli na 1 i 2 biegu idzie do czerwonego
ale na 3 i 4 po 3500 obr łapie doła
#11
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 18:13
na temat egr i błędu 0400 sa całe tomy, trzeba poszukac. jesli wstawiony jest zamiennik przeplywki - tez czesto dają checka przy duzych obrotach.
Moze byc ze turbo przelodowuje i tez włączy sie check...
komputer, komputer i jechac z podpietym, patrzec. tak nikt tobie nie podpowie co moze byc nie tak.