Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wymiana węży przelewowych omega 2.0dti


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lewy1010

lewy1010
  • 43 postów
  • Dołączył: 09-04-2009

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:09

Witam wszystkich mam problem z porannym odpalaniem swojej omesi strasznie długo muszę kręcić żeby załapała i dzisiaj się dowiedziałem że mam do wymiany węże przelewowe czy ktoś może już to kiedyś wymieniał i czy skomplikowane to jest pozdrawiam LEWY1010

#2 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:21

Dużo osób miało do czynienia. Skomplikowane nie jest, aczkolwiek zalecana ostrożność (żeby nie zostawić resztek starych wężyków) i lepiej od razu wymienić również trójniki (3 sztuki po około 16zł w ASO). Bardziej skomplikowane jest odpowietrzenie, a to lepiej zrobić porządnie i z głową.

#3 OFFLINE   saperrr7

saperrr7
  • 93 postów
  • Dołączył: 22-09-2008
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:22

3 trójniki i 1 metr wężyka 3.2mm isam dasz rade to wymienić
saperrr7

#4 OFFLINE   lewy1010

lewy1010
  • 43 postów
  • Dołączył: 09-04-2009

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:26

No właśnie ale co potem jak wymienię ponoć jest właśnie problem z odpowiietrzeniem

#5 OFFLINE   saperrr7

saperrr7
  • 93 postów
  • Dołączył: 22-09-2008
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:29

Musisz odpowietrzyć przez powrót.Chociaż ja po wymianie pod pompowałem paliwo gruszką i ogień.
saperrr7

#6 OFFLINE   lewy1010

lewy1010
  • 43 postów
  • Dołączył: 09-04-2009

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:36

ciężko się odpowietrza potem układ paliwowy?

a w jaki sposób pompowałeś paliwo gruszką gdzie ją założyłeś?

#7 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:39

Tutaj już nic nowego w temacie odpowietrzania chyba nie napiszemy. Wyszukiwarka powinna zwrócić wystarczającą ilość wyników na temat odpowietrzania.

Dodany obrazek

#8 OFFLINE   lewy1010

lewy1010
  • 43 postów
  • Dołączył: 09-04-2009

Napisany 27 stycznia 2010 - 21:42

wielkie dzięki napewno coś będę działał pozdrawiam LEWY1010

#9 OFFLINE   lewy1010

lewy1010
  • 43 postów
  • Dołączył: 09-04-2009

Napisany 14 lutego 2010 - 20:49

Witam i jestem po wymianie wężyków razem z trójnikami postanowiłem pojechać do SERWISU koszt wymiany był 200zł całego zabiegu teraz tylko pozostaje zaobserwować czy jest poprawa pozdrawiam lewy1010

#10 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 14 lutego 2010 - 21:18

Co dokładniej wchodziło w koszt tej usługi?
Oryginalny oplowski wężyk przelewowy (~100zł/m, ale potrzeba z pół metra), oryginalne trójniki (~50zł 3 sztuki), odpowietrzanie i sama wymiana?
W sumie jeśli te wszystkie elementy, to cena w serwisie Opla nawet atracyjna, choć ciężko mi w to uwierzyć.:D

#11 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 14 lutego 2010 - 23:16

zartujecie chyba? trójniki 3x ok 3zł= 9zł, 1m przewodu gumowego /podrożał u mnie bo był za 6 zł/ to ok 12 zł. Łącznie ok 20zł
Czas roboty na parkingu będąc nie przygotowanym - 15-25 min.
200zł to atrakcyjna oferta? Jaja jakieś... nie róbmy z siebie lewusów.

#12 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 14 lutego 2010 - 23:44

Ja mówię o oryginalnych częściach i robocie w ASO, a nie za ile najtaniej można to zrobić.

#13 OFFLINE   Piotr40

Piotr40
  • 77 postów
  • Dołączył: 10-08-2009

Napisany 15 lutego 2010 - 07:12

Kupiłem 2 miesiace temu trójniki do paliwa po 2 zł sztuka. Lepsze, bo maja dodatkowy karb i do tego przewód 3.2 z GATESA z podwójna gumą za 9zł
Również nie widzę powodu do fascynacji ceną usługi 200zł w ASO. Najważniejsze jest wyjęcie starych wężyków i zaślepienie zasilania pompy, aby sie nie zapowietrzyła podczas wymiany.. Szczerze powiem , to w sumie max 1/2 h pracy i 180zł w kieszeni.
Pozdrawiam

#14 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 15 lutego 2010 - 07:36

no racja!
Złodziei z ASO ratuje tylko TECH i dostęp do niektórych części....

#15 OFFLINE   lewy1010

lewy1010
  • 43 postów
  • Dołączył: 09-04-2009

Napisany 15 lutego 2010 - 10:25

Dokładnie jak komuś się chce bawić to pewnie kupi zamienniki i sam sobie poradzi mi na te mrozy nie chciało się bawić a pozatym nawet jeżeli zaoszczędził bym 100zł to warto jechać było mi do ASO

Przynajmniej mam pewność że mam dobrze zrobione i odpowietrzony układ a wiem że są z tym problemy jak robi się samamu

#16 OFFLINE   rafja

rafja
  • 780 postów
  • Dołączył: 25-05-2008
  • Skąd: gołdap
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 15 lutego 2010 - 17:49

no, z tą "pewnością" to dałeś po garach... właśnie z powodu tej "pewności" unikam partaczy z ASO. Jak ma byc zrobione dobrze to robie samemu....

#17 OFFLINE   Piotr40

Piotr40
  • 77 postów
  • Dołączył: 10-08-2009

Napisany 15 lutego 2010 - 19:53

Zwierzył mi się kiedyś spec od Opli z ASO, gdy zapytałem na czym polega procedura odpowietrzania...." kokpit spray i po bólu" powiedział.... Wcale nie kwestionuję Twojego wyboru kolego, ale niestety trudno znaleźć pochlebne opinie tych fachowcach..a te "zamienniki" to dokładnie to samo, co serwują w ASO... Pozdr

#18 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 15 lutego 2010 - 20:05

A ja widziałem proces odpowietrzania w ASO, żadnego sprayu w kolektor nie psikali.

#19 OFFLINE   Piotr40

Piotr40
  • 77 postów
  • Dołączył: 10-08-2009

Napisany 15 lutego 2010 - 20:07

Nie twierdze,ze we wszystkich ASO tak jest, ale słowo "pewność" straciło na wartości

#20 OFFLINE   pitcel

pitcel

    dostępny

  • 74 postów
  • Dołączył: 07-12-2007
  • Skąd: brzeg

Napisany 23 marca 2010 - 22:38

witam.miałem kiedyś to samo.problem raczej mie leży w wymianie ,a w demontażu starych wężyków-lubią sie urywać.a co do odpowietrzenia nic nie robiłem,było to z rok temu i od tej pory pali od kopa.także z tym odpowietrzaniem to różnie jest.