obrotomierz i wskaźnik paliwa nie działa!?
Napisany 24 lutego 2007 - 22:59
Mam mały problem z moja Omega.
Jako że jest to moja pierwsza omega jeszcze jestem troche "zielony" w tych sprawach.
Mianowicie wczoraj przestał działać mi obrotomierz i wskaźnik poziomu paliwa.
Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są OK.
Przeszukalem forum i znalazlem post w którym omówiony byl ten problem a rozwiązaniem okazała się wymiana liczników. Jutro zamierzam zerknąć na zegary od drugiej strony ale obawiam sie ze bez wymiany sie nie obejdzie. W obec tego chciałem dowiedzieć sie czy każde zegary podejdą do mojego autka czy muszą być od konkretnego modelu?(posiadam MV6 atomat) A może jest jakaś inna przyczyna i jak mozna sie upewnić o awarii liczników?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Napisany 25 lutego 2007 - 23:23
Witam
Mam mały problem z moja Omega.
Jako że jest to moja pierwsza omega jeszcze jestem troche "zielony" w tych sprawach.
Mianowicie wczoraj przestał działać mi obrotomierz i wskaźnik poziomu paliwa.
Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są OK.
Przeszukalem forum i znalazlem post w którym omówiony byl ten problem a rozwiązaniem okazała się wymiana liczników. Jutro zamierzam zerknąć na zegary od drugiej strony ale obawiam sie ze bez wymiany sie nie obejdzie. W obec tego chciałem dowiedzieć sie czy każde zegary podejdą do mojego autka czy muszą być od konkretnego modelu?(posiadam MV6 atomat) A może jest jakaś inna przyczyna i jak mozna sie upewnić o awarii liczników?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Zanim zerkniesz w zegary sprawdź jeszcze miernikiem ładowanie akumulatora. Zbyt duży prąd lub zbyt mały powoduje czesto takie " zegarowe historie".
Napisany 25 lutego 2007 - 23:53
Napisany 26 lutego 2007 - 11:04