

350 KM z 3.0V6
#1
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 20:20
Ciekawie było patrzeć na "swój" silniczek:)
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 21:08
ale ten zewnętrzny dizajn
ten samochod nie jest po to zeby sie podobal :razz:
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 23:13
To co to autko wyczynia to się nie da opisać

Jak myślicie? Da radę jeszcze ze 100 koni wyciągnąć?
#7
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 23:20
#8
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 23:53
#9
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 08:13
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#10
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 10:20
350 z 3ll pojemności, realne jest 150KM z 1 litra, więc może i daradę wykręcić 450KM, ale baaardzo w to wątpię
pytanie pomocnicze - jaką moc osiągają bolidy F1 z 1,5 litrowego silnika?

pytanie pomocnicze nr 2 - jaką moc osiągają bolidy F1 z 3 litrowego silnika wolnossącego ?

ps. ok, ok ... technika, technologia, pieniądze ... ale powiem tak. Założe sie, ze 70-80 % osiągów F1 da sie uzyskać w warsztatach typu Mielcarek, czy Geko-motors. Później, gdy sie ucina już setki, albo tysięczne sekundy na torze - wtedy w gre wchodzą potężne pieniądze i kosmiczne technologiel.
ps. no chyba, ze mówimy o silnikach wolnossacych - to ja przepraszam, bo ja myśle o kompresorze (tudzież superchargerze, który świetnie by sie montowało w silniku V6 ... a jak pięknie mógłby wystawać nad maske ... ehhhh)
#11
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:16
Założe sie, ze 70-80 % osiągów F1
oho ho, odważna teza

z kompresorem, nie da rady osiągnąć 450KM, musiałby założyć 2 turbosprężarki
na kompresorze masz duże straty mocy, tzn. sam kompresor zabiera do 45% mocy wyjściowej
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#12
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:19
Pozdro
#13
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:22
Założe sie, ze 70-80 % osiągów F1
oho ho, odważna teza
z kompresorem, nie da rady osiągnąć 450KM, musiałby założyć 2 turbosprężarki
na kompresorze masz duże straty mocy, tzn. sam kompresor zabiera do 45% mocy wyjściowej
weź taką celice 1200KM - warta OIDP 100tys w tej chwli

ps. wiecie co to supercharger ?
Tak jak pisałem - pięknie by sie wkomponował miast naszego duala, a jeszcze piękniej wygladał by nad pokrywą silnika i dawał mocy.
Problem nie w samym zrobieniu koników a w zrobieniu silnika tak, zeby to wytrzymał.
Nie sądze jednak, zeby był to jakiś super ekstra drogi problem (oczywiście nie mówie tu o nakładach rzędu kilku tysięcu, a kilkudziesięciu kPLN)
#14
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:23
Do V6 tylko biturbo < 2 sprezarki > !? chyba ze sie myle???
Pozdro
no przecież napisałem musiałby założyć 2 turbosprężarki
najlepiej turbiny ze zmienną geometrią, bo mają lepszą sprawność
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#15
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:27

Sorki zwracam honor :mrgreen:
#16
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:53
jakbym miał kaskę, to zainwestowałbym w Rotrexa http://www.tomson.co...P_20232243.html
ewentualnie jakiś kompresor elektryczny, ale one mają niższą sprawnoś, na plus, nie ma turbo dziury
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#17
OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 13:04
cita, popraw mnie jeśli się mylę, czy to nie jest najzwyklejszy na świecie kompresor mechaniczny + chłodnica powietrza, tzw. intercooler
jakbym miał kaskę, to zainwestowałbym w Rotrexa http://www.tomson.co...P_20232243.html
ewentualnie jakiś kompresor elektryczny, ale one mają niższą sprawnoś, na plus, nie ma turbo dziury
to jest zwykły kompresor, tylko gigantycznych rozmiarów i połączony* z dolotem i przepiustnicami. Czyli w naszym przypadku montaż na naszym V6 polegałby na zamianie duala z całym dolotem na to coś.
Takie coś jest wielkości silnika od kaszlaka

ps. Te elektryczne turbinki to kiszka.
(*) połączony - tzn w całości. To jest jeden element m(w jednej obudowie). Sprężarka(ki), dolot, przepustnice...
#18
OFFLINE
Napisany 17 marca 2007 - 01:30
http://www.corsaspor...ArDy&carid=1293
pomijajac wyglad zewnetrzny (ponizej krytyki, pierwsze miejsce w wiejskim tuningu) to od strony napedu to mistrzostwo to wkomponowac w tak male auto
u niemcow tez nie jest zle :twisted: (zrodlo http://www.opel-prob...90&page=1&pp=40) a dla tych co nie chca czytac to:
http://www.e-b-tunin...os/im stand.mpg
http://www.e-b-tunin......s 200sx1.mpg
http://www.e-b-tunin......s 200sx2.mpg
http://www.e-b-tuning.de/
W Poznaniu ponoc jezdzi omega mv6 biturbo 400km
#19
OFFLINE
Napisany 17 marca 2007 - 08:37
ja podziwiam tego kolesia. ale trzeba przyznać, że pomysł oryginalny :smile:Anglicy to dziwny narod ale maja lepsze pomysly gdzie wsadzic v-ke :mrgreen: http://www.corsaspor...ArDy&carid=1293
#20
OFFLINE
Napisany 17 marca 2007 - 09:43

"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill