

wymiana węży przelewowych omega 2.0dti
#1
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:09
#2
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:21
#3
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:22
#4
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:26
#5
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:29
#6
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:36
a w jaki sposób pompowałeś paliwo gruszką gdzie ją założyłeś?
#7
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:39

#8
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 21:42
#9
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 20:49
#10
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 21:18
Oryginalny oplowski wężyk przelewowy (~100zł/m, ale potrzeba z pół metra), oryginalne trójniki (~50zł 3 sztuki), odpowietrzanie i sama wymiana?
W sumie jeśli te wszystkie elementy, to cena w serwisie Opla nawet atracyjna, choć ciężko mi w to uwierzyć.

#11
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 23:16
Czas roboty na parkingu będąc nie przygotowanym - 15-25 min.
200zł to atrakcyjna oferta? Jaja jakieś... nie róbmy z siebie lewusów.
#12
OFFLINE
Napisany 14 lutego 2010 - 23:44
#13
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 07:12
Również nie widzę powodu do fascynacji ceną usługi 200zł w ASO. Najważniejsze jest wyjęcie starych wężyków i zaślepienie zasilania pompy, aby sie nie zapowietrzyła podczas wymiany.. Szczerze powiem , to w sumie max 1/2 h pracy i 180zł w kieszeni.
Pozdrawiam
#14
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 07:36
Złodziei z ASO ratuje tylko TECH i dostęp do niektórych części....
#15
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 10:25
Przynajmniej mam pewność że mam dobrze zrobione i odpowietrzony układ a wiem że są z tym problemy jak robi się samamu
#16
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 17:49
#17
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 19:53
#18
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 20:05
#19
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 20:07
#20
OFFLINE
Napisany 23 marca 2010 - 22:38