Panowie może ktoś z was podpowie mi który przekaźnik jest od pompy paliwa. bo wcale jej nie slychac i podejrzewam że nie chodzi bo ciężko pali i potrafi zgasnąć za pierwszym rozruchem na zimnym silniku.


Przekaźnik pompy paliwa.
Rozpoczęte przez
BenekKNS
, 31 sty 2010, 22:03
5 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 22:03
#2
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 22:19
W Y25DT to ten czarny, u Ciebie powinno być tak samo
Pozdro
Pozdro
#3
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 22:39
ok dzięki. a może wiesz jeszcze od czego jest ten drugi od prawej?bo pali cały czas bezpiecznik przy nim.
#4
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 22:52
Napisałem Ci głupotę, przekaźnik pompy paliwa w Y25DT jest 4 od lewej, sorka ale nie mam schematu do X25DT, ten co Ci wskazalem powinien byc od rozrusznika, przepraszam za klopot
Krzysiek
Krzysiek
#5
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 23:38
Panowie może ktoś z was podpowie mi który przekaźnik jest od pompy paliwa. bo wcale jej nie slychac i podejrzewam że nie chodzi bo ciężko pali i potrafi zgasnąć za pierwszym rozruchem na zimnym silniku.
Jak masz chęć podjechać do mnie to możemy przekładać wszystkie - jeden po drugim, aż znajdziemy. Tylko, że... pod chmurką. Mam też pompę - prawie sprawną (coś nie łączy przy stykach i trzeba czasami poruszyć wtyczką, żeby zaskoczyła (do jazdy się nie nadaje więc zmieniłem). W razie co PW.
#6
OFFLINE
Napisany 01 lutego 2010 - 00:01
patrzyłem wtyczkę przy pompie. są 4 piny. jeden to masa, potem po srodku są dwa plusy(marny na nich prąd ale może to od wskaźnika) a na ostatnim nie ma nic, nawet po przekręceniu stacyjki i to też nie jest masa. Grinchi bym podjechał ale znowu mrozy wróciły i juz jej nie odpale bo świece nie grzeją tzn chyba jedna tylko grzeje. w lato tak odkładałem wymiane i w końcu jest kicha. jak jest temperatura w okolicach zera to odpala a teraz to tylko na kopcia. yyy kurde a może to przez świece...tylko że tej pompki wogóle nie słychać tzn nigdy jej nie słyszałem ale w lato nie było problemów z rozruchem. jeszcze jutro zrzuce przewód paliwowy z pompki i zobacze czy 'sika'. dzisiaj patrzyłem na odpowietrzniku filtra paliwa i po przekręceniu stacyjki i odkręceniu odpowietrznika nie leci paliwo tylko słychać jak 'ssie' czyli sie zapowietrza.