

Koszt naprawy uszczelki pod głowicą
#1
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2010 - 16:02
#2
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2010 - 16:17
Planowanie głowicy od strony tłoków
Planowanie głowicy od strony kolektora wydechowego
Ciśnieniowe pod temperaturą sprawdzenie szczelności
12 uszczelniaczy zaworowych (4 zawory 4 prowadnice były pogięte urwał się tłok)
naprawa 2 gwintów w głowicy hail-cail
500 zł http://www.glowiceolejnik.pl/
Planowanie kolektora 30 zł
uszczelka pod głowicę 59 zł Victor reinz
uszczelka pod kolektor 18 zł
śruby do głowicy 10 sztuk Goetz 55 zl
szpilki i nakrętki do kolektora 40 zł
siemeringi wałków rozrządu 20 zł
wymiana oleju po podniesieniu płyn poleciał w olej 120 +20 filter
petrygo 20 zł
uszczelki pod pokrywą zaworów ja dałem na silikon można wymieniać oringi pod kolektor ssący dałem stare
to chyba wszystko.
#3
OFFLINE
Napisany 04 lutego 2010 - 16:35
Na początku roku robiłem to tak:
Planowanie głowicy od strony tłoków
Planowanie głowicy od strony kolektora wydechowego
Ciśnieniowe pod temperaturą sprawdzenie szczelności
12 uszczelniaczy zaworowych (4 zawory 4 prowadnice były pogięte urwał się tłok)
naprawa 2 gwintów w głowicy hail-cail
500 zł http://www.glowiceolejnik.pl/
Planowanie kolektora 30 zł
uszczelka pod głowicę 59 zł Victor reinz
uszczelka pod kolektor 18 zł
śruby do głowicy 10 sztuk Goetz 55 zl
szpilki i nakrętki do kolektora 40 zł
siemeringi wałków rozrządu 20 zł
wymiana oleju po podniesieniu płyn poleciał w olej 120 +20 filter
petrygo 20 zł
uszczelki pod pokrywą zaworów ja dałem na silikon można wymieniać oringi pod kolektor ssący dałem stare
to chyba wszystko.
Ja w Rzeszowie robiłem u mechanika wymiane uszczelki zapłaciłem za całosc 1200 zł z tym ze ja mam 2.0 16v W tym był olej, filtr, płyn chłodniczy, komplet świec(zmieszalo mi płyn z olejem) uszczelka pod głowice, termostat, planowanie głowicy, regeneracja głowicy, robocizna.
#4
OFFLINE
Napisany 29 marca 2010 - 22:52
Na początku roku robiłem to tak:
śruby do głowicy 10 sztuk Goetz 55 zl
Witam...
'mih2' czy mógłbyś mi podpowiedzieć gdzie dokupiłeś sobie śruby do głowicy nadodatek tak dobrej firmy jak GOETZ i jeszce po tak niskiej cenie??
bardo będę wdzięczny bo z tymi śrubami to naprawdę lipa jest, a co do ASO to jeszcze nie dzwoniłem, ale wiem jak oni potrafią zażyć człowieka ceną, czasami to aż mi się śmiać chce....:jump:
#5
OFFLINE
Napisany 30 marca 2010 - 10:19
co do 2.0 to mi do tego doszedł kompletny rozrząd (300zł) i zakończyło się kwotą 1250 zł w Gorlicach, więc opłaca się (jeśli auto jeździ jeszcze) poszukać dalej od dużego miastaJa w Rzeszowie robiłem u mechanika wymiane uszczelki zapłaciłem za całosc 1200 zł z tym ze ja mam 2.0 16v W tym był olej, filtr, płyn chłodniczy, komplet świec(zmieszalo mi płyn z olejem) uszczelka pod głowice, termostat, planowanie głowicy, regeneracja
głowicy, robocizna.
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2010 - 21:52
ewentualnie gdzies z okolic gdanska, jesli da rade

#8
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2010 - 21:57
[B]
#9
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2010 - 16:53
#10
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2010 - 20:20
J. W. Goethe "Faust"
#11
OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 11:50
Panowie kogo polecicie w rejonach Sosnowca , Dąbrowy iokolic ? Generalnie omcia troszke zaczyna szalec, nie licząc czujnika wałka rozrządu i znikającego dziwnym trafem łynu chłodzącego , to jeszcze kopci na niebiesko : )
Podjedz na Naftową tam chłopaki robią tylko opelki Naftowa1 tel.510 056 280
rok produkcji: 2002
przebieg: 135.000 km