Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

po wymianie uszczelki pokrywy zaworow silnik nie pracuje na jeden cylinder


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   scolmanfWS3P

scolmanfWS3P
  • 2 postów
  • Dołączył: 05-02-2010

Napisany 05 lutego 2010 - 18:53

witam,
w zeszlym tygodniu wywalilo mi uszczelke od pokrywy zaworow (olej wylewal sie na kolektor , dymilo pod maska juz po przejechaniu 2 km ).Samochod zostal oddany do mechanika ktory wymienil uszczelki, niestety po poskrecaniu wszystkiego i odpaleniu auta , silnik nie chodzi na jeden cylinder...Mechanik szukal caly dzien przyczyny, nawet wymienial swiece ktore tydzien wczesniej sam mi wymienial razem z kablami i dalej nic...na koniec dnia padlo niestety na uszczelke pod glowica , jednak dziwi mnie fakt ze to stalo sie po wymianie uszczelek od pokrywy zaworow
Teraz moje pytanie , co mogl przeoczyc mechanik skladajac wszystko spowrotem do kupy ? Ta uszczelka glowicy mnie troche przeraza , bo koszty sa ogromne a gosc ktory to wszystko robi dobrze sie zna na swojej robocie.

Dodam jeszcze ze wczesniej juz mialem obawy co do uszczelki pod glowica gdyz na wlewie od oleju gromadzilo sie dosc sporo mazi. Podjechalem do mechanika , wsiadl za kierownice , wydar na autostrade z dosc duzym impetem :) a nastepnie po powrocie do zakladu sprawdzil twardosc wezy i okazalo sie ze nie sa twarde (na tyle) a maz zbiera mi sie z powodu okresu zimowego w ktorym na codzien dojezdzam do pracy 3km ...wieksze trasy robie weekendami. Auto posiadam od 3 miesiecy wiec nie jestem w stanie stwierdzic czy taka maz byla tez latem.

#2 OFFLINE   klimi

klimi

    Kulam się megane scenic

  • 355 postów
  • Dołączył: 15-04-2009
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 lutego 2010 - 19:16

Kolego mogła paść cewka, lub kable WN ;)

#3 OFFLINE   paco1975

paco1975
  • 20 postów
  • Dołączył: 22-01-2010
  • Skąd: Mielec

Napisany 05 lutego 2010 - 19:22

Kolego mogła paść cewka, lub kable WN ;)


witam ja tez bym tam najpierw patrzyl przewody WN ;)sprawdzisz na rezystanje omomierzem ;)

#4 OFFLINE   scolmanfWS3P

scolmanfWS3P
  • 2 postów
  • Dołączył: 05-02-2010

Napisany 06 lutego 2010 - 08:20

tak jak napisalem wczesniej, kable niecaly tydzien wczesniej byly wymieniany razem ze swiecami

#5 OFFLINE   paco1975

paco1975
  • 20 postów
  • Dołączył: 22-01-2010
  • Skąd: Mielec

Napisany 06 lutego 2010 - 15:11

tak jak napisalem wczesniej, kable niecaly tydzien wczesniej byly wymieniany razem ze swiecami


OKI sciag przewod ze swiecy i do masy zobacz czy jest iskra jak nie wiesz na ktory garczek nie chodzi to sciagaj przewody na zapalonym silniku zobaczysz roznice pracy jak juz sie zorietujesz ktory nie chodzi to sciag przewod i do masy jak nie bedzie iskry to cewka walnieta pozdrawiam

#6 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 lutego 2010 - 19:31

tak jak napisalem wczesniej, kable niecaly tydzien wczesniej byly wymieniany razem ze swiecami

to że kable i świece nowe to nie znaczy że trzeba głowice ściągać bo na jeden gar nie pali
mogła cewka paść !!!

wydar na autostrade z dosc duzym impetem a nastepnie po powrocie do zakladu sprawdzil twardosc wezy i okazalo sie ze nie sa twarde (na tyle)

może korek walnięty na zbiorniczku
sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze,zdjęcie głowic to ostateczność !!!!!!!!!!!

#7 OFFLINE   zuza411

zuza411
  • 255 postów
  • Dołączył: 27-12-2006
  • Skąd: Działdowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 lutego 2010 - 23:15

Mogę się mylic ale kilka razy to przerabiałem.Zawsze wypinała mi się któraś kostka z wtrysku

#8 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 07 lutego 2010 - 01:08

O tyle dobrze, że jak mu nie pali na jedną tylko to przynajmniej wie, że impulsator w sterowniku ma dobry.... (jeszcze) :)

#9 OFFLINE   OSKARtsn

OSKARtsn
  • 1 postów
  • Dołączył: 15-05-2010

Napisany 23 listopada 2010 - 23:58

witam
2.5 v6 95r pb+lpg
mam podobny problem.
po wymianie uszczelki dekla poskładałem kluche odpaliłem na pb i jakby na jednym garku nie chodziła przerzuciłem na gazownie i smiga jak zegarek:(:(:(

przetrząsnąłem wszystkie wtyczkii wygląda jakby było ok.
zuza411 masz na mysli wtyczki miedzy vkami kolektora ssacego?

jakby ktos miał patent gdzie strzeliłem babola to prosze o podpowiedz bo pierwszy raz to rozbierałem:)

#10 OFFLINE   MaciekDiablo

MaciekDiablo
  • 20 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Warszawa

Napisany 27 listopada 2010 - 10:37

witam podczepię się pod temat mam taki problem po wymianie uszczelki pod głowicą i złożenie całego silnika nie ma iskry na pierwszym i czwartym cylindrze co to możne być auto to Omega B 95r 2.0 16v mam pytanko czy ktoś z warszawy może mógł by mi pożyczyć na chwile cewki żeby sprawdzić czy to ta część

#11 OFFLINE   v1sua1

v1sua1

    WRC (warcy-rycy-czeszczy)

  • 62 postów
  • Dołączył: 24-10-2008
  • Skąd: Łomża

Napisany 27 listopada 2010 - 21:20

witam
2.5 v6 95r pb+lpg
mam podobny problem.
po wymianie uszczelki dekla poskładałem kluche odpaliłem na pb i jakby na jednym garku nie chodziła przerzuciłem na gazownie i smiga jak zegarek:(:(:(

przetrząsnąłem wszystkie wtyczkii wygląda jakby było ok.
zuza411 masz na mysli wtyczki miedzy vkami kolektora ssacego?

jakby ktos miał patent gdzie strzeliłem babola to prosze o podpowiedz bo pierwszy raz to rozbierałem:)


Trzeba rozebrać jeszcze raz i sprawdzić wszystkie kostki od wtryskiwaczy, równie dobrze może wtrysk jest źle wpasowany.
Miałem podobny problem tylko wyszedł dopiero po tygodniu i wywaliło błąd a przyczyna niedopięta kostka wtryskiwacza nr5 ;) Nie wiem czemu ale na gazie(STAG 300) było to samo.

pierwszy raz to rozbierałem:)


Zawsze musi być ten pierwszy raz :D ale następnym razem będzie coraz szybciej i sprawniej.